Citat:
Tycker du själv att du är vetenskaplig när du baserar din historieuppfattning endast på vad berörda (partiska) "vittnen" berättar? Eller du kanske du kanske kan upplysa om något tekniskt/forensiskt bevis för "Förintelsen" som skulle kunna förevisas i ett vanligt brottsmål?
I ett brottsmål brukar båda parterna framföra tekniska bevis som stöd för sin ståndpunkt. Det finns många tekniska bevis som bevisar förintelsen, problemet är att ni eller rättare sagt, inte du bagge, för du bedriver inga egna efterforskningar utan kollar säkerligen revisionistiska sidor dagligen för uppdateringar, tar till varje knep för att avfärda dem. När nazisterna talar om "utrotning", så betydde det enligt er inte massmord. Ja, även jag brukar säga det dagligen till mina elever: idag ska jag utrota er. Men då menar jag bara på skoj att idag blir det en jobbig lektion
Inte heller de revisionistiska "forskarna" bedriver regelrätt historisk forskning, utan enbart jämförelser av befintlig litteratur, och så fort en anomali finnes, så anförs det som ett bevis på att förintelsen är en lögn. Smart, mycket god "vetenskap". Auschwitz kan ju inte ha varit en dödsfabrik för där fanns det ju både bordell och pool...just sökandet efter anomalier är det som utmärker revisionistisk "forskning"
Jag kan också göra litteraturstudier av hur franska revolutionen utvecklades och dra slutsatsen att den nog egentligen är en bluff...någon stormning av Bastilijen inträffade aldrig...
Ge mig ett enda tekniskt bevis för att hundratusentals franska, belgiska, holländska, ungerska judar osv transporterades till de polska "transit"-lägren, och därifrån vidare till bosättningsområden i Ukraina eller Vitryssland och levde där, så kommer jag att presentera det beviset för mina elever. Det ska vara ett fysiskt, tekniskt, hårt bevis...inte arkivmaterial, jag kommer att avfärda det som nazistisk propaganda på samma sätt som ni avfärdar arkivdokument, inga bilder (för vi vet ju hur enkelt det är att manipulera bilder), inga vittnesmål (eftersom man måste utgå från att alla ljuger)