2013-06-10, 20:00
Medlem
putteH_s avatar
Håller precis se klart Sopranos igen för, ja jag vet inte. Ligger på säsong 6 avsnitt 17. Sen får det gå ett år innan man ser det igen.
Citera
2013-06-10, 20:30
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
John Cooper Clarke - Chickentown. Hårdaste slutet i en serie, någonsin. Leotardo, thats my fucking legacy!
http://www.youtube.com/watch?v=3KgB-sI2H-c
Tack så mycket! "when Anthonys cocksucking cousin killed my brother!"
Citera
2013-06-12, 23:20
Medlem
Bara jag eller är storyn med vito på rymmen från bög anklagelserna i säsong 6, extremt sega ?
Citera
2013-06-14, 06:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
Bara jag eller är storyn med vito på rymmen från bög anklagelserna i säsong 6, extremt sega ?

Det är baserat på en Colombo soldat ifrån förr som rymde för att han avslöjats ha gaysex. han återvände dock hem och blev mördad på uppdrag av John Gotti. skådisen som spelar vito i Sopranos insåg att han fått färre och färre scentid iom säsong 6 så han skrev ihop ett manus på hur det vore om vito avslöjats som gay. producenten ( en svensk dam) blev stormförtjust i idén och sålde manuset till chase/gray . resten är historia.
Citera
2013-06-14, 07:40
Medlem
-silent-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
Det är baserat på en Colombo soldat ifrån förr som rymde för att han avslöjats ha gaysex. han återvände dock hem och blev mördad på uppdrag av John Gotti. skådisen som spelar vito i Sopranos insåg att han fått färre och färre scentid iom säsong 6 så han skrev ihop ett manus på hur det vore om vito avslöjats som gay. producenten ( en svensk dam) blev stormförtjust i idén och sålde manuset till chase/gray . resten är historia.

Vet du av någon bra länk där man kan läsa om vilka scenarior i serien som baseras på verkliga händelser?
Citera
2013-06-14, 11:09
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -silent-
Vet du av någon bra länk där man kan läsa om vilka scenarior i serien som baseras på verkliga händelser?

Här kanske

http://www.youtube.com/watch?v=wwDfakkTPTs
Citera
2013-06-14, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
Så pass, det visste jag inte. Men den känns ganska långdragen och lite långsam. Hade varit bättre om dom hade förkortat storyn i min mening.
Citera
2013-06-20, 01:30
Medlem
santacls avatar
Tragisk bortgång, alldeles för tidigt.

James Gandolfini död.

http://www.tmz.com/2013/06/19/james-gandolfini-dead-dies-italy/
Citera
2013-06-20, 01:38
Medlem
Nu blir det definitivt ingen Sopranos film....
Citera
2013-06-20, 01:57
Medlem
Dimaks avatar
VAD FANN NEEEJ. trodde inte mina ögon.
Citera
2013-06-20, 02:02
Medlem
Otroligt tråkigt! Trots att man inte kände honom personligen så har man ju spenderat hundratals timmar med honom och de andra i serien. Detta är en ledsam dag.

Rest in Peace, boss of motherfucking bosses. "That's his fucking legacy".
Citera
2013-06-20, 02:15
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Otroligt tråkigt! Trots att man inte kände honom personligen så har man ju spenderat hundratals timmar med honom och de andra i serien. Detta är en ledsam dag.

Rest in Peace, boss of motherfucking bosses. "That's his fucking legacy".
Eller hur, nu kommer det vara konstigt att titta på Sopranos igen. Kan också tillägga att hon som spelar John Bossen över New York dog 2010 också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in