ja jag skulle väl kanske ha sagt att "jag vet vad du menar".
men, som du säger, vi lämnar det där nu.
kollade ännu en gång på det senaste avsnittet. blir mer och mer övertygad om att johnny sack har gjort sitt. hans öde, i kombination med vitos, gör att det känns som att väldigt många personer kommer att försvinna den här säsongen. vet inte vad det kommer att leda till , men det känns som att stora förändringar är på gång.
en grej som tyder på att allt kommer att gå åt helvtete är den nya, tjocka och rakade killlen. han kommera att bli mördad av new york! och det kommer att bli början på en dispyt som kommer att vända allt upp och ner.
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär

Du var mig en bitsk en. Bara för att retas ytterligare så quotar jag ditt inlägg igen:
Jag har ingen aning vad jag pratar om men du erkänner i samma korta mening att du inte heller begriper något..
Nåja Sopranos är ett allvarligt ämne så jag tycker vi kan lämna vår lilla dispyt därhän och gå vidare nu. Jag lovar att försöka höja ribban på åtminstone mina inlägg.
Jag har en fråga gällande soundtracket till serien. Såvitt jag vet har två skivor givits ut, men kan det stämma att det senaste var 2001?
Har sökt lite men inte hittat något matnyttigt om senare eller kommande album. Någon som har kännedom om detta eller kan hjälpa mig hitta en komplett lista över allt som spelats i serien?