Citat:
Ursprungligen postat av
Coffeeman
Man behöver inte vara fanboy för att förstå det rent självklara. Att gamla raggare och motorcykelklubbar hellre är på landet än i storstäderna. Man flyttar inte ut till något, man stannar där man är. Jag känner mig inte gammal men när ni snorungar talar om 90-talet som något historiskt blir man fan rädd.
Jag har bättre grepp om det Romerska riket än ni har om 90-talet.
Vi är på precis samma sida, jag slår hål på Fanboys myter om att det inte alls är si eller så, de är fortfarande gigantiska och kan möta vem som helst när som helst och vinna allting, de skulle sänka hela amerikanska militären i det
tysta om de så bara de ville.
Fär allt enligt dessa fanboys sker bakom ridåer vi aldrig kommer kunna se, det är nästan så man tror de snackar om Batman.
Min första tes var endast att HA inte alls har samma slagkraft som de haft, fast de har dem, bara att ingen förutom deras organisation vet om det och det har aldrig hänt, för ingen vet eller har sätt något.
Sedan vill jag även tillägga kanske ska lägga det som en jävla signatur så jag slipper återupprepa mig gång på gång, de är fortfarande en organisation man inte bråkar med.