Citat:
Ursprungligen postat av General Nogi
Det har inte slatt dig att Rudolfs bruk av pseudonymer kan ha haft att gora med den lagstiftning i Tyskland med flera lander som kriminaliserar varje tvivel pa Shoah-mytologin. Att jamfora dem med aktivisten Zundels hjalmar, som val lar ha uppstatt dels till skydd mot valdsamma judiska demonstranter och dels som ett satt for Zundels grupp att kunna urskilja varandra i de kaotiska folkmassor som brukade omge hans hus och de domstolsbyggnader dar rattegangarna mot honom agde rum, ar f o absurt.
Skitsnack! Rudolf har använt sig av pseudonymer som
"medförfattare". Hur motarbetad han än är så är detta ett oförlåtligt fusk.
Vad gäller Zundels hjälmar så är de också skitsnack. En byggnadshjälm är avsedd för att skydda mot att saker som faller ovanifrån. Typ bultar, verktyg och spik. Den är inte avsedd för att användas i strid av en person som rör mycket på sig. Det är därför som de inte har en hakrem, utan en nackrem. Det är därför som hjälmen inte täcker så mycket som möjligt av skallen, utan ser mera ut som en korsning mellan kapsyl och svamphatt, s.a.s. Sedan så har vi ju den berömda bilden där Zundel sitter framför två "säkerhetsvakter" i hemmagjorda uniformer. Om inte de kan skydda honom så borde han nog ta på sig mer än bara en hjälm.
Det finns folk som är åtalade för riktigt läskiga saker. Men ser du dom hålla på och larva sig med olika PR-stunts? Nej, de gör de inte. Efterssom Zundel är en mediahora ut i minsta fiber så är det självklart att han gör som han gör.
Sedan så kan det vara så att historieförfalskare är så pantade att de inte känner igen honom utan hans kära
byggnadshjälm.
Citat:
Jag misstanker starkt att "libertarianen" Lindholm i smyg sympatiserar med sadan lagstiftning mot moderna kattare och inte skulle ha alltfor mycket emot att dylika lagar aven implementerades i Sverige.
Fel! Jag är mot sådana lagar just för att de ger olika foliehattar ett möjlighet att bli martyrer. Du får väl hitta någon trevlig dekonstruktionist som kan analysera minsta bisats så att rätt slutsats kan dras. Tyvärr så tror jag inte att Faurisson kan svenska.
Citat:
Vad har du forresten att saga om den libertarianske revisionisten Bradley Smith? Hans blogg har du har:
http://mylifeasaholocaustrevisionist.blogspot.com/
Du kanske kan skriva och fraga honom varfor han "forsoker rentva nazismen"?
Ja, det var en bra idé. Och bara för att någon kallar sig för något så betyder det inte att den är det.
Mmm-kay?
Citat:
Menar du allvar eller skriver du bara med ringmuskeln som vanligt?
Hoppsan! Det var ett "inte" som föll bort. Ajdå! (Det är därför man har peer rewiev. Kanske något för IHR att pröva på.) Nu har jag gett bränsle åt de missförståddas vrede i årtionen. Så tokigt det kan bli.
Och om jag fick välja mellan att tänka med ringmuskeln och tänka med det du kallar för "hjärna", marinerad i självömkan, revanschism (jag var så
mobbad), reflexmässiga otrevlighet och oärlighet. Ja, då skulle jag välja att tänka med ringmuskeln.
/Herr Lindholm