tycker inte cb smakar så överdrivet gott som de flesta
jag vet verkar tycka. Givetvis är det ruset man är ute efter
men det är ju inte gott att röka en skitkorv för att bli bäng.
Brukar kunna rysa till rejält efter ett bloss eller två
Alkohol + Cannabis + bra kompis + bra sysselsättning = helt otroligt roliga stunder och mycket skön känsla, men risken är skitstor att jag mår kasst eller spyr.
För mig är det ca 70% risk för att bara må illa och så, men de andra 30% av gångerna mår jag verkligen som en kung.
Har spytt 3 ggr på röka vad jag minns. Första gången var när jag hade en riktigt hemsk avtändning på opioider och blev bjuden på en fet holk av en polare, andra gången när jag låg hemma i sängen bakfull och en polare kom förbi med nåt gram gul libanes, tredje gången var på midsommar, hade petat i mig Theralen och Stesolid, drack upp en flaska kir ensam och blev sen bjuden på hb, var snurrig redan då men följde ändå med upp i skogen och rökte en stadig bong.
trots att jag rökt på ca 500ggr så kan jag spy när jag tar en holk, men då är det endast när jag redan har andra droger i kroppen redan´, senaste gången tex, hade kört 1g kodein på 6 timmar pch hjärnan var väl inte riktigt som den skulle (tänkte oförnuftigt = drog för djupa bloss etc) kan finnas många orsaker bakom dock....dåligt hasch tex...
Spydde faktiskt för första gången imorse. Ska tilläggas att jag rökt stadigt i ett år ungefär. Eftersom jag vet att jag kan röka ganska höga doser själv (2g i en pipa) så skyller jag på att jag sket i morgonsnusen Nikokick
Marlboro tobak i?. Själv kör jag med Kalmar Nyckel. Piptobak. Smakar kanon
Jag tänkte lika gärna fråga min fråga här istället för att skapa en ny tråd. Nu är det så att jag har upptäckt att när jag röker CB så finner jag att jag inte tycker om smaken och känslan som uppstår först. Det är själva rökandet jag talar om, smaken kan få mig riktigt illamående först och jag känner mig olustig. Några få gånger har det hänt att jag spytt. När den känslan är över (kanske när jag glömmer bort den?) så är läget gott, gott.
Någon som tror sig veta om det bara är smaken (mestadels brunt) som jag inte tycker om, att jag drar djupare bloss än vid en cigarett och nikotinet förstör det för mig eller liknande? Det ska väl noteras att jag inte är en rökare, men jag har inget problem med att röka cigaretter.
I mina kretsar så har mer eller mindre alla spytt, UTOM JAG. Jag dricker gärna när jag ska röka / har rökt.. Det gär stämningen bättre tycker jag, man blir mer än någonsin social (enligt mig!).
Beror väl på vilken person som kör mixen alkohol & hasch..
Själv ger jag det 4/5 då det är en av dom bättre kombos:arna för min del.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!