Ja, så även på många avdelningar på rättspsyk och en hel del anstalter.
Jamen då är det ju helt ok! Om det även finns på anstalter får det grönt ljus! Klart knivkillen ska lira TV-spel när man har det på anstalt! Ett genialiskt argument! Jag tar av mig hatten!
Jamen då är det ju helt ok! Om det även finns på anstalter får det grönt ljus! Klart knivkillen ska lira TV-spel när man har det på anstalt! Ett genialiskt argument! Jag tar av mig hatten!
Någonstans tänkte jag att du hellre hade satt ungen i fängelse... Vilket med dina argument faktiskt vore lite samma sak...
Käbbel och tjafs. Som vanligt är när Linköpingsborna på fb kommer igång. Inget nytt under solen. Är vi på det klara med etnicitet på GM och BO? Är de vanliga Svenssons så kan vi väl hitta något annat att käfta om. Bara för att vi vill lätta på trycket.
Jättegäspning
Ett barn har drabbats här. Vet ni hur liten man är när man är 13 år?
Senast redigerad av Baraundrarju 2018-09-28 kl. 22:53.
En babbe är det konstaterar att det var.
Läs gärna tråden, så slipper du skämma ut dig i fortsättningen din rikspajas.
Nej, har inte sett en enda person som sagt att det var så. Bara massa spekulationer. Från början spekulerades det ju även att två invandrare som slogs - vilket inte stämde.
Nej, har inte sett en enda person som sagt att det var så. Bara massa spekulationer. Från början spekulerades det ju även att två invandrare som slogs - vilket inte stämde.
En pappa i tråden har bekräftat att det var en babbe som knivhögg en svensk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!