2013-04-04, 11:43
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parniel

FAN VAD JAG ÄLSKAR SERIEN

En av dom bästa scenerna i hela serien och en av dom skönaste någonsin. Minns när jag kollade den första gången. Var tvungen att kolla om den flera gånger. Helvete vilken gåshud och fortfarande är när man hör låten. Underbart. Salute!

http://www.youtube.com/watch?v=ugwmaeURj1Q
Senast redigerad av Rifter666 2013-04-04 kl. 11:45.
Citera
2013-04-04, 16:16
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
En av dom bästa scenerna i hela serien och en av dom skönaste någonsin. Minns när jag kollade den första gången. Var tvungen att kolla om den flera gånger. Helvete vilken gåshud och fortfarande är när man hör låten. Underbart. Salute!

http://www.youtube.com/watch?v=ugwmaeURj1Q
To our new boss!

FOR JUNIOR! SAALLUUUT! så jävla najz! Och sen när New Yorks underboss Johnny? är där också!
Citera
2013-04-04, 17:15
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
To our new boss!

FOR JUNIOR! SAALLUUUT! så jävla najz! Och sen när New Yorks underboss Johnny? är där också!
Dem har ju inte heller någon Consigliere på den där tavlan, bara ett antal Caporegiemes under "bossen". Men ja, jag reagerade lite också på att Johnny Sac satt med vid bordet, minns inte det från den scenen...
Citera
2013-04-08, 00:40
Medlem
Parniels avatar
Kan man fråga vem Johnny sac är utan att nåt skit spoilas? Ligger på ep 7 säsong 1, annars så skit samma.
Citera
2013-04-08, 01:08
Medlem
Citat:
Kan man fråga vem Johnny sac är utan att nåt skit spoilas? Ligger på ep 7 säsong 1, annars så skit samma.

Johnny Sack är underboss för maffiafamiljen i New York som Sopranos samarbetar med.
Citera
2013-04-08, 03:12
Medlem
Parniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dst
Johnny Sack är underboss för maffiafamiljen i New York som Sopranos samarbetar med.

Tackar!!
Citera
2013-04-15, 20:51
Medlem
Parniels avatar
Fan vilken serie, har precis börjat följa det, beroendeframkallande är vad det är! Vet att jag redan har skrivit det i tråden, men det är helt stört hur bra serien är. Fucking HBO och deras serier, eller hur. Bäst.

Så jävla klockren serie alltså, stört bra. Är nog den bästa serien jag sett, om jag ska vara helt frank.

Försöker kolla max 2 avsnitt om dagen, vill njuta av det så länge som möjligt. Gjorde tabben med The Wire då jag bara plöjde genom allt direkt, vill icke göra om det misstaget.

MVH
Senast redigerad av Parniel 2013-04-15 kl. 21:14.
Citera
2013-04-15, 21:46
Medlem
TaxMonkeys avatar
Citat:
Fan vilken serie, har precis börjat följa det, beroendeframkallande är vad det är! Vet att jag redan har skrivit det i tråden, men det är helt stört hur bra serien är. Fucking HBO och deras serier, eller hur. Bäst.

Så jävla klockren serie alltså, stört bra. Är nog den bästa serien jag sett, om jag ska vara helt frank.

Försöker kolla max 2 avsnitt om dagen, vill njuta av det så länge som möjligt. Gjorde tabben med The Wire då jag bara plöjde genom allt direkt, vill icke göra om det misstaget.

MVH
Den scenen är en anspelning till en scen i Goodfellas, där en kille som spelas av samma skådis som spelar Christopher blir skjuten i foten av Joe Pescis karaktär.

"It happens."
Citera
2013-04-15, 22:27
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
Den scenen är en anspelning till en scen i Goodfellas, där en kille som spelas av samma skådis som spelar Christopher blir skjuten i foten av Joe Pescis karaktär.

"It happens."
ha första gången "VAFAN HAR JAG HÖRT DET DÄR IFRÅN?"
Citera
2013-04-15, 22:32
Medlem
Parniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey

"It happens."

Hahaha juste ja, "Spidey where's my drink you motheristuddernprick?!?!?". När Pesci, de Niro och Liotta sitter och lirar kort. Fan ett tag sen man såg den rullen.
Citera
2013-04-16, 00:39
Medlem
Citat:

MVH

2 avsnitt om dagen alltså? Så sa jag också. Men kunde inte stå emot efter ett tag Tror jag plöjde igenom alla säsonger på 1,5 vecka. Har även sett om säsongerna 3-4 gånger med, haha Som sagt, riktigt grym serie!
Citera
2013-04-16, 01:01
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:

MVH

Dra dig ur innan det är för sent. Har sett serien sex gånger på två år men är nu på Sopranos-rehab och får inte se ett avsnitt förrän juni.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in