2018-11-04, 12:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Första jag tänker är "Hur fan kan sådana kläder få säljas i barnstorlek?". Eller handlar det om prylar avsedda för vuxna size small? Är rimligen avgörande för om snubben blir fälld eller ej.
Speciellt avseende högklackade skor som skulle passa en 8-årings fötter.
Om detta verkligen finns att köpa så känns det rätt sjukt.
Citera
2018-11-04, 13:08
Medlem
Citat:
Första jag tänker är "Hur fan kan sådana kläder få säljas i barnstorlek?". Eller handlar det om prylar avsedda för vuxna size small? Är rimligen avgörande för om snubben blir fälld eller ej.

Vad dillar du om? Är du dum eller?
Citera
2018-11-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Inte jätteovanligt att 10-åriga flickor har storlek 36 eller större. Vet en 9-årig tjej som hade strl 38 och en 11-åring som hade strl 41. Vissa långa flickor får stora fötter.

Det finns förövrigt vuxna kvinnor som har storlek 34, finns (eller åtminstone fanns) specialbutiker för väldigt små och väldigt stora skostorlekar i Sthlm och Gbg och på nätet. Vet inte om det finns så små storlekar i Birsta eller om de ens har kollat upp att det stämmer att han köpt skorna där.
Citera
2018-11-04, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bromsklossen
flickor kan ha mens som ca 9 åring?(kanske tidigare)...så då är man väl utvecklad,allså kan man ha barn borde ha bröst mm som kan ge barnet mjölk

Jävla äckel. Det finns 8-åringar som har mens utan att ha utvecklad bröstvävnad eller breda höfter. Håll din fula käft om saker du uppenbart inte har tillräcklig insikt i.
Citera
2018-11-04, 13:27
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Öh? Förklara gärna vad du menar? Det sexuella ofredandet måste ju kunna bevisas och om kläderna är lagliga att sälja, måste det rimligen vara lagligt att köpa och låta barn använda dom. Jag anser det är åt helvete att de säljs, att de borde förbjudas, snubben är sjuk i huvudet, men vad jag tycker är oväsentligt här. Brott måste bevisas för att kunna fälla snubben.

Buttplugg och dildos är lagliga att sälja. Tycker du det är ok att använda dessa på en 8 åring?
Citera
2018-11-04, 13:35
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Skor?
Jag skulle tro att de flesta småflickor med prinsessdrömmar har ett par högklackade skor i sin garderob.
Då tycker jag att stringtrosor är betydligt värre.
Citera
2018-11-04, 13:37
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bromsklossen
flickor kan ha mens som ca 9 åring?(kanske tidigare)...så då är man väl utvecklad,allså kan man ha barn borde ha bröst mm som kan ge barnet mjölk
Världens yngsta dokumenterade mamma var 5 år gammal vid nedkomst. När hon blev på smällen var hon 4 år och 7 månader.
Citera
2018-11-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Buttplugg och dildos är lagliga att sälja. Tycker du det är ok att använda dessa på en 8 åring?

Vad pratar du om? Finns väl knappast sexleksaker avsedda för barn som är lagliga att sälja. Läs vad jag skriver istället för att skriva strunt. Sexiga kläder avsedda för barn borde förbjudas. Men är de inte förbjudna kan det ju knappast vara ett brott att köpa dom. Alltså måste brott bevisas på annat sätt än att kläderna köpta och använts. Är de avsedda för vuxna är själva inköpet och användning däremot troligen tillräckligt för att få honom fälld.
Citera
2018-11-04, 13:49
Bannlyst
jaha en 8 aring med storlek 39 vad gäller skor?? Löjligt vore som sagt intressant att se bilderna. Har aldrig sett en 8 aring med sa stora fötter.

Vad gäller sex har en hel del under 15 sex de med och de gillar det
Citera
2018-11-04, 13:54
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancient-Lurker
Välutvecklad och välutvecklad... Jag har sett 12-åriga flickor på pubar och nattklubbar...

En f.d. kollegas dotter dök upp på vimmelbilder från en nattklubb, med namn och allt. Då hennes efternamn är unikt i Sverige så kom det snart fram att hon varit där och nattklubben höll på att förlora tillståndet eftersom de uppenbarligen tillåtit dem komma in trots åldergräns. Hon gick i sjunde klass då..
Citera
2018-11-04, 13:59
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:

Det finns ju väldigt många kvinnor som är kortväxta och då finns också skor i små storlekar. Imelda Marcos fötter var 21.6 cm vilket ska motsvara storlek 35 och då hade hon stora fötter jämfört med andrakvinnor med Filipinskt ursprung.
Citera
2018-11-04, 14:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Bra att det uppdagades och ännu bättre att han dömdes. Han hade inte nöjt sig med det här, helt säker på att han bidade sin tid, äcklet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in