2007-04-24, 22:57
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Om du verkligen tror att det är någon annan än den verklige Suchomel på videon är det mest beklagligt att man kan vara så fylld av hat att man inte fattar någonting om verkligheten.
Tragiskt!

/VV

Äsch, sluta bjäbba. Sjung "Treblinkasången" i din misär och gråt en skvätt över Mårten Salivs mormor så ska du se att det känns lite bättre. Det kan vara Suchomel, det kan vara någon annan än Suchomel. För sakfrågan spelar det inte särskilt stor roll, i och med att Lanzmanns film är en enda smutsig propagandalögn finansierad av "Israel" för att bekräfta Holocaustmyten. Den innehåller inte minsta tillstymmelse till bevis för någon "Förintelse".
Om det är Suchomel visste han vad nekande skulle leda till för resultat för honom personligen:

http://www.vho.org/S/b/fs/31.html

Citat:
"---Vid Auschwitz-processen i Frankfurt erhöll den åtalade Robert Mulka, som hade "bevisats" skyldig till särskilt bestialiska skändligheter, ett straff på 14 år, vilket kritiserats såsom alltför milt. Redan efter fyra månader försattes Mulka på fri fot av "hälsoskäl" - han hade spelat med i åtalsspelet och medgivit gaskamrarnas existens. Den som inte gjorde detta, kunde inte räkna med mildhet. Kurt Franz, åtalad i Treblinka-processen, hade fram till sin benådning i augusti 1993 tillbragt 35 år bakom galler, ty han hade alltid hårdnackat bestridit den officiella Treblinka-bilden. Den med honom medåtalade Suchomel, som uppgav att judarna "marscherade in i gaskamrarna nakna och i god ordning", satt av endast fyra år.

Så skipades och så skipas rättvisa i den "friaste tyska staten i historien". En domare eller en allmän åklagare, som under dessa omständigheter högt uttalade tvivel på förintelsen och gaskamrarna, visste nog att hans karriär var oåterkalleligen förstörd. Därför lånade sig anständiga jurister aldrig till domar- och åklagarroller vid sådana processer, utan överlämnade dessa uppgifter åt andra. Inte ens advokaterna ifrågasatte någonsin gaskamrarnas existens, utan alltid endast deras klienters delaktighet i de ifrågavarande morden.---"
Citera
2007-04-24, 23:21
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erleb
---
Suchomel ville dö i frihet som något av en expert på Treblinka?

Fick han dessutom en slant för besväret, så blev ju inte respekt-kakan mindre för det.
---

Fullt möjligt att det förhöll sig så. Som vanligt ignoreras tyvärr dina inlägg när särskoletyperna ("vi förstår inte vad Erleb skriver" ) kör i gång en ny vända trams och avledande manövrer för att om möjligt förhindra seriösa reflektioner om exempelvis vad "Israels" finansiering av Lanzmans film innebär för filmens anspråk på historisk objektivitet, vem Lanzmann är och vilka syften han hade och har, varför Suchomel eller clownen Abraham Bomba sade det de sade i filmen osv.
Citera
2007-04-24, 23:38
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Du är av dina inlägg att döma ett mentalsjukt kryp till hatspridande människospillra, förmodligen institutionaliserad (på SKMA eller Expo). Dessutom är jag och alla som skrivit på Revforumet ett tag övertygade om att du är ett Husmongotroll av en tidigare bannad lögnare och skitpratare.

Bara kolla på ditt eget inlägg. Med sådana inlägg som ovan är din trovärdighet körd i botten. Bara fortsätt så, din förlorare.

Hatspridare? Jag? Är det någon som deklarerat sitt hat angående både det ena och det andra så är det DU. Men din sjukdom gör att du inte märker det själv.
Och så det gamla malandet om att jag är någon "Bolt". Det är lika patetiskt och roande varje gång du drar upp det. Jag har inte läst ett enda inlägg från "Bolt", men jag tvivlar på att vi skriver likartat.
Citera
2007-04-24, 23:46
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Äsch, sluta bjäbba. Sjung "Treblinkasången" i din misär och gråt en skvätt över Mårten Salivs mormor så ska du se att det känns lite bättre. Det kan vara Suchomel, det kan vara någon annan än Suchomel. För sakfrågan spelar det inte särskilt stor roll, i och med att Lanzmanns film är en enda smutsig propagandalögn finansierad av "Israel" för att bekräfta Holocaustmyten. Den innehåller inte minsta tillstymmelse till bevis för någon "Förintelse".
Om det är Suchomel visste han vad nekande skulle leda till för resultat för honom personligen:

