2006-03-27, 11:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_x
Han regssierade ju ett par avsnitt senast, tror jag bestämt

Japp bla det där dom jagar ryssen igenom en vinterskog i södra NJ, Pine Barrens har jag för mig att avsnittet hette. "he killed 16 czechoslovakians, the guy is an interior decorator" skrattade som fan åt den linen xD

Förövrigt så är ju serien inte bara skjuta, blod och biljakter vilket gör den ännu bättre.
Citera
2006-03-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
aah, vilket avsnitt! Är helt tårögd!

Vad tyckte ni andra? Nu när han har vaknat upp så ser jag verkligen fram emot nästa avsnitt! Chris nya projekt kommer floppa tror jag, riktigt dålig idé

Skönt att han vaknade, var lite orolig där ett tag. Känner ett större hat mot Vito för varje avsnitt som går, en sån jävla idiot. Riktigt bra avsnitt dock. Har verkligen saknat Sopranos och nu är det tillbaka! UNDERBART!
Citera
2006-03-27, 16:05
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
Skönt att han vaknade, var lite orolig där ett tag. Känner ett större hat mot Vito för varje avsnitt som går, en sån jävla idiot. Riktigt bra avsnitt dock. Har verkligen saknat Sopranos och nu är det tillbaka! UNDERBART!

Jo alla hatar nog Vito vid det här laget. Dom har byggt upp det gradvis nu under några avsnitt tycker jag. Först i säsong fem när man får reda på att han är bög, och nu i säsong 6 när han hela tiden tjatar om sin viktminsking, konspirerar och är allmänt girig.

Problemet med att döda honom är ju Phil Leotardo eftersom dom är kusiner och ändå verkar stå varandra ganska nära. Phil har redan blivit av med sin bror och dödar dom Vito kommer det nog bli fullskaligt krig nu när Johnny sitter i fängelse och allt..
Citera
2006-03-27, 16:41
Medlem
Citat:
Jo alla hatar nog Vito vid det här laget. Dom har byggt upp det gradvis nu under några avsnitt tycker jag. Först i säsong fem när man får reda på att han är bög, och nu i säsong 6 när han hela tiden tjatar om sin viktminsking, konspirerar och är allmänt girig.

Problemet med att döda honom är ju Phil Leotardo eftersom dom är kusiner och ändå verkar stå varandra ganska nära. Phil har redan blivit av med sin bror och dödar dom Vito kommer det nog bli fullskaligt krig nu när Johnny sitter i fängelse och allt..

Ja det har du rätt i, men nog fan skulle det vara skönt om Vito plötsligt "föll ihop" :P
Citera
2006-03-27, 16:48
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
Ja det har du rätt i, men nog fan skulle det vara skönt om Vito plötsligt "föll ihop" :P

nja, Det absolut skönaste hade varit om Tony beordrade Chris och Paulie att döda honom och dom skjuter honom i ögat.
Citera
2006-03-27, 17:35
Medlem
Jo det vart ett jäkla gött avsnitt!
Dom film planerna Chris har kommer gå käpprätt åt helvete

Vito, vito, vito, din feta lilla fjoll gris.Han kommer nog ryka innan serien slutar för gått. Tror Meadows kille kommer läcka ut om det han såg på parkeringen så alla kommer få reda på att Vito är gay.

Men inte innan Meadow och han har gift sig.

Då kommer nog Vito inte bli glad på ungen och kanske döda han eller försöka iaf.
Sen kommer nog Vito ryka
Och sen kommer nog helvetet braka loss.

Men det var najs att se Paulie in action i detta avsnittet
Citera
2006-03-28, 18:49
Bannlyst
Nja, jag är inte helt nöjd med inledningen så här långt. Det har absolut inte varit dåligt men tempot har varit lite lågt.
Skönt att se Paulie och Sil få lite mer tid, det behövs.

Anthony Jr och "Fat fuck" Baccala ser jag helst att de blir utskrivna omgående.
Citera
2006-03-28, 19:11
Medlem
Jag tycker att senaste var rätt bra, det innan var jag inte så förtjust i. Håller med om att AJ är rätt jobbig men det är nog tanken också. Trevligt att få se lite mer av Meadow.

Edit: Bra att det blivit mindre spoilertaggar, det lönar sig att skrika sig röd ibland
Citera
2006-03-28, 21:58
Medlem
roccs avatar
Mycket bra avsnitt det senaste..

Dock att Christoffers filmidé kom upp igen
var ett dåligt beslut..
Känns som de maffian skall hålla sig ifrån all annan showbis än strippdans
Citera
2006-03-29, 01:54
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phil Lynott
Nja, jag är inte helt nöjd med inledningen så här långt. Det har absolut inte varit dåligt men tempot har varit lite lågt.
Skönt att se Paulie och Sil få lite mer tid, det behövs.

Anthony Jr och "Fat fuck" Baccala ser jag helst att de blir utskrivna omgående.

Lågt tempo?? Närdå? Jag skulle nog säga att tempot har varit ovanligt högt än så länge om man jämför med tidigare säsonger.
Citera
2006-03-29, 01:56
Medlem
Det verkade som

Citat:
Lågt tempo?? Närdå? Jag skulle nog säga att tempot har varit ovanligt högt än så länge om man jämför med tidigare säsonger.

det verkar som SIl är en riktig vän till Tony
Citera
2006-03-29, 16:06
Medlem
denna sista säsong.. hur många avsnitt kommer det bli?

btw, f-n vad jag hatar det lilla vidrot AJ, kan ingen wasta honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in