2018-11-04, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Någon som har läst hela artikeln som kan redovisa för själva bevisningen?

Hade ju inte varit första gången som ett flickebarn sagt något till sin mamma, som i sin tur polisanmält sin fd. Ärligt talat.

Han har erkänt i förhör. Står i artikeln.
Citera
2018-11-04, 09:25
Medlem
Första jag tänker är "Hur fan kan sådana kläder få säljas i barnstorlek?". Eller handlar det om prylar avsedda för vuxna size small? Är rimligen avgörande för om snubben blir fälld eller ej.
Citera
2018-11-04, 10:02
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Första jag tänker är "Hur fan kan sådana kläder få säljas i barnstorlek?". Eller handlar det om prylar avsedda för vuxna size small? Är rimligen avgörande för om snubben blir fälld eller ej.

Skojar du? Märkligaste inlägget jag läst på länge på Flashback.
Citera
2018-11-04, 10:08
Medlem
fermions avatar
[IRONI]Se där vad vi skulle slippa om bara alla flickor klädde sig anständigt, dolde sitt hår och inte hetsade upp männen[IRONI]
verkar lite sjukt, men kan ju också varit en frånskild pappa som inte kunde säga nej i klädaffären och sedan återberättades historien av exet.
Citera
2018-11-04, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Skojar du? Märkligaste inlägget jag läst på länge på Flashback.

Öh? Förklara gärna vad du menar? Det sexuella ofredandet måste ju kunna bevisas och om kläderna är lagliga att sälja, måste det rimligen vara lagligt att köpa och låta barn använda dom. Jag anser det är åt helvete att de säljs, att de borde förbjudas, snubben är sjuk i huvudet, men vad jag tycker är oväsentligt här. Brott måste bevisas för att kunna fälla snubben.
Citera
2018-11-04, 10:28
Medlem
Oh-be-wans avatar
Ganska spacat rättsfall. Visst är det olämpligt beteende. Hur vet felväsendet att det är sexuellt laddat? Hur bevisades tvång? Tycker man i Djurfarmen här i Sverige nu dömer män till en det ena och en det andra.
Citera
2018-11-04, 10:54
Bannlyst
beror väl på i vilken del på jordklotet man är på... i delar av mellanöstern är väl 8 åring redan gifta/bortlovade kanske redan på smällen,givetvis med flickans föräldrar godkännande..kanske en ny spännande kultur krock som kommer till sverige....för det är väl inte nån här som är rasist?
'
Citera
2018-11-04, 11:00
Medlem
Ancient-Lurkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Välutvecklad? Barnet är 8-9 år.
Välutvecklad och välutvecklad... Jag har sett 12-åriga flickor på pubar och nattklubbar...
Citera
2018-11-04, 11:04
Medlem
Låter inte bra det här. Däremot är det ju en stor skillnad på att vilja se en ung tjej i sånna kläder och att ta det till fysisk kontakt. Hoppas detta stannade vid första delen, då är det väl bara att gå vidare.
Citera
2018-11-04, 11:04
Bannlyst
flickor kan ha mens som ca 9 åring?(kanske tidigare)...så då är man väl utvecklad,allså kan man ha barn borde ha bröst mm som kan ge barnet mjölk
Citera
2018-11-04, 11:15
Medlem
Jag gissar att det inte är många här som har några vidare erfarenheter av exakt vad en tjej i lågstadieåldern är för någonting.

Som förälder till dylika anser jag mig ha ganska god kännedom och sammantaget finner jag inga andra tänkbara slutsatser än att GM är en djupt störd individ som bör hållas strängt avskild från värnlösa barn under återstoden av sin levnad.
Citera
2018-11-04, 12:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag gissar att det inte är många här som har några vidare erfarenheter av exakt vad en tjej i lågstadieåldern är för någonting.

Som förälder till dylika anser jag mig ha ganska god kännedom och sammantaget finner jag inga andra tänkbara slutsatser än att GM är en djupt störd individ som bör hållas strängt avskild från värnlösa barn under återstoden av sin levnad.
Instämmer. Och skall man utgå ifrån vad som skrivs i tråden av somliga så finns det ett par till sjuka jävlar som bör låsas in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in