2006-04-10, 00:15
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1911a1
Vart släpps den först? Och när visas den svensk tid? Tar det lång tid för dom att komma ut på nätet? Jag har laddat ner på måndagar eftersom jag inte har kunnat vara uppe sent på söndagar men idag kan jag det så ja tänkte tanka ner avsnittet så fort det kommer upp nånstans.

Det är redan måndag

Som jag skrev lite längre bak i tråden så sänds avsnittet på HBO i USA klockan 21.00 (03.00 svensk tid). Avsnitten är ca 50 minuter + reklam.
Brukar ta mellan 40 minuter till en timma innan avsnittet finns ute på de flesta torrentsidorna. Så jag brukar sätta väckarklockan på halv fem, snooza en liten stund och sen är det ganska lagom att gå upp och ladda ner det.
Citera
2006-04-10, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1911a1
Vart släpps den först? Och när visas den svensk tid? Tar det lång tid för dom att komma ut på nätet? Jag har laddat ner på måndagar eftersom jag inte har kunnat vara uppe sent på söndagar men idag kan jag det så ja tänkte tanka ner avsnittet så fort det kommer upp nånstans.

Det brukar komma runt 4-5 tiden på morgonen. Oftast brukar det komma en fake på skitsidor som TPB osv. Men runt 4-5 så kommer scen-releasen.
Citera
2006-04-10, 13:37
Medlem
1911a1s avatar
hahahahahahahaha när dom kom på vito på det där gaystället
Citera
2006-04-10, 17:12
Medlem
Skönt avsnitt idag, känns som att serien har kommit igång lite igen efter ett par mediokra säsonger.

Vem kommer ta Vitos plats tro?
Citera
2006-04-11, 09:52
Medlem
JEzuss avatar
Helt sjukt bra avsnitt, var ju typ fyra keyscenes som lyfte upp hela avsnittet.
Jag tänker på fighten i slutet, vito och hans bögfasoner och sen var det två till jag inte kan komma på just nu :P

Bästa avsnittet hittils tror jag!

mvh
Citera
2006-04-11, 13:07
Medlem
Dejzans avatar
Referenserna till Gudfadern var riktigt sköna.
Citera
2006-04-11, 13:11
Bannlyst
Vad hände med Vito då? Tog han livet av sig?
Citera
2006-04-11, 13:13
Bannlyst
Skönt att det började ta fart igen efter koma avsnitten. Helt klart var den sista scenen i senaste avsnittet den skönaste. Bra att Tony har de gamla takterna kvar och kunde bevisa att han fortfarande har kontrollen över gruppen
Citera
2006-04-11, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Vad hände med Vito då? Tog han livet av sig?
Jag tror dom kommer att hitta honom i en läderutstyrsel och med utblåst hjärna nästa program. Den lilla kuksugaren.
Citera
2006-04-11, 16:20
Medlem
JazzyJamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Jag tror dom kommer att hitta honom i en läderutstyrsel och med utblåst hjärna nästa program. Den lilla kuksugaren.

Eller också har han jagat reda på snubbarna som såg honom, och fixat dom. Han ringde ju och kollade att inte Sil fått reda på något.
Citera
2006-04-11, 16:28
Medlem
Jag tror att han tänkte dra bara, varför plocka med sig en väska med kläder/pengar om man bara ska blåsa huvudet av sig?
Citera
2006-04-11, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Bra att Tony har de gamla takterna kvar och kunde bevisa att han fortfarande har kontrollen över gruppen

Undrar hur dom tolkade det. Att bossen börjar misshandla sin livvakt utan anledning skulle inte jag tolka som ett sundhetstecken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in