http://www.vho.org/S/b/fs/31.html

Ditt hånande över nazismens offer är verkligen häpnadsväckande. Förmodligen agerar du som du gör pga att du själv fallit offer för förtryck, sannolikt under uppväxtåren. Likt pedofilen som själv blivit utsatt för sexuell förnedring i unga år. Eller hustrumisshandlaren som själv sett sin far misshandla modern. Om du rannsakar dig själv Ezzelino så vet du att jag förmodligen har rätt. Din uppväxt och uppfostran har kantats av problem under en lång tid. Sorgligt att du nu tar ut din hämd så här. För din egen skull så tycker jag du ska söka hjälp. Någon du regelbundet kan samtala med. Lycka till. Det är aldrig försent.
Citera
2007-04-25, 00:32
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Fan vad du är tröttsam. Fattar du verkligen så trögt, eller tjatar du bara för att avleda uppmärksamheten från topic? Nej, någon "Förintelse" ägde inte rum. Ja, judar dog och dödades under kriget. Ingen gasades, åtminstone existerar det inte minsta dokumentära eller tekniska belägg för den judesuprematistiskt skuldbeläggande martyrfantasin, som tack vare en enorm propagandakampanj fått ett sådant folkligt genomslag. Men allt fler yngre människor börjar ifrågasätta Förintelsemyten - det är glädjande.
Well. Tröttsam eller ej.. Du hävdar att ingen Förintelse ägde rum! Och så vill du inte kalla dig Förintelseförnekare för att det skulle vara en "missvisande sionistisk hatpropagnadaterm"?!? Istället skriver du att du tillhör (eller vill tillhöra) gruppen "historierevisionister med avseende på 'gaskammarmyten'"... Detta bör väl rimligen innebära att du inte förnekar Förintelsen. Bara gaskammarmyten, som du beskriver den!? Eller? Jag får inte detta att gå ihop, men om detta är jag kanske både ensam och lite dum? Vad vet jag??

Därmed avslutar jag denna evighetsdiskussion som i vart fall inte leder särskilt långt! ... Tja, jag kanske inte håller mig undan för evigt ändå. Det vågar jag inte skriva med 100%-ig säkerhet...

Hoppas bara att förvirrade individer eventuellt kan finna något matnyttigt i denna debatt. Därför vill jag här, avslutningsvis, bara hänvisa till ett av mina tidigare inlägg (http://www.flashback.org/showpost.php?p=6700310&postcount=564) som ger en fingervisning om varför jag är så övertygad om att vittnena inte ljuger. De är helt enkelt för många... och (relativt) samstämmiga!
Citera
2007-04-25, 04:04
Medlem
General Nogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tick-tack
Det efterlyses visst trovärdiga vittnen, bl.a. om Treblinka! Varför inte t.ex Jerzy Einhorn: Han upplevde som tonåring på plats den dagliga terrorn och morden i Czestochowa Polen samt den "slutliga lösningen" där c:a 40000 judar från staden deporterades till Treblinka. De har sedan dess aldrig hörts av. Han har mycket utförligt skrivit om allt detta i boken "Utvald att leva" (första upplagan 1995).

Hur i all varlden kan Jerzy Einhorn vara ett vittne till Treblinka om han aldrig satt sin fot i lagret ifraga?? Eller ar du bara dumdryg?
Citera
2007-04-25, 06:56
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Det kan vara Suchomel, det kan vara någon annan än Suchomel. För sakfrågan spelar det inte särskilt stor roll, i och med att Lanzmanns film är en enda smutsig propagandalögn finansierad av "Israel" för att bekräfta Holocaustmyten. Den innehåller inte minsta tillstymmelse till bevis för någon "Förintelse".

Det är klart det spelar roll om ett vittne är den han utger sig för att vara.
Om vittnet är den person som var på plats.
Fattar du inte det?

Du kan påstå att vittnesmålet ljuger om du vill, men alla vill se på DINA belägg (forensiska bevis om du så vill) för att så är fallet.
Det håller alltså inte att bara upprepa 'han ljuger, det fanns ingen förintelse' som ett mantra.
Folk vill veta varför han ljuger.
Om vittnet är någon annan vill man veta hur du kan veta det och någon form av underbyggt underlag för att han skulle vara en skådis.
Ditt 'om det nu verkligen är han' är enbart och jag menar enbart, ett i raden av försök att skugga det som sägs i tråden.
Debattförstörelse helt enkelt.
Men kommer du fram med fakta, så visst. Gör det.

Det enda du hela tiden rapar upp är att ett nekande skulle leda till negativa reultat för vittnet.
Men varför höll han inte bara käften om det nu var så att han var rädd för represalier?
Han kunde kanske ha sagt 'Jag såg ingenting om detta' snarare än att säga allt han säger att han såg. Det skulle näppeligen ha ansetts som något brottsligt. Eller hur?

