2012-10-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Camilla Henemark är fortfarande en av Sveriges absolut vackraste kvinnor! En härlig, yppig brunett med sammetsögon och en fantastiskt vacker mun. Att hon fortfarande kan se så attraktiv och fullblodig ut med tanke på vad hon har gått igenom under senare år är anmärkningsvärt men inte bara sminkösernas förtjänst - hon ÄR fortfarande härligt mustigt läcker och svår att dra blickarna ifrån!

Hon brukar säga vad hon tycker och hon är bra på att ge uttryck för sina oftast vettiga åsikter. Minns jag rätt var hon ett tag politiskt engagerad och åkte med sossarna (?) på valturné.

Jag har inte läst hennes bok men med tanke på att hon behöver stålar kan jag gott tänka mig att hon inte har varit alltför finkänslig och hindrat sig från att ta i ganska bra här och var.

Jag skiter i om hon ljuger och överdriver för trots att jag är heterotjej har jag gillat henne jättemycket ända sen Army of Loverstiden. Det finns överhuvud taget inget som jag inte gillar när det gäller La Camilla. Synd att det har gått snett för henne men jag både hoppas och tror att hon snart är helt fit for fight igen. Viva Camilla!

Camilla är naturligt vacker Otroligt fin hud. Fylliga läppar och vackra ögon. Hennes kropp och kvinnlig, kurvig och sensuell.

Hon är klipsk och rolig och rapp i käften. Det finns mycket för en man att åtrå i Camilla.
Citera
2012-10-18, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Camilla är naturligt vacker Otroligt fin hud. Fylliga läppar och vackra ögon. Hennes kropp och kvinnlig, kurvig och sensuell.

Hon är klipsk och rolig och rapp i käften. Det finns mycket för en man att åtrå i Camilla.

Det finns en svartvit bild på henne i folkdräkt, som togs på 90-talet. Tror att det är Mattias Edwall, som har tagit den. På den bilden är hon andlöst vacker. Kan inte någon rota fram och länka till den.
Jag tycker att det är en av de bästa bilderna som finns på henne.
Citera
2012-10-18, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
La Camilla hånas för schlagersatsningen

Alexander Bard: Freakshow
Camilla Henemark och Dominika Peczynski planerar för schlagerdebut.
Men nu hånas de av Kändissverige – inklusive forna Army of Lovers-kollegan Alexander Bard.
– Freakshow ingår inte i mitt universum, säger han.
Camilla Henemark har skickat in en låt till Melodifestivalen med sin grupp Happy Hoes där Dominika Peczynski ingår med dragshowartisten Martin ”Miss Inga” Johansson.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article15627418.ab

Happy Hoes ska hånas det är väl en självklarhet. Ingen kan sjunga och ingen kan dansa, och allra minst Camilla. Baars skräder inte orden direkt, och jag håller givetvis med. Freakshow är bra namn på spektaklet.

Hon själv säger att hon kan sluka festivalen, men hon har väl glömt att det är annat hon slukar?
Man mår illa.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article15621739.ab

http://www.facebook.com/happyhoes/photos_stream

La Camilla är en sjukligt och slukligt översexuell varelse och på detta sin, likt sin manlig motsvarighet, har hon hela tiden varit och agerat och nu försöker, efter terapi(!?!), strida gentemot.
La Camilla försöker bara jämka en ordning och då en könsordning och då utifrån ett Feministiskt perspektiv.
Hon är ute och har egentligen detta alltid varit.
Men visst är det väl lustigt att spela och vara på något man nu påstått i själ och hjärta alltid och nu tyckt och tycker är fel?
Hon är blasé, detta fortfarande då...
Men, för att bemöta kåtskallars åsikter men ändå ingen kåtskalle(jag är straight)så är hon långt mkt snyggare i dag än i går.
Men visst fan rider hon vidare på gamla meriter, och då meriter som aldrig går ur tiden.
Men leka Feminist nu och ja men visst! Nej, sådan vill ingen kvinna vara
Hon är osmaklig och det sista man som kvinna vill är att en annan kvinna slåss för kvinnligheten genom att agera som en hel karl på det viset man själv man som själv anser sig vara utsatt för.

La Camilla verkar fatta förmodligen ingenting hon. En urblåst djävla bimbo och som sådan fortsätter hon låta sig säljas, så upp till åren hon nu ändå äro och med dessutom sina hemska erfarenheter?
Osmakligt var ordet.
Citera
2012-10-18, 23:22
Avslutad
Citat:
Du svarade på ett inlägg där Alexander Bard kallade Happy Hoes deltagande i Melodifestivalen för en "freakshow". Enl. inlägget kan ingen i Happy Hoes varken dansa eller sjunga.

