2007-01-08, 13:18
Medlem
Grisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yacht94
Det är många skithögar som åkt snålis på Camilla, bla Stakka Bo den trötta skallen

Jag är inte särskilt imponerad av Stackars Bo och hans s.k. "musikkarriär"
Citera
2007-01-08, 15:10
Bannlyst
näe, men att han får regissera videos åt en av världens största artister kanske borde iaf imponera lite?
Citera
2007-01-08, 15:24
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Hörru lantisen, pyssla med din moppe du har i avataren istället för att snacka skit om folk du inte vet något om.

Johan Renck alias Stakka Bo gick på Handels i Stockholm (HHS) samma som exempelvis Christian Luuk mfl framgångsrika personer. JR höll på med musik osv osv redan då. På den tiden tvivlade ingen som hade kontakt med dem på att han framöver skulle lyckas med vad han än företog sig och Camilla misslyckas. Vi fick rätt.

Men även om han gått på handels (vad nu det har med saken å göra) så kan det väl vara CH som hjälpt honom igång med sin karriär??? Att man pluggat där ger dig väl inte en gratisbiljett in i musiksverige? Eller har jag missat nåt där? I så fall sökte jag fel handelsinstitut märker jag
Citera
2007-01-08, 16:24
Medlem
Softis...s avatar
Yepp, en rejäl miss

Citat:
Ursprungligen postat av suckysucky
Men även om han gått på handels (vad nu det har med saken å göra) så kan det väl vara CH som hjälpt honom igång med sin karriär??? Att man pluggat där ger dig väl inte en gratisbiljett in i musiksverige? Eller har jag missat nåt där? I så fall sökte jag fel handelsinstitut märker jag

Yepp, en rejäl miss men dina barn kan du se till att de kommer in, om du vill ha finansiell trygghet när du blir gammal då. Man söker inte till Handels, man blir antagen...om man har flyt och kompetens eller eg är rätt typ av person, typ en som Johan Renck.

Ang Camilla, det var inte hon som var framgångsrik, det var en viss Alexander Bard i vars band hon fick sina "15 minutes of fame" innan hon av förklarliga skäl blev kickad.

Hmm undrar om Alexander B har någon relation till Handels...
Hint/scrolla:http://sv.wikipedia.org/wiki/Handelsh%C3%B6gskolan_i_Stockholm

Edit: Otroligt men det står ju om JRs eskapader med E-type på wikipedia, trodde att det räknades som förtest.
Någon mer här som såg konserten med dem på Dailys runt 1990/91 ?
Citera
2007-01-08, 16:36
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Yepp, en rejäl miss men dina barn kan du se till att de kommer in, om du vill ha finansiell trygghet när du blir gammal då. Man söker inte till Handels, man blir antagen...om man har flyt och kompetens eller eg är rätt typ av person, typ en som Johan Renck.

Ang Camilla, det var inte hon som var framgångsrik, det var en viss Alexander Bard i vars band hon fick sina "15 minutes of fame" innan hon av förklarliga skäl blev kickad.

Hmm undrar om Alexander B har någon relation till Handels...
Hint/scrolla:http://sv.wikipedia.org/wiki/Handelsh%C3%B6gskolan_i_Stockholm

Edit: Otroligt men det står ju om JRs eskapader med E-type på wikipedia, trodde att det räknades som förtest.
Någon mer här som såg konserten med dem på Dailys runt 1990/91 ?

Nu börjar vi bli OT men för att bli antagen krävs att du söker först. Om du menar att du endast kommer in på kriterier som ej har med dina betyg att göra så är du lite fel ute. Endast 10% kommer in på särksilda kriterier...
Citera
2007-01-09, 02:24
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grison
Jag är inte särskilt imponerad av Stackars Bo och hans s.k. "musikkarriär"

Vad fan, han medverkade ju (då han hette bara "Stakka B") på Midi Maxi & Eftis platta tillsammans med en viss herr E-Type! KOMMER man högre än så?
Citera
2007-01-09, 16:30
Medlem
koffeinists avatar
Kan vara svårt att tro men hon var ganska söt för länge sedan. Kolla in lågbudgetvideon till "Baby's Got A Neutron Bomb" från 1989 (innan the Army var hon signad hos "Stockholmsgruppen"), där är hon inte alls lika vampig som några år senare
http://www.youtube.com/watch?v=XqAgf0Y19Cw
Citera
2007-01-09, 22:55
Medlem
coolbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffeinist
Kan vara svårt att tro men hon var ganska söt för länge sedan. Kolla in lågbudgetvideon till "Baby's Got A Neutron Bomb" från 1989 (innan the Army var hon signad hos "Stockholmsgruppen"), där är hon inte alls lika vampig som några år senare
Eller när hon var med på omslaget till April (föregångaren till Slitz) under rubriken "Så knullas en kvinna". Otroligt snygg! Man blev förälskad av bara omslaget! Sen jämför med förfallet idag. Man kan itne fatta att det är samma person!
Citera
2007-01-09, 23:26
Medlem
Grisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivmannen
näe, men att han får regissera videos åt en av världens största artister kanske borde iaf imponera lite?

Nej, inte det minsta.
Citera
2007-01-10, 13:17
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:

Usch neeeej och fyyy...detta var inte bra, två homifiler och en negress, föga anande man då att detta var Sveriges framtid, en försmak av det multikulti-och homofil sverige som skulle komma...nej fy detta var bara väjmeligt
Citera
2007-01-10, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grison
Nej, inte det minsta.

<-- nähä. men då är å andra sidan din åsikt om populärmusik helt ointressant
Citera
2007-02-14, 11:17
Medlem
coolbreezes avatar
Citat:
Fast nu när man tittat på videon ett tjugotal gånger börjar man uppskatta den oskuldsfulla skönhet som finns där. Hon är väldigt vacker på videon! Sexig med sina utspärrade ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in