2011-08-07, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Fem A4-sidor brödtext plus bilder.

På vilket sätt har vi dömt CH?

Får man ha egna åsikter om den offentliga personen CH?

På vilket sätt "gottar man sig" om man har åsikter om den offentliga personen CH?

Hur kan du veta vilken slags syn som vi som skriver i tråden har vad gäller personer som lider av psykisk ohälsa?

Varför "gottar du dig själv" med inlägg i skvallertråden [i]Vilka journalister k****** med varandra?[/I]

Aj aj, du avslöjade dig hårt i sista meningen. Inte särskilt klyftigt att jämföra verksamheten knulla med att vara på väg att ta sitt liv. Det var faktiskt så puckat skrivet att jag inte orkar ägna någon energi åt att debattera med dig. Ha en bra kväll på flashback!

( Du verkar ha svårt med räkningen också, Aftonbladets söndagsbilas intervju med Camilla Henemark består av två sidor och inget annat, resten är som sagt helsidesbilder).
Senast redigerad av Klasina 2011-08-07 kl. 16:53.
Citera
2011-08-07, 17:03
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
Aj aj, du avslöjade dig hårt i sista meningen. Inte särskilt klyftigt att jämföra verksamheten knulla med att vara på väg att ta sitt liv. Det var faktiskt så puckat skrivet att jag inte orkar ägna någon energi åt att debattera med dig. Ha en bra kväll på flashback!

( Du verkar ha svårt med räkningen också, Aftonbladets söndagsbilas intervju med Camilla Henemark består av två sidor och inget annat, resten är som sagt helsidesbilder).

Vi gottar oss inte alls, vi skvallrar om kändisar och i detta fall är det La Camilla som var en heting på
sin tid och en av knugens älskarinnor vilket gör kändiskvalificeringen ytterst relevant.
Citera
2011-08-07, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Vi gottar oss inte alls, vi skvallrar om kändisar och i detta fall är det La Camilla som var en heting på
sin tid och en av knugens älskarinnor vilket gör kändiskvalificeringen ytterst relevant.

Ok ok, gott så. Jag tycker bara det är tråkigt när sensationsvärdet i en människas öde går före empatin.

I intervjun står att läsa att det var just skvaller och inte bara det utan också rent förtal som knäckte henne. Bara för att en person är känd så är den inte utrustad med en sån tjock hud att den kan ta hur mycket skit som helst.
Citera
2011-08-07, 17:29
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Ja, det blir absolut en kioskvältare OM hon avslöjar allt!
Låt oss hoppas att allt snaskigt om Knugen Kalle Anka dyker upp i den boken så man får dregla riktigt ordentligt.
Citera
2011-08-07, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina

Så blev dina svar på frågorna och lögnen om sidanantalet fortsätter. Du skulle garanterat passa som en vänstervriden "journalist". Ha en bra kväll du med! Du är numera på ignore eftersom du tillför vare sig mig eller tråden något av värde.
Citera
2011-08-07, 18:24
Bannlyst
Vi gottar oss inte alls åt SotHöneMark.

Den som gottat sig med/i SotHöneMark är Kungen med Pungen.

Huruvida det var gött eller ej borde den som kommer i kontakt med honom fråga
Citera
2011-08-07, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Så blev dina svar på frågorna och lögnen om sidanantalet fortsätter. Du skulle garanterat passa som en vänstervriden "journalist". Ha en bra kväll du med! Du är numera på ignore eftersom du tillför vare sig mig eller tråden något av värde.

Hur trög får man bli? Hur kan du få det till sex sidor? Läser du den på nätet eller what the fuck? I papperstidningen fyller intervjun två sidor i alla fall. Du fattar ju själv hur absurt det låter att en söndagsbilaga till Aftonbladet skulle fyllas av sex sidor text i en intervju. Vi snackar liksom inte Illustrerad vetenskap här. Trönska om en sån idiotisk grej!

Att en helsidesbild föreställandes Camilla Henemark insvept i en gul sjal, en helsidesbild av Camilla Henemarks ansikte i närbild, en helsidesbild av Camilla Henemark ståendes mot en vägg och en helsidesbild där det står: "Stark men inte ensam" med fettext skulle räknas som en del av intervjutexten?! Give me a brake please!
Senast redigerad av Klasina 2011-08-07 kl. 18:52.
Citera
2011-08-10, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
felpost

Hon har levt på arvoden för sina intervjuer med svensk och utländsk media. Svårigheten med en självbiografi är att hon ej kan skriva och att hon är svår att samarbeta med för ev spöskrivare.
Hon är alltför egocentrisk för att kunna hjälpa andra. inget fel i det hon är artist och har bra utstrålning hjärna och sexappeal men NEJ hon kan inte hjälpa någon annan än sej själv - och knappt det.

Hade den snåle Knullkungen haft förstånd att att ge henne en bostad och ett litet apanage varje månad hade skandalen aldrig blivit någon skandal - men Knullkungen verkar ha världens sämsta rådgivare.
Tror G W hjälpt henne i bland med tak över huvet men vet ej vad hon betalat för det
Citera
2011-08-10, 06:37
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomViskar
Tror G W hjälpt henne i bland med tak över huvet men vet ej vad hon betalat för det
Några nummer i månaden förstås!
Citera
2011-08-10, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Några nummer i månaden förstås!

Jag inbillar mig att hon har MVG i fellatio..

Erfarenheterna är nog oändliga och därmed också kunskaperna..

.
Citera
2011-08-10, 10:58
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Jag inbillar mig att hon har MVG i fellatio..

Erfarenheterna är nog oändliga och därmed också kunskaperna..

.
Där tror jag bestämt att du har 100 % rätt. Bara att fråga Knugen, han vet.
Senast redigerad av fredrikdenstore 2011-08-10 kl. 11:00.
Citera
2011-09-11, 09:47
Medlem
fredrikdenstores avatar
Hon var med i Fångarna På Fortet igår. Har blivit en bastant matrona av henne numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in