2018-10-16, 09:33
Medlem
Kollar in MSG Instagram.

Ser honom lägga ut en bild där han fyllekramas utan att skämmas med A Timell.

Schi**er känns skapligt sliskig.
Citera
2018-10-16, 09:37
Medlem
Kalsarikannis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vet man om frun vakande & "kom på" knullandet?
Bevisläget gott enligt advokaten så inte helt otroligt att det finns vittnen.
Citera
2018-10-16, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Inte spännande, däremot patetiskt och tragiskt. Vem bryr sig? Tre hobbyalkisar som messar till det för sig.

Är i alla fall en topptråd på FB.
Känns bättre med lite andra människors fritt fall när man själv har det lite tungt

Är huvudpersonerna i dramat spikade snart?
Citera
2018-10-16, 09:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av So21
Jag tror helt klart att det är Glenn Sch***** och skulle gissa att BO är Birgitte Sönd*****d

Citat:
Ursprungligen postat av RateMyBrain
Precis vad jag också tror. Birgitte är vän med GS & MA. Hon hade nåt program på 90-talet som var rätt populärt.

Vad får er att tro det? Visst var hon milfig på 90-talet men av senaste bilder att döma måste ju gärningsmannen lida av någon form av gerontofiliböjelse.
Citera
2018-10-16, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Ska man skämmas för att känna Timell nu?
Vad var det nu han dömdes för igen?

Han är inte dömd för något brott väl?
Stor skillnad att vara utpekad för sliskigheter och att dömas. Där får vi dra en skarp moralisk gräns.
Citera
2018-10-16, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Kollar in MSG Instagram.

Ser honom lägga ut en bild där han fyllekramas utan att skämmas med A Timell.

Schi**er känns skapligt sliskig.

Vad är MSG? Är det offret eller den misstänkte gärningsmannen?
Citera
2018-10-16, 09:47
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Vad får er att tro det? Visst var hon milfig på 90-talet men av senaste bilder att döma måste ju gärningsmannen lida av någon form av gerontofiliböjelse.

Hans fru är född 1961. Om det stämmer med vem som är BO, så är hon 4 år äldre (född 1957). Det är väl den ålder han gillar på kvinnor, dvs hans egen ålder (född 1960).
Citera
2018-10-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är i alla fall en topptråd på FB.
Känns bättre med lite andra människors fritt fall när man själv har det lite tungt

Är huvudpersonerna i dramat spikade snart?
Ja, det är litet Shakespeare över det hela. Tragikomiskt kanske och vi gottar oss. Det får oss att glömma vårt eget elände för en stund, precis som du säger.
Om det är konstnärinnan BS, som råkat ut gör GS kan jag förstå om hon gör sak av det hela. Hon är en seriös konstnär sedan länge och hennes mediatid i rampljuset var väl för ca 20 år sen. GS saknar omdöme.
Citera
2018-10-16, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av So21
Jag tror helt klart att det är Glenn Sch***** och skulle gissa att BO är Birgitte Sönd*****d

Tänkte den tanken också men man lägger nog inte upp ett inlägg på instagram i lördags om det hände natten till lördag.
Citera
2018-10-16, 09:54
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marknadswarrant
Vad är MSG? Är det offret eller den misstänkte gärningsmannen?

Skulle tro att MSG = MGM = misstänkt gärningsman. MGM är den vanligare förkortningen.
Citera
2018-10-16, 09:56
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Flera SM-guld och STOR profil i Allsvenskan
Enligt Expressen

Stämmer inte för fem öre på GS! Inse det! I annat fall har kvällspressen bajsat på sig rejält med formuleringarna.

UEFA-guldet skulle i så fall renderat "stora internationella framgångar"

GS är en profil för oss som funnits i kretsen kring blåvitt på 80talet. Men att kalla honom STOR PROFIL i allsvenskan är fel.

Jag kan ha fel så klart men varför snöar alla in sig på IFK Göteborg?

Jag skall villigt krypa in under stenen om det är GS men utifrån kvällspressen så kan det inte vara GS, så enkelt är det.

Börja leta i Sthlm-klubbar som 1a-klubb...
Citera
2018-10-16, 10:00
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Enligt Expressen

Stämmer inte för fem öre på GS! Inse det! I annat fall har kvällspressen bajsat på sig rejält med formuleringarna.

UEFA-guldet skulle i så fall renderat "stora internationella framgångar"

GS är en profil för oss som funnits i kretsen kring blåvitt på 80talet. Men att kalla honom STOR PROFIL i allsvenskan är fel.

Jag kan ha fel så klart men varför snöar alla in sig på IFK Göteborg?

Jag skall villigt krypa in under stenen om det är GS men utifrån kvällspressen så kan det inte vara GS, så enkelt är det.

Börja leta i Sthlm-klubbar som 1a-klubb...

Varför det? Inget 08-lag vann SM-guld under 80-talet. Öster, IFK Göteborg, Örgryte, Norrköping eller Malmö FF är det som gäller som en av klubbadresserna.

Enligt media kan en "stor profil" vara någon som satt på bänken en hela säsong, andra epitet som nämns om spelare är "stjärna" så länge denne har ett allsvenskt kontrakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in