Citat:
Ursprungligen postat av Budikate
Du berhärskar tydligen inte heller svenska språket.
Oavsett det, så tycker jag du ska fortsätta med inlägg som ovan. Du gräver din grav mer och mer....
Du VET lika väl som jag att Du bara gissar. Du har inte den blekaste aning om vad du pratar om, det är det som är så makalöst patetiskt.
Ska du säga?
Nej du gamle räv, det är du som redan för länge sedan, i en annan mer vulgär klusterform

, grävt din egen grav, som jag tvivlar på står att finna ens med radarmätning

. Och det är just (för det mesta germansk- och goyimhatande) inlägg som dina som bevisar detta.
Det är tvärtom du, som använder dig av klassisk zionististisk retorik, som faller på eget grepp om du nu hade lyckats koppla något från början.
Citat:
Ursprungligen postat av Budikate
Att blint INTE tro på något av de vittne som berättar om massmördandet, DET är att idiotförklara sig själv.
I rest my case.
Så jävla sköönt.
Cirkusartisten och musikern Sioma Zubicky är ytterligare en i raden av falska hatpropagandistiska germanhatare som vill göra sig en 'penning' på sitt 'lipande'. Boken som jag hittade för en tia i en secondhandbutik är mer en liten pamflett på 127 sidor och som egentligen inte alls behandlar gaskammare speciellt mycket.
Sidan 58:
"---Stackars Tatouche, han hade under alla omständigheter hamnat i gaskammaren [säkert som "Amen" i kyrkan

], skör och mager och närsynt som han var. Svaga sjuka, äldre och alla barn hamnade där [men barnet Elie Wiesel överlevde likt en katt med nio liv

] automatiskt.---" :whoco39:
Och begrunda dessa "genetiska" och rasistiska uttalanden på sidan 59:
"---Till gaskammaren kom också de som hade fräck och uppstudsig uppsyn

eller som var för muskulösa (en jude ska vara svag!

) eller för vackra (en jude ska vara ful!

) eller för blonda (en jude ska vara mörkhårig

)...---"
Ska man skratta eller gråta? Jag skrattar därför att boken som påstås bekräfta en "överlevares" berättelse blott är en i mängden av de lögner och hatiska berättelser som zionistjudiska krafter och andra indoktrinerade uppmuntrats att påstå bara kostade mig en guldpeng. Det finns en "bolt" i varje människas hjärta".