Kom igen nu och berätta detta för alla dina 'yngre lyssnare' så skall vi se om dom tror på dig.

/VV
Citera
2007-04-25, 18:49
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Folk vill veta varför han ljuger.

Därför att lögnaren Lanzmann, som representant för ett mycket sjukt etablissemang, krävde lögner? Därför att sanningen om Treblinka II, dvs. vägran att "erkänna" något lika absurt påhittat som djävulsdyrkande häxsabbater med kvastflygning bevisligen ledde till betydligt hårdare straff
(se tidigare inlägg, Mulka kom ut efter några månader som tack för att han "bekräftat" judemartyrfabeln, Franz fick sitta sammanlagt 35 år för att han inte "samarbetade" med den stalinistliknande skådeprocessens domstol).

Citat:
Om vittnet är någon annan vill man veta hur du kan veta det och någon form av underbyggt underlag för att han skulle vara en skådis.
Ditt 'om det nu verkligen är han' är enbart och jag menar enbart, ett i raden av försök att skugga det som sägs i tråden.

Korkhuvud, vad jag sagt är att man inte kan vara säker på att det verkligen är Suchomel som vagt svamlar och sjunger "sången från Treblinka" .

http://www.vho.org/tr/2003/2/Beaulieu166-168.html

Citat:
"---Claude Lanzmann seems to be dishonest. Either regarding his claim that the interview was taped with a camera hidden in the bag of his assistant and without the knowledge of the interviewed man, or regarding his claim that the interviewed man was Suchomel-or regarding both claims.---"

Citat:
Han kunde kanske ha sagt 'Jag såg ingenting om detta' snarare än att säga allt han säger att han såg. Det skulle näppeligen ha ansetts som något brottsligt. Eller hur?

Gangstersionister har som bekant en vana att terrorisera oliktänkande och sådana som inte gör dem till viljes - vem vet vad som drabbat Suchomel (om det nu var Suchomel i den imbecillt pretentiösa skitfilmen) om han inte mot betalning och löfte om anonymitet och straffrihet spelat upp den show Lanzmann och Lanzmanns israeliska finansiärer krävde? "Nazistjägarna" Klarsfeld berättar om hur de gått till väga för att driva folk till självmord med sina groteska anklagelser och pöbeluppträden:

http://forum.codoh.info/viewtopic.php?t=4195&highlight=rauff

Citat:
"---During a 1986 interview with the Chicago Tribune (June 29, 1986), Beate Klarsfeld told "how she haunted at least three former Nazis until they committed suicide or died; how she organized attempts to kidnap others; how she used headline-making gimmicks to bring to trial or to ruin the careers of many who were convinced the world had forgotten them." She related how she slapped the face of German Chancellor Kurt-Georg Kiesinger in public in 1968. "Once, she and several friends tried to kidnap Kurt Lischka" but the operation failed because the car they were using had only two doors. As for Ernst Ehlers, "harassed by Klarsfeld-organized demonstrations outside his home, he first resigned his position [as judge] and then committed suicide."

After picking up the trail of Walter Rauff in Chile, the Klarsfelds organized demonstrations in front of his house and broke his windows. "He died a couple of months later," Beate Klarsfeld told the American daily. "I was glad, because as long as these people are alive, they are an offense to their victims." "My husband and I are not fanatics ... Once my husband held a pistol to the temple of Rauff, just to show that we could kill him, but he didn't pull the trigger."

http://www.ihr.org/jhr/v16/v16n2p-2_Faurisson.html

Those sick Jewish gangsters and their ilk are more than likely behind the "suicides" of a number of Germans. It is telling that they are also part of the posh anti-revisionist establishment. Their Klarsfeld Foundation funded the research of J-C Pressac until the man grew too openly heretic.---"
Citera
2007-04-25, 20:13
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Du är en rabiat monoman Expokäring som tidigare kallade sig bolt på FB och fortfarande gör det på det tragikomiska loser-och lögnspridarforumet Below Surface, befolkat av sådana som kickats från FB p.g.a. att de misskött sig.
Liksom Husmongot som nyss bannades är du enbart en sjuk, hatfylld jävel som endast har ett enda ämne (i hans fall pedofili, i ditt fall judelipande inklusive lama personangrepp på oliktänkande). Du skriver inte om något annat
än "Förintelsen", och din ton gentemot meningsmotståndare är bolts, Mabuses, och de andra skabbråttornas ton, dvs. hätsk och motbjudande.
Du får vad du förtjänar när du får mothugg, hatspridare.

