2006-03-19, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojjan
Eller. Vem vill ni att ska bli mördad?
Jag vill se att den feta, fula och jobbiga Janice Soprano ryker snart

Håller med till 100 %. Hatar verkligen Janice, och inte blir det bättre av att vi har en kärring på mitt jobb som både ser ut och beter sig precis som henne.

Annars vill jag gärna se Leotardo få en kula i huvudet. Får gärna bli Chris som sätter dit den oxå.
Citera
2006-03-19, 12:31
Medlem
1911a1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madbomber
Håller med till 100 %. Hatar verkligen Janice, och inte blir det bättre av att vi har en kärring på mitt jobb som både ser ut och beter sig precis som henne.

Annars vill jag gärna se Leotardo få en kula i huvudet. Får gärna bli Chris som sätter dit den oxå.

Eller Benny som hämnd för att han fick stryk av Leotardo. Jag har sett varje avsnitt minst 7 ggr så jag kommer nog att gråta ifall Tony dör Ifall han dör så tycker jag endå inte serien ska ta slut.. Chris o alla andra sköna grabbar vill man ju fortsätta följa

edit: hittade en konstig bild

http://411ca.org/images/411_Civil_affairs_Imperato_And_sopranos_james_gand olfini.jpg

Tony och Paulie i armén ?
Citera
2006-03-19, 16:07
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1911a1
Eller Benny som hämnd för att han fick stryk av Leotardo. Jag har sett varje avsnitt minst 7 ggr så jag kommer nog att gråta ifall Tony dör Ifall han dör så tycker jag endå inte serien ska ta slut.. Chris o alla andra sköna grabbar vill man ju fortsätta följa

edit: hittade en konstig bild

http://411ca.org/images/411_Civil_affairs_Imperato_And_sopranos_james_gand olfini.jpg

Tony och Paulie i armén ?

Annars hade det vart skoj med en spinoff-serie efteråt, med typ Chris eller Paulie eller nån. Hursomhelst tänker jag inte börja oroa mig för det förrän om tidigast ett år!

Paulie låg ju iaf i armén när han var yngre. Signalist har jag för mig

12 timmar and counting........
Citera
2006-03-19, 16:16
Medlem
JEzuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
Annars hade det vart skoj med en spinoff-serie efteråt, med typ Chris eller Paulie eller nån. Hursomhelst tänker jag inte börja oroa mig för det förrän om tidigast ett år!

Paulie låg ju iaf i armén när han var yngre. Signalist har jag för mig

12 timmar and counting........

e02 på inkommande? underbart!
Paulie har förgyllt serien så himla många gånger med sina "wings"!!
Mvh
Citera
2006-03-19, 19:42
Medlem
roccs avatar
favoritmord: När Chris o Paulie skjuter Michael Palmisi är ju en höjdare då man verkligen hatade den killen..

Karaktären jag vill se död: Vito har jag inte mycket för, Philly, Johnny Zack, Janice så klart.

Citera
2006-03-19, 19:55
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
favoritmord: När Chris o Paulie skjuter Michael Palmisi är ju en höjdare då man verkligen hatade den killen..

Karaktären jag vill se död: Vito har jag inte mycket för, Philly, Johnny Zack, Janice så klart.

Varför Johnny Sack? Han är ju skön! Vito gillar jag inte längre, fjäskar för Phil, konspirerar och suger kuk på parkeringsplatser!

Citera
2006-03-19, 20:28
Medlem
"Ton', you give this guy a golf club, he'll probably try to fuck it."
Paulie, när dom är i Italien S02E04

Legat och glott på gamla avsnitt hela dagen nu
Citera
2006-03-19, 23:08
Medlem
1911a1s avatar
Är det bara jag som har märkt att Vito var i det där bageriet när chris skjuter killen i kassan i foten? Men då heter Vito Gino och verkar inte vara speciellt maffiaaktig.
Citera
2006-03-20, 00:41
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1911a1
Är det bara jag som har märkt att Vito var i det där bageriet när chris skjuter killen i kassan i foten? Men då heter Vito Gino och verkar inte vara speciellt maffiaaktig.

nej jag skrev det oxå ett par sidor tillbaka, tänkt på det varje gång. En liknande grej är tjejen som Adrianna sätter dit (med rävpälsen som dejtar Paulie Germani) är samma tjej som är ihop med Mustang Sally när han slår in Vitos lillebrors panna med en golfklubba.
Citera
2006-03-20, 00:49
Medlem
Snart kommer det nya avsnittet \o/. Skall bli spännande att se vad som händer med Tony och Uncle Jun.

2h 30m kvar skulle jag tippa på.
Citera
2006-03-20, 04:42
Medlem
skalizs avatar
Sådär, då var avsnitt två på väg ner!
Citera
2006-03-20, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
Sådär, då var avsnitt två på väg ner!