Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Eftersom Du uppenbarligen plågade Dig igenom, så vi anta att Du tillhör den senare gruppen. Titta inte om Du blir illa berörs.
Klart jag har sinne för lyteskomik. Jag både lyssnar på Knugen och läser dina inlägg.
Ziggys Band noterade också att den kritik som framförts mot Knugen och hand jultal mycket riktigt är mild i jämförelse med vad politiker ska tåla. Ändå upprepar du och Dolgtrase samma gamla mantra om lögner, trams, förtal och vad syftet är.
Syftet är självklart, och det har både du och jag klart för oss. Det är att visa att Knugen är en pajas som orimligen ska inneha ett ämbete som statschef. Tack för att du hjälper till med den uppgiften.
När det gäller kritiken mot jultalet ser man först hur otroligt intetsägande det är. Han får faktiskt ingenting sagt av vikt överhuvudtaget som int eär en fullständig självklarhet. Man skulle anagligen kunna köra floskeltestet på varenda mening och få samma resultat.
När nu innehållet är tomt får man titta på framförandet i stället. Som jag påpekade verkar det som att han faktiskt inte förstår innehållet i det han läser på skärmen eller tavlorna, eller vad det är, framför sig. Vilket gör att man återigen måste ställa frågan om det är inkompetens eller nonchalans eeller både ovh.