Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Alla vittnesmål om påstått förolyckade tyskar under och efter kriget är givetvis bara nonsens och ont förtal. Antagligen har de tagit livet av sig själva ör att få ut försäkringspengar till efterlevande. Eller så har de helt enkelt bara cyklat omkull och råkat slå ihjäl sig. Det kan du inte anklaga de allierade för, om tyskarna har kasst balanssinne.
Alla vittnesmål om det du påstår är givetvis framtvingade under tortyr elle hot om tortyr och repressalier mot anhöriga.
Ska du bevisa din sak så vill jag se ingående forensiska undersökningsprotokoll på engelska för majoriteten av de som påståtts ha kreperat på det sätt du påstår. Till du har presenterat det så är dina påståenden att betrakta som trams.Dr Tinnitus
Absolut! Dessutom är bland det första du anför ett skolexempel på hur viktigt det är att bära cykelhjälm!
Vad som dock i stor utsträckning har förbisetts är de grovt förfalskade befolkningssiffrorna främst för Ostpreussen, som visats i forskningsstudier av den alltmera kände forskaren V. Nanning!!!
Enligt en Hitlerorder 1934 höjde således dess samtliga folkbokförande distrikt årligen befolkningstalen med 10 % !!!
Givetvis för att förstärka motiven och propagandan för ett utökat Lebensraum och Stor-Tyskland!
Samtidigt förtegs den stora årliga utvandringen till den sydliga delen av Georgien och oljefälten där! Det rörde sig om hundratusentals personer!
Så hur många bodde egentligen då i Ostpreussen när ryssarna kom dit! Inte ens 1/3-del av den påstådda befokningen!! Varför således uppgifterna om bl.a. fördrivna och omkomna, i den mån det i någon utsträckning förekom, måste vara måttlöst överdrivna!
Nå vittnesmålen då om bl.a. våldtäkterna?!? Ja, hur kan man överhuvudtaget tro på dem, när uppgifterna om dem så sällan sammanfaller! Den ene slet kläderna av mig så, den andre började så, ja jag skippar de vidare falsksnyftiga detaljerna! Helt otillförlitliga alltså! Därtill hade ju många av ryssarna ett för de tyska flickorna tilltalande ädelgermanskt utseende, så....
P.S. Företal i boken ovan av E. Quackvad, som i detta intygar att författaren befunnits vara ädelgerman så långt tillbaka man kunnat följa släktleden (minst 8 generationer!) och att han alltså inte kan misstänkas för grupprevolutionära strategier!