Du skrev att Camilla är översexuell.

Jag skrev att Bard själv är översexuell och att jag aldrig har sett honom dansa.

När jag skriver så då handlar inte tråden om MIG utan vad andra säger om Camilla/Happy Hoes och dess medlemmars förmåga att dansa.

Var och en här skriver sina egna åsikter. Du dina och jag mina. Och mig veterligt finns det ingen övre gräns hur många gånger man får skriva i en tråd.

Då överlåter jag till Dig att fortsätta hålla Din egen (dans- )show här i tråden.
Detta som svar på då OT?

OnT: Hur tror ni Camillas fortsatta framtid och liv kan komma att se ut som? En kvinna i hennes ålder och tidigare framgångsrik, men nu leva i "Stödboende"? Något stämmer inte??
Senast redigerad av hee4r 2012-10-18 kl. 23:32.
Citera
2012-10-19, 00:41
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Då överlåter jag till Dig att fortsätta hålla Din egen (dans- )show här i tråden.
Detta som svar på då OT?

OnT: Hur tror ni Camillas fortsatta framtid och liv kan komma att se ut som? En kvinna i hennes ålder och tidigare framgångsrik, men nu leva i "Stödboende"? Något stämmer inte??

Vad då inte stämmer? Hon har legat på psyket därav stödboendet antar jag. Alt. att det har med hennes bostadlösa sitaution att göra så det fungerar som ett slags slussboende.
Citera
2012-10-19, 10:28
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
hee4r skrev

Nu handlar tråden fortf. om "La Camilla"...men!
HUR kan CH: s framtid se ut som med tanke på hennes bakgrund?

Det är fint att du tänker på Camilla och oroar dig över hennes framtid.

Framtiden ser nog väldigt bra ut, bra recension på boken och en kommande melodifestival att se fram emot. Igår var hon i Norge och gjorde PR för boken, man kan ju gissa att den kommer att komma ut i Tyskland också. Vårt kungapar härstammar ju till största delen från Tyskland. Kungens mamma var tyska och Silvia är tyska.

Just det att hon lyckas resa sig på egen hand från sin svåra situation och komma igen, gör henne väldigt populär bland många.
Citera
2012-10-19, 11:59
Medlem
Citat:
Absolut. Aije Philipsson köpte en halvsida i SvD för kunna ljuga att han inte var inblandad i härvan med kriminella kretsar efter den motvilliges publicering. Lettström nekade likaså.

Sen kom Aftonbladet och visade upp dokument (en räkning) där just Aije och Lettström var namngivna som motparter.

Lettström åkte dit också eftersom diskussionerna var bandade. Först DÅ erkände han att han överhuvudtaget hade pratat med ganstrarna.

Så det lönar sig inte att ljuga. Allt kommer fram förr - eller senare.

Men är det inte märkligt att det är ett kontinuerligt förnekande och ljugande mot bättre vetande?

Det roliga är att flashbackgrävarna avslöjade att Milles fotografier var förfalskningar som gubbarna ville köpa. Min slutsats var inte, att det inte existerade fotografier. Mille utnyttjade situationen för att tjäna en slant. Det ligger i Milles natur som kriminell att pressa folk på pengar och därför skall man inte ha med honom eller kriminella att göra att göra. Särskilt inte om man är ett tacksamt utpressningsoffer.

Min slutsats är att det som det skvallarades om var sant och att någon var rädd för att någon fotograferat vid något tillfälle.

Det bedrövliga är att man påtalar som ett mantra att det var i ungdomen som festandet pågick, att det var för så länge sedan, att det också borde vara glömt, en historieförsköning. Efter att man är överbevisad, vill man lindra skadan.

Man vill att det skall se ut som ungdomssynder. Trots att Camilla var med kungen långt senare än vad gubbarna vill ge sken av. Ingen var ungdom då det boken handlar om pågick. Det är ett drama i nutid.
Senast redigerad av Vresrosen 2012-10-19 kl. 12:23.
Citera
2012-10-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Men är det inte märkligt att det är ett kontinuerligt förnekande och ljugande mot bättre vetande?

Det roliga är att flashbackgrävarna avslöjade att Milles fotografier var förfalskningar som gubbarna ville köpa. Min slutsats var inte, att det inte existerade fotografier. Mille utnyttjade situationen för att tjäna en slant. Det ligger i Milles natur som kriminell att pressa folk på pengar och därför skall man inte ha med honom eller kriminella att göra att göra. Särskilt inte om man är ett tacksamt utpressningsoffer.

Min slutsats är att det som det skvallrades om var sant och att någon var rädd för att någon fotograferat vid något tillfälle.

