2006-03-17, 19:16
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
orkar inte läsa igenom alla inlägg så jag frågaor, när visas sista säsongen på SVT ?

Saxat från svt.se
----------
2005-10-17
Sopranos

Kommer Sopranos tillbaka?
SVT kommer att sända även säsong sex av Sopranos. Avsnitten är dock inte inspelade än och vi kan därför inte visa dem förrän tidigast 2007.
----------

thank god for internet
Citera
2006-03-17, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
Saxat från svt.se
----------
2005-10-17
Sopranos

Kommer Sopranos tillbaka?
SVT kommer att sända även säsong sex av Sopranos. Avsnitten är dock inte inspelade än och vi kan därför inte visa dem förrän tidigast 2007.
----------

thank god for internet

2007..wtf! Så länge orkar man ju inte vänta!

Hur många avsnitt har kommit ut i USA än så länge? (av säsong 6 då), hur många avsnitt är det totalt?
Citera
2006-03-17, 23:10
Medlem
skalizs avatar
Citat:
2007..wtf! Så länge orkar man ju inte vänta!

Hur många avsnitt har kommit ut i USA än så länge? (av säsong 6 då), hur många avsnitt är det totalt?

Om du missat trådtiteln så hade det första avsnittet prämiär i söndags. Säsong 6 består av 12 avsnitt som kommer sändas ett varje vecka nu en tid framöver, plus 8 bonusavsnitt som kommer sändas 2007.

Och Nej, så länge orkar man verkligen inte vänta, därför laddar man ner avsnitten på måndag morgon varje vecka.
Citera
2006-03-17, 23:19
Medlem
Citat:
Om du missat trådtiteln så hade det första avsnittet prämiär i söndags. Säsong 6 består av 12 avsnitt som kommer sändas ett varje vecka nu en tid framöver, plus 8 bonusavsnitt som kommer sändas 2007.

Och Nej, så länge orkar man verkligen inte vänta, därför laddar man ner avsnitten på måndag morgon varje vecka.

Citera
2006-03-18, 09:32
Medlem
Citat:
orkar inte läsa igenom alla inlägg så jag frågaor, när visas sista säsongen på SVT ?

Jag läste i GP att första delen av säsong sex kommer att börja sändas i augusti 2006 i SVT, och den andra delen av säsong sex kommer att börja sändas i augusti 2007.
Citera
2006-03-18, 11:50
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darth
Jag läste i GP att första delen av säsong sex kommer att börja sändas i augusti 2006 i SVT, och den andra delen av säsong sex kommer att börja sändas i augusti 2007.

Kan mycket väl stämma. Egentligen gillar jag inte att kolla på Sopranos med svensk text. Det blir så löjliga översättningar.

Men nu är det minsann lördag och inte alls särskillt långt kvar till nästa avsnitt! Nån som har några spekulationer om vad som kommer hända? Jag tror Tony kommer ligga på sjukhuset ett tag men må ganska bra ändå och Junior kommer flyttas till nåt hem för senila gamlingar typ.
Citera
2006-03-18, 11:58
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Kan mycket väl stämma. Egentligen gillar jag inte att kolla på Sopranos med svensk text. Det blir så löjliga översättningar.

Men nu är det minsann lördag och inte alls särskillt långt kvar till nästa avsnitt! Nån som har några spekulationer om vad som kommer hända? Jag tror Tony kommer ligga på sjukhuset ett tag men må ganska bra ändå och Junior kommer flyttas till nåt hem för senila gamlingar typ.

Hehe... lär utspelas en hel del sköna scener mellan Tony och Uncle Junior i kommnde avsnitt

Hoppas bara dom drar ner tempot lite... ett avsnitt är ju inte vad som gör sopranos, . Som det varit tidigare. Har ju funnits i princip helt händelselösa avsnitt i tidigare säsonger.
Citera
2006-03-18, 21:31
Medlem
1911a1s avatar
hur tror ni det kommer gå för junior nu? åtal för mordförsök eller något? fingeravtryck på revolvern och mja han gömde den ju itne så bra så att säga
Citera
2006-03-19, 00:27
Medlem
JEzuss avatar
tror Tony förlåter Jun!
Såg precis sista avsnittet och blev riktigt chokad! Rats överallt!
Hoppas det lugnar ner sig lite till kommande avsnitt och att sack kommer ut från kåken snarast!

Mvh
Citera
2006-03-19, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
tror Tony förlåter Jun!
Tror jag med.
Men tror att Eugene Pontecorvo:s fru kommer att bli pissed och skylla hans självmord på Tony. Och tillslut så blir hon killad

Eller att hela serien slutar med att hon skjuter Tony
Citera
2006-03-19, 01:09
Medlem
JEzuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojjan
Tror jag med.
Men tror att Eugene Pontecorvo:s fru kommer att bli pissed och skylla hans självmord på Tony. Och tillslut så blir hon killad

Eller att hela serien slutar med att hon skjuter Tony

spännande tanke där med att hon skjuter Tony!
Jag tror Tony måste dö i sista avsnittet för att man ska släppa serien, jag tror vi ser början på en lååång nedgång nu!
Senaste säsongerna så har det ju nästan bara gått bra!
"Things are going good now"
Men samtidigt vill jag att det ska hålla på förevigt...
Fan
Mvh
Citera
2006-03-19, 05:39
Medlem
Citat:
Skit i avsnitten, vilket är erat favoritmord?

Eller. Vem vill ni att ska bli mördad?
Jag vill se att den feta, fula och jobbiga Janice Soprano ryker snart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in