Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Sionistfanatikern Lanzmanns film
Shoah finansierades i stor utsträckning av staten "Israel". Huruvida det verkligen är Suchomel som "intervjuas", och om det som Lanzmann påstår "sker i hemlighet", förblir mycket osäkert. Suchomels (eller den som påstås vara Suchomel) yttranden om Treblinka II är vaga och i strid med den "officiella" propagandan på åtminstone en viktig punkt.
Om det verkligen var Suchomel skulle hans på film fångade förnekande av att "judar systematiskt Förintades" i Treblinka II sannolikt ha lett till en ny rättegång, sociala trakasserier och ett nytt fängelsestraff. Läs Beaulieus text innan ni fortsätter svamla, Dork och boltikate:
http://www.vho.org/tr/2003/2/Beaulieu166-168.html
Har läst texten. Bevisar inte ett skit. Den röda tråden i alla rev. texter är att precis ALLT ifrågasätts.
Även om det skulle stämma att tyska vittne fått 3000 DEM som ersättning, vad bevisar det? Alla offentliga personer som ställer upp i veckotidningar eller kvällspressen får ekonomisk ersättning. Drar vi då slutsatsen att dessa ljuger och diktar ihop historier? Knappast. Vilken betydelse har det att Israel hostat fram pengar till projektet? INGEN! Vem skulle annars finansierat det hela? Det ligger ju givetvis i Israels och judarnas intresse att göra allmänheten uppmärksam på nazismens grymheter.
Att diskussionen börjar med "Are we ready?", är väl inget märkligt i sig? Det kvittar ju hur diskussionen hade börjat så hade någon idiot kunnat dikta ihop en konspirationsteori!
Om jag skulle ha ett möte med en person angående ett viktigt ämne skulle jag mycket väl kunna inleda med "Är vi redo?". I betydelsen, ska vi börja. Inget märkligt alls. Man kan ju vända på det och fråga sig, om intervjun bara skulle "se ut" som om Suchomel inte kände till kameran. Då hade man säkert gjort det hela "vattentätt". Jag tvivlar på att det judiska teamet bakom filmen är idioter.
Det är såååå patetiskt att revisionisten sysslar med ordklyveri och ett maniskt ifrågasättande.
I förra veckan lämnade jag min bostad och gick ut till busshållsplatsen. Jag hade ingen aning om när bussen skulle komma. Min timing var perfekt, jag gick rakt på bussen - fast jag inte visste när den skulle komma.
DETTA skulle revisionisten ifrågasätta trovärdigheten i. HUR är det möjligt? Bussen MÅSTE väntat på Budikate eller så måste Budikate vetat om när bussen skulle komma.
Lägg ner för helvete! Texten som Ezzelino hänvisar till är fylld av ifrågasättande som inte visar eller förklarar någonting. Punkt slut. Over and out.