Citat:
Ursprungligen postat av
killerboot
Vad fan vet du? inte ett jävla dugg 👍
Jag läser dina inlägg och har märkt av en sak.
Du skriver oftast kort och på ett sätt som om du vet lite mer än alla andra, men du vill inte dela med dig.
Självgod attityd, lite av en översittare..
Så min uppfattning är att du antingen är:
- själv med i ha/bb och sitter här och övervakar utan att ge nåt själv. Eller en underhuggare, rdmc/rawc
- är en ha groupie som vill ge sken av att du vet så mycket mer än alla andra men egentligen inte vet ett skit, bara hoppas på att nåt mirakulöst händer och att ha återfår sin respekt... du jobbar på att skapa en balans i tråden där det ska ge ett sken av att ha har saken under kontroll minsan....
Ingen har riktigt ifrågasatt din roll här i tråden men nu gör jag det. Av ren rättvisa, alla andra pressas och frågas ut eller rent av kategoriseras i det ena eller andra, men du slipper undan.
Så vem av de 2 skepnadena är du?
Vad har du tillfört oss här i tråden?
De flesta här kommer åtminstone med egna åsikter, lite info eller liknande.. men du skriver för det mesta "vi får väl se" eller "det får ni hoppas på" och liknande självgoda inlägg som egentligen inte säger ett skit om vad du vill framföra eller vad som egentligen händer.
Och svara gärna inte nu igen med "ja det får du väl klura ut själv" eller nåt annat kryptiskt och mystiskt