2007-06-07, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revenue
Nej han tog över efter en kille som dog i cancer, kommer inte ihåg namnet på honom. Tony var ju inte ledare i första avsnittet.

Han tog över efter Giacomo "Jackie" Aprile. Han var bror med den Richie Aprile som stökade runt en hel del innan Tonys syrra sköt honom. Jackie Aprile var även pappa till Jackie Junior som hängde med Meadow ett tag tills han gjorde bort sig och mördades på uppdrag av Ralphie Cifaretto.
Citera
2007-06-07, 19:27
Medlem
Revenues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darth
Han tog över efter Giacomo "Jackie" Aprile. Han var bror med den Richie Aprile som stökade runt en hel del innan Tonys syrra sköt honom. Jackie Aprile var även pappa till Jackie Junior som hängde med Meadow ett tag tills han gjorde bort sig och mördades på uppdrag av Ralphie Cifaretto.

Kunde inte ha sagt det bättre själv. En till med koll.
Citera
2007-06-07, 19:55
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darth

Fast man kan ju tillägga att Jackie endast var acting boss dock

Kollade trailern för sista avsnittet nu och det kommer bli så sjukt underbart bra! Förhoppningsvis det bästa avsnittet någonsin! Dem avslöjade inte mycket i trailern dock, mycket mindre än vanligt..
Citera
2007-06-07, 20:15
Medlem
Ville inte starta en ny tråd i onödan. Men vart kan jag streama (se över nätet) Sopranos avsnitt?
Citera
2007-06-08, 01:59
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av respekt
T tog väl över corrado hans farbror? elle rjag kanske har fel ?

Om du inte vill att en massa grejor ska avslöjas så bör du kanske undvika den här tråden tills dess att du tittat ikapp?
Citera
2007-06-08, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Om du inte vill att en massa grejor ska avslöjas så bör du kanske undvika den här tråden tills dess att du tittat ikapp?

Ska börja se säsong 6 episod 3 osv imorgon
Citera
2007-06-08, 03:17
Medlem
HungalaBungalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
Fast man kan ju tillägga att Jackie endast var acting boss dock

Kollade trailern för sista avsnittet nu och det kommer bli så sjukt underbart bra! Förhoppningsvis det bästa avsnittet någonsin! Dem avslöjade inte mycket i trailern dock, mycket mindre än vanligt..
Har du lust att länka till den? jag kunde inte hitta den på youtube.
Citera
2007-06-08, 07:52
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Har du lust att länka till den? jag kunde inte hitta den på youtube.

Kommer upp varje vecka på hbo.com/sopranos
Citera
2007-06-09, 19:36
Medlem
Ahruons avatar
Att läsa i väntan http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,,2099079,00.html
Citera
2007-06-10, 16:44
Bannlyst
Glöm inte att använda spoiler taggen här imorgon nu

Hade tänkt göra en Ziti al Forno imorgon men det blir för mycket jobb.
Istället får det bli en Lasagne, en flaska Campo Ceni och en cigarr efter maten.

Blir min egen lilla avskedsceremoni
Citera
2007-06-10, 19:10
Medlem
JAg hoppas att ni tankar delarna i HD format. Mycket bättre kvalité på HD än på det "vanliga". Jag tänker inte gå upp klockan 0500 bara för att tanka den i dålig kvalite, utan jag tänker vänta tills det släpps i HD så att jag kan se det sista avsnittet utan att missa någon liten detalj

Citera
2007-06-11, 07:40
Medlem
µTorrents avatar
Alltså seriöst..

Edit:

Vad tror ni?

Edit igen:

Fler teorier, kom igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera