Det intressanta är kanske att spekulera i vad den misstänkte kan tänkas "gå igång" på.
Ingen av de som nämnts känns trolig. Det måste inte heller tvunget vara någon från ett matlagningsprogram.
Han kanske triggar på delikatesser där jungfleisch är en huvudingrediens?
Nej det kan det inte, så fungerar inte vårt rättsystem (baserat på kontinentaleuropeisk rätt - "civil law"), du tänker på TV-serie-juridik från USA där man har ett helt annat rättssystem ("common law").
Ok vad bra! Men kan inte försvaret hävda att brottsoffret har anpassat sin historia om hon vet vad gm har sagt? Jag menar blir det trovärdigt om ena parterns förhör har läckt innan en förundersökning ens har börjat?
- Det här har varit mina tre värsta veckor i mitt liv, skriver hon i brevet. STS Språkresor blev förvånat av kritiken. - Vi har jobbat med den här värdfamiljen i sju år och aldrig fått några klagomål. En av våra chefer känner familjen, säger Eva Hedin. STS framhåller att Jennie efter den femte dagen skrev att hon var nöjd med resan i ett formulär. - Familjen hade haft språkreseelever förut så de såg väl till sköta sig dagarna innan eleverna skulle fylla i formuläret, menar Jennie.
Jag säger inte att hon ljuger, det gör jag inte. Men det verkar vara en beskyllning från klarblå himmel, om man nu får tro STS, med antydan om ekonomisk ersättning.
- Det här har varit mina tre värsta veckor i mitt liv, skriver hon i brevet. STS Språkresor blev förvånat av kritiken. - Vi har jobbat med den här värdfamiljen i sju år och aldrig fått några klagomål. En av våra chefer känner familjen, säger Eva Hedin. STS framhåller att Jennie efter den femte dagen skrev att hon var nöjd med resan i ett formulär. - Familjen hade haft språkreseelever förut så de såg väl till sköta sig dagarna innan eleverna skulle fylla i formuläret, menar Jennie.
Jag säger inte att hon ljuger, det gör jag inte. Men det verkar vara en beskyllning från klarblå himmel, om man nu får tro STS, med antydan om ekonomisk ersättning.
Det namnet ni talar om tillhör en person som är över 18 år.
Du verkar inte hänga med va?
Det har kommit uppgifter att JB är BO och jag påpekar att det inte känns troligt pga att hennes namn är högst 3 bokstäver längre än GS på protokollet.
Jag förespråkar väl ingen BO ännu.
Du verkar inte hänga med va?
Det har kommit uppgifter att JB är BO och jag påpekar att det inte känns troligt pga att hennes namn är högst 3 bokstäver längre än GS på protokollet.
Jag förespråkar väl ingen BO ännu.
Du verkar inte hänga med eftersom JB är över 18 år, och BO är under 18 år.