2018-10-24, 17:06
Avstängd
Ksenia74s avatar
Varför slickade han henne i anus? (Om det nu är sant som han säger förstås) Undra om det är något han gör ofta på MA?
Citera
2018-10-24, 17:08
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Farligt att ligga som känd idag.

Tror tyvärr många fall liknande dessa är att kvinnan i efterhand känner sig utnyttjad pga. uteblivet intresse från mannens sida efter sex är uppnått.

Vet själv hur intresset kan gå från 100 till 0 i samma stund som jag uppnår det ultimata resultatet av sex, s a s.
Citera
2018-10-24, 17:16
Avstängd
Ksenia74s avatar
Tror ni inte att GS och MA hade planerat detta innan? Liksom vi tar hit tjejen så får hon jobba på cafét sen så fyller vi henne med vin och lockar henne till en trekant. Jag ger mig fan på att MA har ett finger med i spelet i detta.
Citera
2018-10-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Sant är att vi inte vet något om övriga förhör men vad är det i MGM's förhör som du inte anser bär sannolikhetens prägel? Håll även i minnet att det är åklagaren som ska leda i bevis (motbevisa) MGM's uppgifter om samtycket. Som jag skrev tidigare så ansåg åklagaren att det var en bit kvar innan åtal trots att det även vid tidpunkten för hans uttalande fanns en inspelning.

/Provokatör

Jag börjar fundera på om vi återigen ska slängas in i det forumhaveri som Bitcoinkung skapade med sina inlägg tidigare.

Vad? Det är ingen skillnad mot något annat brottsmål.
Åklagaren har alltid bevisbördan, så är det alltid.

Jag säger att jag inte tror på vad han säger i förhöret, därför att det är ologiskt, och inte trovärdigt, och jag tror att ÅKL kommer begära omhäktning för att få mer tid att utreda.
Citera
2018-10-24, 17:20
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuellerTime
Jag tror motsatsen, jag tror att han omhäktas.
Hans historia är inte trovärdig, och vi vet fortfarande inte vad de 2 vittnena har sagt ännu.
Vilka är dem två vittnena?
Citera
2018-10-24, 17:20
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
De flesta tjejer äcklas av tanken att ha sex med en 60-årig gubbe.

Detsamma gäller killar, även de äcklas av att ha sex med 60-åriga tanter.

Sådan är naturen.

Jag hade ett ex en gång för många år sedan vi var väl i 16 års åldern och hon berättade att hon fantiserade ofta om att knulla med en äldre man med stor kuk . Så jag tror det är vanligare än ni tror att yngre tjejer fantiserar om att få knulla gubbkuk. Är samma åt andra hållet också att yngre killar fantiserar om att få knulla en gammal dam .
Citera
2018-10-24, 17:21
Medlem
Här står det att GM våldtog BO i styvdotterns säng.

Det står även uttryckligen att det var in till frun han ville gå och fortsätra ha sex med BO.

Länk: https://stoppapressarna.se/svenskt/fotbollsprofilen-slog-till-i-styvdotterns-sang
Citera
2018-10-24, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Jag hade ett ex en gång för många år sedan vi var väl i 16 års åldern och hon berättade att hon fantiserade ofta om att knulla med en äldre man med stor kuk . Så jag tror det är vanligare än ni tror att yngre tjejer fantiserar om att få knulla gubbkuk. Är samma åt andra hållet också att yngre killar fantiserar om att få knulla en gammal dam .

Ja det finns alltid dem med fetischer.
Citera
2018-10-24, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Vilka är dem två vittnena?

Vet inte 100 % men troligen är en MA och den andra den "sjuke"
Citera
2018-10-24, 17:24
Avstängd
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Här står det att GM våldtog BO i styvdotterns säng.

Det står även uttryckligen att det var in till frun han ville gå och fortsätra ha sex med BO.

Länk: https://stoppapressarna.se/svenskt/fotbollsprofilen-slog-till-i-styvdotterns-sang

Det är ju inte avgjort i rätten ännu om han har våldtagit henne GS är oskyldig tills motsatsen bevisats. Är det som han säger i sin berättelse så kommer han att bli friad.
Citera
2018-10-24, 17:25
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Varför slickade han henne i anus? (Om det nu är sant som han säger förstås) Undra om det är något han gör ofta på MA?

Vi vet inte att ha slickat henne i anus även om det låter så, ha sa: "Sedan började jag kyssa henne över brösten och ner över magen och ner över skötet och även bak i rumpan då hon la sig lite på sidan."

Rent tekniskt sätt så går det att slicka bara hennes fitta bakifrån beroende på hur mycket hon putade, men om han 'kysst' henne i anus och om personen ifråga då inte är intresserad av analsex, så är det inte förvånande om BO visar sitt ogillande. Jag noterar att ett så pass omgående intresse för tvåan är lite väl snabbt, betänk att hon varit på resande fot och förmodligen mest suttit på rumpan utan dusch och att hon kände sig ofräsch. Enligt MGM's uppgifter så låg hon med kläderna på och vi kan då förvänta oss att han hittade en s.k 'discofitta' men även ett 'discoanus'.

/Provokatör
Citera
2018-10-24, 17:34
Medlem
Citat:
Det är ju inte avgjort i rätten ännu om han har våldtagit henne GS är oskyldig tills motsatsen bevisats. Är det som han säger i sin berättelse så kommer han att bli friad.
Ja det tog emot att skriva sex om hon inte ville ha det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in