Det bedrövliga är att man påtalar som ett mantra att det var i ungdomen som festandet pågick, att det var för så länge sedan, att det också borde vara glömt, en historieförsköning. Efter att man är överbevisad, vill man lindra skadan.

Man vill att det skall se ut som ungdomssynder. Trots att Camilla var med kungen långt senare än vad gubbarna vill ge sken av. Ingen var ungdom då det boken handlar om pågick. Det är ett drama i nutid.

Exakt. Camilla var medelålders - och kungen med gubbtolvan i övre medelåldern. Definitivt inte unga någon av dem. Särskilt inte kungen.

Kungen är idag 66år gammal gubbe. För 10-15 år sedan var han drygt 50 år gammal. Det blir svårt att kalla den 50åriga gubbens eskapader för ungdomssynder utan att ljuga rejält
Citera
2012-10-19, 15:00
Medlem
Citat:
Exakt. Camilla var medelålders - och kungen med gubbtolvan i övre medelåldern. Definitivt inte unga någon av dem. Särskilt inte kungen.

Kungen är idag 66år gammal gubbe. För 10-15 år sedan var han drygt 50 år gammal. Det blir svårt att kalla den 50åriga gubbens eskapader för ungdomssynder utan att ljuga rejält
Det är diskussionen om ålder (kvinnans) som gör denna sak intressant. Det är även märkligt att många undrar vad Camilla ska ta sig till nu när hon blir äldre, som om det är onaturligt att bli äldre om man lever.

Camilla kanske har tröttnat på gubbar, nu när det visar sig att de inte är så roliga. Jag ser fram emot att hon visar alla att hon inte är slut som artist. Hon verkar vara en dam som står med båda fötterna på jorden.
Citera
2012-10-20, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det är diskussionen om ålder (kvinnans) som gör denna sak intressant. Det är även märkligt att många undrar vad Camilla ska ta sig till nu när hon blir äldre, som om det är onaturligt att bli äldre om man lever.

Camilla kanske har tröttnat på gubbar, nu när det visar sig att de inte är så roliga. Jag ser fram emot att hon visar alla att hon inte är slut som artist. Hon verkar vara en dam som står med båda fötterna på jorden.

Precis. Gubbtolvan blir ju inte äldre. De är och förblir tonåringar resten av livet. De nya unga fruarna är satta till arbetet att alstra barn på löpande band - men gubbarna de festar vidare.

Men vad gör exfruarna? De som inte ligger på operationsbordet för att kunna "tävla" med de yngre rivalerna.. Är de hemma och tittar på tv? Eller ute och raggar lammkött?

Inget under om gubbtolvan inte fattar vad Camilla har för roligt när i livet kvar. Jag tror inte att gubbtolvan träffar särskilt många vuxna människor. De håller sig för sina likasinnade.

Camilla däremot kan göra som så många andra medelålderskvinnor. Upptäcka sitt nya jag - och ge gärnet. Satsa på en karriär och skaffa sig en yngre älskare som orkar lyfta henne mot väggen..
Citera
2012-10-20, 00:22
Medlem
DrLECTERs avatar
Den här lilla bullfittan Hönemark - Har inte snart alla varit på henne.
Först kungen sedan Carl Philip och prins Daniel. VAD VET VI EGENTLIGEN?
Och sedan kommer ju hela det "vanliga samhället".
Att först vara känd - bli uteliggare - komma lite tillbaka när alla fick reda på att "kungen kom" - diagnostiserad: Bipolär sjukdom - och sitta i TV och åma sig om nu detta var så sant somdet var sagt.
Sätt männskan på en asfalterar-maskin och låt henne hugga i riktigt där en het sommardag så hon får känna på det "vanliga" livet. Lukten av ny asflöat är faktiskt inte så tokigt. Hon kanske blir heltänd och vill jobba över.
Men vem fan bryr sig egentligen om ett förknullat gammalt luder som kanske haft en målstake i sig som kanske smakade guld.
Drottning Silvia var en stor skönhet när hin gifte sig med kungen och hade FB funnits då hade många här fantoserat om: "A NIGHT WITH THE QUEEN"

Låt nu kungen vara som den gamle snälle mannen han har blivit och sparka alla djävla skutjärnsjournalister i arslet så långt ut i Östersjön att de skymtar Åland.

Och Hönemark kan gå där och pippa förlåt picka som den hönan hon är!
Citera
2012-10-20, 00:34
Medlem
Så snygg som Camilla trots allt var på 90-talet, så förstår jag mycket väl om kungen och herr Roberto velat släppa in sig själva till fåren. Det är väl inga konstigheter egentligen? I'd do her!

Jag tycker hon verkar vara en kul tjej med en del i bagaget, vem har inte det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in