Vad är detta, en förtäckt bekännelse från dig om att du har och har haft det ohyggligt svårt och att du fick den i pruppen i synagogan redan som bebbele? Försök hålla dig till sakfrågorna, hur många kvinnor du i din enorma snusksaliverande frustration har slagit har jag inget intresse av att veta, jag anser bara att det är sinnessjukt och ömkligt att knulla barn och misshandla kvinnor.

Men i din förvridna värld är förstås den bannade användaren Mårten Salivs (identisk med Vicke Vire, GWB osv.) farmor, köksan i Auschwitz-Birkenau som överlevde "Förintelsen" "därför att nazisterna behövde henne" (Mårten Saliv), ett "offer för nazismen". Hur jävla sjuk är du, tant pretzel?

Hahaha!
Det står ju loser i huvet på dig!
Vilket inlägg du gjort, det är så patetiskt så det talar för sig själv.
Jag har fått dig dit jag vill. Du öppnade dig och visade ditt hat för omvärlden. Din upprördhet vittnar om att jag trampat på en mycket öm tå.

Jag vann! Du är en loser.

Ps Tack alla ni som skickat pm till mig och uppmuntrat mig i "knäckandet" av judehatare nr. 2 (efter Streicher), EZZELINO.
Citera
2007-04-25, 20:34
Medlem
Ezzelinos avatar

Jag är inte det minsta upprörd, bolt. Jag säger bara som det är, att du är ett sjukt kräk som endast försöker sabotera diskussionerna på Revforumet.
Att du är överlycklig över ett "stödjande" mail från Maeglin och ett annat från Vicke Vire visar ungefär hur slut i huvudet du är och vilket eländigt liv du lever. Att skälla mig och andra revisionister för "judehatare" är fruktansvärt patetiskt - men du har ju inga andra argument, PMS-gnälliga lipkäring. Ska du skriva mer så håll dig till topic, ditt nedskräpande av trådar med dina inbillade "segrar" är fan i mig det löjligaste jag sett på länge på FB. Du är ett arsle, en lögnare och ett kryp - och dina inlägg avslöjar din svagbegåvade Untermenschläggning på ett nästan pinsamt sätt.
Citera
2007-04-25, 20:39
Medlem
Vittnesmålen är intressanta av ett särskilt skäl. Oavsätt vad man tror om förintelsen är den viktigaste frågan naturligtvis hur gaskamrarna fungerade och hur likhanteringen gick till. Eftersom det är direkt knuten till om förintelsen hänt eller ej.

En intervjuvare som missar denna fråga till någon som varit där är antingen dummare än Viktor och Bolt tillsammans eller väl medveten om att han bara sysslar med propagandaspridning. Ett vittnesmål utan denna med tysk grundlighet behandlade fråga avslöjar sig självt som rent bedrägeri.
Citera
2007-04-25, 21:48
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Jag är inte det minsta upprörd, bolt. Jag säger bara som det är, att du är ett sjukt kräk som endast försöker sabotera diskussionerna på Revforumet.
Att du är överlycklig över ett "stödjande" mail från Maeglin och ett annat från Vicke Vire visar ungefär hur slut i huvudet du är och vilket eländigt liv du lever. Att skälla mig och andra revisionister för "judehatare" är fruktansvärt patetiskt - men du har ju inga andra argument, PMS-gnälliga lipkäring. Ska du skriva mer så håll dig till topic, ditt nedskräpande av trådar med dina inbillade "segrar" är fan i mig det löjligaste jag sett på länge på FB. Du är ett arsle, en lögnare och ett kryp - och dina inlägg avslöjar din svagbegåvade Untermenschläggning på ett nästan pinsamt sätt.

Ett sjukt kräk, PMS-gnällande lipkäring, arsle, lögnare, kryp, svagbegåvade Untermenschläggning, en sjuk hatfylld jävel, Husmongotroll, bannad lögnare, skitpratare.

Detta är dina ord om mig. Om du tycker att du ger ett seriöst intryck med sådant språkval så har du stora problem grabben.
Men bara fortsätt, du har gett revisionisten ett ansikte som är värre än vad jag kunde föreställa mig innan jag gick med på FB.
Min version av Förintelsen är den samma som alla etablerade historiker är inne på. När du sågar mig så sågar du alla som inte delar din tro. Hur känns det att leva i en värld där det är Du (och en handfull till) mot resten av världen? Inte särskilt kul va?
Jag/vi är tacksamma att den enda platsen du kan husera och sprida dina bisarra tankar är här på FB. Det måste reta dig oerhört att du är inlåst på FB utan möjlighet till avancemang. Hahaha!! Loser.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in