2007-03-30, 05:08
Medlem
SamBams avatar
Vilket land har Camilla flytt till? Är det inte svårt och fly ett land om man lever på socialbidrag?

http://www.expressen.se/noje/1.616339

I nästa avsnitt av "Bert" talar Regina Lund och Camilla Henemark ut om hur illa de anser sig vara behandlade av kvällspressen. Båda två menar att de mer eller mindre har blivit tvingade i landsflykt av kvällspressen.
Camilla Henemark hävdar att hon har blivit oskyldigt anklagad för både prostitution och flygplanssex.
Citera
2007-03-30, 05:18
Medlem
carass avatar
Camilla är ju för fan dum i huvudet. Noll hjärna! Den tjejen var bland annat i Rumänien i sällskap med Dr Alban och skulle uppträda på scen. Båda två drogade ner sig, Camilla i synnerhet.. hon var så borta att hon inte ens kunde sjunga eller uppträda. KONTRAKTSBROTT! Arrangören vägrade betala Camilla gage, och då fick Camilla värsta cp-utbrottet.. kom hem till Sverige och talade ut i kvällspressen att hon och Dr Alban blivit blåsta på gage. Jävla knarkare! Camilla är äcklig! Hon har säkert massor av sjukdomar också.

För övrigt är ryktet i rumänien bland de som vet och klubbar, att Dr Alban gillar killar.. helst yngre än 25. Hur är det med Camilla? Gillar också småkillar?
Citera
2007-06-28, 22:26
Medlem
Racooons avatar
Comeback till det ljuva livet

Se på fan? Hon är tillbaka bland de rika igen!

http://www.expressen.se/noje/1.740597
Citera
2007-06-28, 22:30
Medlem
KönsKlass avatar
Det där tragiskt alkoholiserade fettot hamnar säkert i misären snart igen. Hon är inte smart nog att se till att få pengarna att räcka resten av livet. Det blir lite knark här och där, och så givetvis supa och sen lite annat roligt i pälsaffärerna. Lägg sedan till att hon säkert får bekosta sin meningslösa comeback själv, och den lär inte inbringa någon större inkomst heller. Inom några år står det i tidningen att huset i London är till salu och att någon sett Camilla spy över kuken på en 17-åring i flygplanet till... Polen.
Citera
2007-06-28, 23:44
Medlem
itys avatar
vem var hennes far? rik pga vad?
Citera
2007-06-29, 03:17
Medlem
Mr.Zebs avatar
Har en historia om denna dam... dam och dam... knakarsköka kanske vore ett mer passande ord...

Detta utspelades för många år sedan, då Camilla ännu inte var utskämd men hon var iaf utslängd från Army of Lovers. Hon åkte då runt på krogar som La Camilla... Vi hade inget för oss den kvällen och gick ner till en krog för att ta en öl eller två. Då det var en veckodag fanns det inte så många möjligheter så vi styrde våra törstande strupar emot baren Underbar. Väl där kunde vi läsa på stora plakat... LaCamilla är i stan... LaCamilla är här... LaCamilla dyker upp klockan 10...
När vi ändå var där kunde vi väl sitta kvar en stund för att se spektaklet... Om inte annat för att se vad fan hon skulle hitta på, utan storbystad menza syster, hockyfrilla fikus och nazti tomte... För det var nog inget 1maj tal hon skulle hålla... Det har nog inte fungerat i denna församling, som bestod av uteslutande gubbar och spolingar och de alla hade ett särskilt uttryck

Klockan blev 10... ingen LaCamilla
klockan blev halv 11... ingen LaCamilla

Bockarna blev otåliga...

Klockan 11 steg LaCamilla in i lokalen ...

Jublet steg men bara för ett kort ögonblick... LaCamilla var klädd i jeans och en tjock polojumper... Men va fan suckade pöbeln, skulle det bli 1maj tal iaf???

Camilla tog tag i en mic och berättade sedan följande...

-Jag är tyvärr lös i magen och måste ställa in...

Sedan lunkade hon därifrån...

