2018-10-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
En pappa i tråden har bekräftat att det var en babbe som knivhögg en svensk.

Läs tråden ditt äckel!!

Tänker du på samma pappa som var tvärsäker på att det var en gymnasieelev också? Vilket det visade sig inte vara?

Du kanske skulle kunna sluta vara aggressiv och kalla mig för saker?
Citera
2018-10-04, 21:16
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Tänker du på samma pappa som var tvärsäker på att det var en gymnasieelev också? Vilket det visade sig inte vara?

Det var en babbe. Att du orkar?
Citera
2018-10-04, 21:21
Medlem
Citat:
Det var en babbe. Att du orkar?

Och det är ingen som har bekräftat med källa att det var så.
Citera
2018-10-04, 21:26
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Och det är ingen som har bekräftat med källa att det var så.
Det är ingen som har bekräftar med källa att du är född av din mamma heller.

Samtidigt så om det hade varit en svensk, då hade detta varit bevisat utom rimligt tvivel vid det här laget.

Vi vet att det var en babbe. Lyssna och sluta vara en galning.
Citera
2018-10-04, 21:50
Medlem
Citat:
Det är ingen som har bekräftar med källa att du är född av din mamma heller.

Samtidigt så om det hade varit en svensk, då hade detta varit bevisat utom rimligt tvivel vid det här laget.

Vi vet att det var en babbe. Lyssna och sluta vara en galning.

Nej, du sitter och gissar för du har en rätt kass världsbild. Det finns inga uppgifter i tråden som stämmer, de har sagt emot sig själva. Personen skulle återkomma, men har inte gjort det.
Citera
2018-10-05, 17:56
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Nej, du sitter och gissar för du har en rätt kass världsbild. Det finns inga uppgifter i tråden som stämmer, de har sagt emot sig själva. Personen skulle återkomma, men har inte gjort det.
Inte vad jag har läst. Du får gärna länka inläggen som styrker dina fantasier.
Citera
2018-10-06, 07:34
Medlem
Citat:

Pappan var fan inte tvärsäker utan berättade vad det pratades om bland eleverna. Jag till och med skrev att givet kan det vara felaktiga rykten. Så ljug inte. Mycket av det jag påstod stämde dock.

Han som högg bor i Skäggetorp, är invandrare, heter L*rens, och är 14 år. Han ska ha någon lektion i Berzeliusskolan. Dessutomn finns det en film som cirkulerar bland eleverna på händelsen, den har dock inte jag tillgång till, men för den händige går den säkert att hitta.

Allt ovan med RESERVATION för felaktigt minne och andra eventuella felaktigheter. Är du nöjd nu?
Citera
2020-10-11, 08:53
Medlem
Nu två år efter knivattacken skriver Corren att för en vecka sen upptäckte den utsatta pojken att gärningsmannen äter mat på samma skola. Skolledningen har gått med på att de kan ordna olika lunchtider så eleverna ska slippa mötas, men vill inte flytta gm. Gm går numera på gymnasiet och i skollagen finns inte samma regler om omplacering av gymnasieelever sägs det. Offret tvingas därför byta skola och har hållit sig hemma tills vidare.

Det framgår att offret är en svensk kille. Föräldrarna till honom är en lokalpolitiker och en rektor och de intervjuar i tidningen. Andra politiker uttalar sig också upprört i tidningen.

Mamman till gm intervjuas också och visar ingen förståelse för att offret är rädd.

-Vi känner inte igen det här problemet. Det finns personal med min son när han äter, så jag kan inte förstå att de är rädda.
-Hur känner din son för att möta den andra eleven?
-Han bryr sig inte. Min son har fått sitt straff.
-Den andra eleven känner sig tvingad att byta skola, vad tänker du om det?
-Det är upp till dem. Det är ett fritt land, de får göra som de vill.
-Skulle han kunna äta någon annanstans?
-Var ska min son gå då?
https://corren.se/bli-prenumerant/artikel/4lqp6q8r
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in