• 1
  • 2
2018-11-03, 05:57
Medlem
Länk: https://www.st.nu/artikel/vasternorr...ffas-med-boter är en betalartikel men kopierar texten nedan.

Citat:
Dottern som är i lågstadieåldern orkade inte hålla tyst om sin hemlighet utan berättade för sin mamma att styvpappan brukade klä henne i stringtrosor, höga klackskor och korsetter. Nu straffas han för sexuellt ofredande.

En man har dömts till sexuellt ofredande efter att ha satt på en minderårig styvdotter sexiga vuxenkläder, bland annat den här korsetten. Bild: Polisens förundersökning

Citat:
Dottern berättade att hennes styvpappa brukade skaffa klänningar, klackskor och underkläder till henne och som han ville att hon skulle ta på sig och visa upp sig i.

Citat:
Paret hade nyligen*separerat när det det hände men de bodde nära varandra i ett bostadsområde i Sundsvalls kommun. Mamman konfronterade mannen och han erkände direkt.

– Korsetten har jag köpt på nätet, klackskorna och trosorna köpte jag på Birsta, säger pappan i polisförhör.

Av förundersökningen framgår det att förhörsledaren frågat pappan om varför han klätt styvdottern på det sättet.

– Jag tycker det är fint med sådana kläder, svarade han.

Vad är det här för jävla sopprot till pedofil? Låter enormt korkad enligt förhör: - "jag tycker om sådana kläder."

...............................

Delar av texten bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten. Citaten lagda i citatrutor för tydlighetens skull.

/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2018-11-03 kl. 08:12.
Citera
2018-11-03, 06:22
Medlem
Monkeyspanks avatar
Skum jävla lirare. Och i det här fallet ringer ingen babberadar hos mig.
Känns på något jävla vis som om muppen är en välbetald svenne.

Bra att det stoppades i tid. Jag må vara övernojig, men detta verkade gå åt helvete. Hoppas lilltjejen kan repa sig. Äckelfarsan hann ju inte alltför långt.
Citera
2018-11-03, 06:54
Bannlyst
Endast böter? Ska han få ett diplom också? Samhällstjänst samt skadestånd skulle vara lite mer rättvist. Pedofiler finns det tydligen lite här och där, man blir sugen på att banka lite vett i karln

Citera
2018-11-03, 06:57
Medlem
alltså det står styvpappa i rubriken sedan i texten är det styvdottern. Jag tror styvpappan är den som är den slemmige typen, en pk soyboy kanske?
Citera
2018-11-03, 07:13
Medlem
Prootkraafts avatar
vad är det för brott ?

Även ifall det är bra att allmänheten har pedoradar så har detta i sig inte gått över nån linje att kalla nån pedo, däremot är det en varning att hålla öga på skumfiguren. Det påminner mig om ett TVprogram om en serievåldtäktsman som höll på just sådär med sina barn innan han gick över till att göra grövre saker.
Citera
2018-11-03, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prootkraaft
vad är det för brott ?

Även ifall det är bra att allmänheten har pedoradar så har detta i sig inte gått över nån linje att kalla nån pedo, däremot är det en varning att hålla öga på skumfiguren. Det påminner mig om ett TVprogram om en serievåldtäktsman som höll på just sådär med sina barn innan han gick över till att göra grövre saker.

Att tvinga en 8-årig flicka att posera i stringtrosor, klackskor och korsetter. Det är ett brott. Hon är ett barn. Han är en pedofil.

Enligt uppgifter jag fått är flickan 8-9år och GM omkring 35.
Citera
2018-11-03, 07:44
Medlem
Här är det många skruvar lös
Citera
2018-11-03, 08:22
Medlem
Prootkraafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Att tvinga en 8-årig flicka att posera i stringtrosor, klackskor och korsetter. Det är ett brott. Hon är ett barn. Han är en pedofil.

Enligt uppgifter jag fått är flickan 8-9år och GM omkring 35.
Jamen vilket.
Citera
2018-11-03, 08:26
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prootkraaft
Jamen vilket.
Det framgår ju av TS; sexuellt ofredande.
Citera
2018-11-04, 06:22
Medlem
Har fått ett namn i PM, har gjort lite efterforskning och det verkar stämma in. Initialerna är J.H men kommer inte skriva ut det förren det är bekräftat med FUP, åtal eller domslut. Lär vara sekretess när det handlar om barn?
Citera
2018-11-04, 07:03
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Har fått ett namn i PM, har gjort lite efterforskning och det verkar stämma in. Initialerna är J.H men kommer inte skriva ut det förren det är bekräftat med FUP, åtal eller domslut. Lär vara sekretess när det handlar om barn?

Antagligen helt sannolikt att det mesta blir/är sekretessbelagt i målet. Såvida inte "J H" är ett vanligt "svenssonnamn" som det finns tusentals av, går det ändå att få fram uppgifter om en hel del "smaskigt"i ärendet via internetsökningar, när GM:s namn väl är offentligt. Tråkigt för tösen och den före detta sambon. Man klär inte ut småtöser i underkläder närmast passande för porraktriser.
Citera
2018-11-04, 07:14
Medlem
Hebrs avatar
Någon som har läst hela artikeln som kan redovisa för själva bevisningen?

Hade ju inte varit första gången som ett flickebarn sagt något till sin mamma, som i sin tur polisanmält sin fd. Ärligt talat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in