Ohyggligt komiskt... om man tänker efter... Anta att en svettig stressig pubägare står utanför dörren och trippar...
- Du måste komma ut nu Camilla
- uuuuuuuuuuuuuhaaaaaaKANuuuuuuuuINTEaaaaaaaaaa STÄLL IN
- Då får du säga det själv...

Efter många om och men hasar hon sig ut och berättar sitt dilemma... Innan rask återvändo till porslintronen...

Reaktionen från publiken blev inte speciellt upprors lik för jag tror ingen ändå visste vad hon skulle bjuda på... Ett antiklimax av den mindre sorten...
Jag tycker ändå att det hela var skitkul(ursäkta uttrycket)

Dock undrar jag lite på.. Vad fan hon skulle ha gjort om hon inte bajalöst???
Citera
2007-06-29, 12:59
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Se på fan? Hon är tillbaka bland de rika igen!

http://www.expressen.se/noje/1.740597

Haha snacka om nyhetstorka, här är iaf aftonbladets version: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1107396,00.html
Citera
2007-06-29, 13:26
Medlem
JEzuss avatar
Ingen som vet hur mycket cash det rör sig om? Se vad en blåst röding tycker är mycket pengar "dra åt helvete mycket"

mvh
Citera
2007-06-29, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Haha snacka om nyhetstorka, här är iaf aftonbladets version: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1107396,00.html
Hehe.

Citat:
Hon levde sitt liv i champagne och limousiner. Men plötsligt förändrades allt, berättar tidningen Rodeo.

Jag blev utpekad som prostituerad, vilket var fullkomligt bisarrt. Men det gjorde att ingen ville ha med mig att göra längre, säger Camilla Henemark, 42, till Aftonbladet.

Det fick mig att tänka på en viss "exotisk" eskort i Stockholm: http://anjelina.nakuranta.com/

"Jag älskar att få presenter, som underkläder,
parfym eller likörer (typ Baileys...)
Då blir jag riktigt glad och vild."

Påminner lite om La Camilla? Kanske därför som hon blev utpekad som prostituerad, någon som massuppfittade helt enkelt.
Citera
2007-06-30, 09:42
Medlem
CashBlows avatar
Så jävla synd om hon nu plötsligt ärvt en massa pengar och lever gott resten av sina dagar. Därför kan det inte stämma.

Hur mycket cash är det det rör sig om? Inte mer än att hon kan slösa bort de på en månad, hoppas jag.
Citera
2007-06-30, 14:53
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Camilla var trots allt en skön figur i sin ungdom. Hamilton minns när han var på Cafe Opera en gång i början av 90-talet. Lite (för) berusad gick Hamilton med blicken riktad snett nedåt och blicken möter då ett dekolletage och Hamiltons blick stannar där alldeles för länge för att det ska vara passande.

Slutligen höjer Hamilton blicken till ansiktet och ser då Camilla brett leende varpå hon frågar om Hamilton trivs med utsikten. Hamilton blir lite överumplad, men lyckas haspla fram att han trivs bra och att han gärna skulle vilja komma i närkontakt med "hyllorna"

Då tar Camilla tag i Hamiltons huvud, trycker in hans ansikte mellan tuttarna, släpper och säger fortfarande leende... "ha en bra kväll"
Citera
2007-06-30, 15:08
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Camilla var trots allt en skön figur i sin ungdom. Hamilton minns när han var på Cafe Opera en gång i början av 90-talet. Lite (för) berusad gick Hamilton med blicken riktad snett nedåt och blicken möter då ett dekolletage och Hamiltons blick stannar där alldeles för länge för att det ska vara passande.

Slutligen höjer Hamilton blicken till ansiktet och ser då Camilla brett leende varpå hon frågar om Hamilton trivs med utsikten. Hamilton blir lite överumplad, men lyckas haspla fram att han trivs bra och att han gärna skulle vilja komma i närkontakt med "hyllorna"

Då tar Camilla tag i Hamiltons huvud, trycker in hans ansikte mellan tuttarna, släpper och säger fortfarande leende... "ha en bra kväll"

Snuskgubbe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in