2018-10-17, 20:00
Medlem
M.E.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGarfield
Gör vi? Jag är inte helt säker på att jag vill se GS slicka nån i rumpan men det är väl jag det......

Haha lite nyfiken är du nog.
Citera
2018-10-17, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dembotronen-2.0
Exakt JB är diskad på grund av åldern - gör om gör rätt!!

Läs om tråden 10 timmar bakåt och framåt. Du får göra om och göra rätt.
Citera
2018-10-17, 20:02
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dembotronen-2.0
Exakt JB är diskad på grund av åldern - gör om gör rätt!!

Nej. Hur kan ni ha missat att det vänts in och ut på det där i flera sidor i tråden. Enligt brottskoden i häktningspromemorian är händelsen registrerad som våldtäkt på kvinna över 18 år. Det där med under 18 år verkar vara en miss i pappren alltså.
Citera
2018-10-17, 20:03
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diurnalis
Jag tror att alla spekulationer om swingers, trekanter m.m är helt fel.. -Hade man levt en sån livsstil och man ändå är en offentlig person som MA och CS är så hade snacket på ”stan” gått.. Folk hade vetat om hur de levt i så fall..

Nja, jag tror nog snarare att de som då och då bjuder in gäster till sängkammaren är liksom de inbjudna rätt måna om att hålla det inom sin egen privata sfär.
Citera
2018-10-17, 20:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
BO och Monika känner varandra minst sedan 2011. Som tidigare länkats så har BO en benägenhet att anmäla och har själv åkt dit för droger.

Detta får mig att tänka att BO kanske vill hämnas Monika för någon oförrätt och då M verkar så förälskad i GS så blir det en hämnd. Som det står i förhöret så verkar de först hånglat i en kvart.

Bara en teori.

Jag får ju inte ett bra intryck av BO efter hennes svar i knarkförhören.
Det hände ju inte en gång att hon åkte fast,utan två.
Hon ljuger gång på gång, verkar inte ha någon skam direkt.
Att hon dessutom försöker muta en anställd på krogen med 10 000 kr
för att inte gå vidare med hennes knark till polisen ...

Trodde f ö det var två olika personer när jag googlade på henne.
Först ser jag bilder på en supermullig,osminkad tjej, som sedan bantat ner sig
och sminkar sig hårt, hon verkar vara en late bloomer, som ändrar sig
radikalt när hon närmar sig 30.
Citera
2018-10-17, 20:04
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
GS har likat JB flera ggr där hon visar ny profilbild. GS har blivit attraherad av JB men det har inte varit ömsesidigt.
Men är det ovanligt att man likar bilder på bekanta på FB
Jag har flera vänner både mycket yngre och äldre vars bilder jag likar på FB
Citera
2018-10-17, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nej. Hur kan ni ha missat att det vänts in och ut på det där i flera sidor i tråden. Enligt brottskoden i häktningspromemorian är händelsen registrerad som våldtäkt på kvinna över 18 år. Det där med under 18 år verkar vara en miss i pappren alltså.
Nej det är ingen miss, hon kanske inte hade pass med sig då. Hade sannolikt inte körkort
Citera
2018-10-17, 20:07
Medlem
[quote=TheGarfield|65565304]Undrar just var den där snubben tog vägen som nämns i förhöret? Annan säng? Soffan? Hem? Eller vad?
Om det nu var en snubbe kanske ska tilläggas.....[/QUOTE

Och att GS ville ha trekant med denna person och BO. Det är inte givet att det maskade namnet i förhörsprotokollet ar Monika.
Citera
2018-10-17, 20:09
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Men är ni alla troll i denna tråd icke-läskunniga??! Offret ska vara under 18 år, det är inget man hittar på i häktningsframställan.

Det är för längesen klarlagt att BO är över 18 år.
I häktningspromemorian står brottskod 0661 som betyder
Våldtäkt inkl grov av kvinna över 18 år inomhus
Hade det varit en under 18 hade brottskoden varit 0657
Citera
2018-10-17, 20:12
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Nej det är ingen miss, hon kanske inte hade pass med sig då. Hade sannolikt inte körkort

Jo, det var en miss. Det har bekräftats i mailväxling med tingsrätten att målsägande inte är under 18. Brottskoden bekräftar att det rör sig om våldtäkt inomhus på kvinna över 18. T.o.m. Expressen har gått ut med att kvinnan INTE är under 18.
Citera
2018-10-17, 20:18
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGarfield
Gör vi? Jag är inte helt säker på att jag vill se GS slicka nån i rumpan men det är väl jag det......
Hur pryd får man vara? Har du sett porrfilm nån gång? Eller är det bara så att du känner Glenn och då får dåliga vibbar?
Att slicka fitta och även ett nytvättat anus är ju annars ganska normalt bland sexuella människor..
Citera
2018-10-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Hur pryd får man vara? Har du sett porrfilm nån gång? Eller är det bara så att du känner Glenn och då får dåliga vibbar?
Att slicka fitta och även ett nytvättat anus är ju annars ganska normalt bland sexuella människor..

Hade väl inte varit så jäkla mysigt att titta på när man vet bakgrunden till klippet?
Senast redigerad av Kimma7 2018-10-17 kl. 20:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in