Citat:
Ursprungligen postat av paulie_walnuts
till dig har jag bara en sak att säga: du har ingen aning om vad du pratar om. "kulturmafian"? haha...vet inte vad du menar men det är komiskt att det är ditt enda argument.
Det var banne mig ett lustigt inlägg jag bara inte kan hoppa över
Vi måste bara analysera detta. Först börjar du med:
Citat:
till dig har jag bara en sak att säga: du har ingen aning om vad du pratar om. "kulturmafian"? haha
Här försöker du alltså blåsa upp dig och föringa mina insatser i forumet genom att påpeka att jag inte vet vad jag talar om..
Sen kommer det bästa:
Citat:
vet inte vad du menar men det är komiskt att det är ditt enda argument
Så du besvarar alltså ett inlägg genom att föraktfullt skratta åt dennes inlägg men du har ingen aning om vad han menar?? Vad är det som egentligen är komiskt och vad är det egentligen som är ett argument här?
Mitt utttryck Kulturmaffian som hänvisar till att en viss "elit" vill bestämma nivån för över 100 000 medlemmar och som verkar får dessa att bestämma innehållet i publika trådar? Om du tycker att resterande medlemmar har en låg nivå och bara vill samtala med en person så kan du väl övergå till PM funktionen istället? Då kan inga andra komma och förstöra dina utlägg.
Men jag tycker du har bevisat att nån "Kulturmaffia" kan du inte erkänna dig till

Vad bittert det där inlägget måste kännas nu. Om du var berusad så kan jag ha överseende
Till Topic:
Som du påpekar så är det svårt att följa andra serier än dem producerade på HBO. Visst finns det undantag som vissa shower från FOX. Men överlag så gör HBO väldigt bra serier och då speciellt Sopranos. Jag har köpt säsong 1-5 och gillar som sagt serien oerhört mycket.