2018-10-16, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
1) Sch**er är 58. (Det står "i sexioårsåldern")
2) "Har tidigare varit aktiv i flera allsvenska klubbar. Sch**er har bara spelat i IFK Göteborg
och DIF

Den som är 58 år kan mycket väl beskrivas som en person i sextioårsåldern.
Citera
2018-10-16, 00:58
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascHack
Kan det verkligen röra sig om en våldtäkt detta, då borde väl kvinnan för bövelen ha skrikit så att frun i hushållet vaknar. Eller i alla fall meddela henne innan hon lämnade lägenheten för att anmäla en våldtäkt. De verkar ju ha varit bekanta så något tal om plötslig våld och hot från den misstänkte finner jag otroligt.

Jag har blivit väldigt misstänksam efter hela den här #metoo, som totalt har slaktat män på gott och ont. Varför lämnade inte BO efter middagen, märkte hon inte någon form av förändring i hans beteende? För full, sliskig, etc.

Jag har full rätt att ställa kritiska frågor innan alla kvinnor beta-killar hoppar på mig.
Det talas om övertygande bevisning, kanske tom filmade. En del offer blir tysta, vi får se vad åklagaren tycker efter en ev rättegång.
Citera
2018-10-16, 01:00
Medlem
Det här är en sån där titel man läser på en nyhetssida och vet direkt att den kommer ligga i toppen på Flashback.
Citera
2018-10-16, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
1) Sch**er är 58. (Det står "i sexioårsåldern")
2) "Har tidigare varit aktiv i flera allsvenska klubbar. Sch**er har bara spelat i IFK Göteborg
och DIF
ja vet du va flera betyder?
Citera
2018-10-16, 01:16
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Vetenskapens värld? Kan lätt va en omskrivning från fulmedia för att få det att låta som någon dokusåpa-deltagare..

Vi kan nog utesluta vetenskapens värld och liknande med tanke på hur det står i artikeln. Nådde stora framgångar i programmet (alltså någon form av tävling). Man når inte stora framgångar i ett program som Vetenskapens Värld och dessutom är hon programledare och då hade det stått programledare och inte "medverkat i".

Vi kan således glömma Victoria D*ring.
Citera
2018-10-16, 01:16
Medlem
CashMan-s avatar
Kommer gm få livstid ?
Eller är det snack om cell 5 i 4 veckor ?
Frun låg och sov alltså ...
Men om det e han sdchiller , så måste han ju vart känd innan att va kladdig mot kvinns ? Någon som vet han kladdat innan ?
Weird story , eller hur ?
Hade han tjackat fet line innan dådet ? Någon i tråden sa han va fett laddad på varje photo ..
Tror ni Sveriges fottbolsbörbund letar rätt på rätt gm Nu ?
Citera
2018-10-16, 01:40
Medlem
Jag tror helt klart att det är Glenn Sch***** och skulle gissa att BO är Birgitte Sönd*****d
Citera
2018-10-16, 05:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Oavsett vem fotbollsprofilen är kan man inte låta bli att fråga sig: Varför utsätter man sig för sådant här när man ju tycks ha allt?
Man har framgång, pengar, fru, kanske barn och så ställer man till det så att man förlorar åtminstone frun och troligen en massa pengar samt anseendet hos de närmast anhöriga och vänner.
En annan filur som också ställde till det på liknande sätt var ju den där kulturprofilen.
Han verkade ju också ha allt men även han skulle kladda på damer och vara otrogen precis som den här fotbollsprofilen.
Vad är det för fel på folk numera? Varför kan folk inte vara nöjda med vad de har?
Citera
2018-10-16, 05:24
Medlem
stickadhalsduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Någon från " Mästarnas Mästare " ?

Förlåt, men hur kan du ens tro att kvinnan skulle ha varit med i mästarnas mästare, och aftonbladet skulle då beskrivit kvinnan som att hon varit med i ett tv program där hon nådde framgång? Du tror inte pressen hellre hade beskrivit henne kring hennes sportsliga framgångar då det skulle generera ännu mera klick. De flesta som varit med i mästarnas mästare har ju skapliga sportsliga meriter likt sm guld, vm medalj eller os medalj. Att man då skulle beskriva kvinnan att hon vart med på tv känns ju inte rimligt.
Citera
2018-10-16, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Oavsett vem fotbollsprofilen är kan man inte låta bli att fråga sig: Varför utsätter man sig för sådant här när man ju tycks ha allt?
Man har framgång, pengar, fru, kanske barn och så ställer man till det så att man förlorar åtminstone frun och troligen en massa pengar samt anseendet hos de närmast anhöriga och vänner.
En annan filur som också ställde till det på liknande sätt var ju den där kulturprofilen.
Han verkade ju också ha allt men även han skulle kladda på damer och vara otrogen precis som den här fotbollsprofilen.
Vad är det för fel på folk numera? Varför kan folk inte vara nöjda med vad de har?
Samma fråga till dej. Varför hänger du på FB en tidig "morgon med guld i mun" när det finns blåbär att plocka i skogen? Vad är det för fel på dej? Att ha det du räknat upp betyder lite när det inre trycket vill ut. Har du aldrig blivit förförd av en kvinna och idag kan de bli idoler om de ångrat sig. Skärp dej PK-gubbe och förstå vi är alla olika!
Min tid är nu 10.30 am så God Morgon till dej!
Senast redigerad av shivashambo 2018-10-16 kl. 05:45.
Citera
2018-10-16, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Jadu, din svåra frågeställning hör nog mer hemma i forumet för filosofidiskussioner då du beskriver hur livet borde se ut. Den bistra sanningen är att många av de största brottslingarna hittar du just bland de som har så att säga "allt".
Senast redigerad av Konrad 2018-10-16 kl. 05:46.
Citera
2018-10-16, 06:06
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Märkligt detta, har aldrig varit i närheten av att kunna tänka mig begå våldtäkt och som varande i 60-års åldern är jag minst 10 gånger längre ifrån att ens kunna tämka mig det.

Tvivlar att någon begår väldtäktsdebut i den åldern så jag är lite tveksam men har haft fel förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in