Har en historia om denna dam... dam och dam... knakarsköka kanske vore ett mer passande ord...
Detta utspelades för många år sedan, då Camilla ännu inte var utskämd men hon var iaf utslängd från Army of Lovers. Hon åkte då runt på krogar som La Camilla... Vi hade inget för oss den kvällen och gick ner till en krog för att ta en öl eller två. Då det var en veckodag fanns det inte så många möjligheter så vi styrde våra törstande strupar emot baren Underbar. Väl där kunde vi läsa på stora plakat... LaCamilla är i stan... LaCamilla är här... LaCamilla dyker upp klockan 10...
När vi ändå var där kunde vi väl sitta kvar en stund för att se spektaklet... Om inte annat för att se vad fan hon skulle hitta på, utan storbystad menza syster, hockyfrilla fikus och nazti tomte... För det var nog inget 1maj tal hon skulle hålla... Det har nog inte fungerat i denna församling, som bestod av uteslutande gubbar och spolingar och de alla hade ett särskilt uttryck
Klockan blev 10... ingen LaCamilla
klockan blev halv 11... ingen LaCamilla
Bockarna blev otåliga...
Klockan 11 steg LaCamilla in i lokalen ...
Jublet steg men bara för ett kort ögonblick... LaCamilla var klädd i jeans och en tjock polojumper... Men va fan suckade pöbeln, skulle det bli 1maj tal iaf???
Camilla tog tag i en mic och berättade sedan följande...
-Jag är tyvärr lös i magen och måste ställa in...
Sedan lunkade hon därifrån...
Ohyggligt komiskt... om man tänker efter... Anta att en svettig stressig pubägare står utanför dörren och trippar...
- Du måste komma ut nu Camilla
- uuuuuuuuuuuuuhaaaaaa
KANuuuuuuuu
INTEaaaaaaaaaa
STÄLL IN
- Då får du säga det själv...
Efter många om och men hasar hon sig ut och berättar sitt dilemma... Innan rask återvändo till porslintronen...
Reaktionen från publiken blev inte speciellt upprors lik för jag tror ingen ändå visste vad hon skulle bjuda på... Ett antiklimax av den mindre sorten...
Jag tycker ändå att det hela var skitkul(ursäkta uttrycket)
Dock undrar jag lite på.. Vad fan hon skulle ha gjort om hon inte bajalöst???