Stör mig lite på att man aldrig får veta vad som hände med den där storväxta ryssen ute i skogen, som pauly och christopher jagade ute i skogen, pauly träffade han med ett skott i huvudet men ryssen fortsatte att springa in i skogen som de aldrig återfann.
Om vi fått reda på det hade vi inte tyckt att avsnittet varit lika bra, tro mig.
Tycker att det framkommer ganska bra att det var Ralph som låg bakom den anlagda branden på stallet. I samband med deras konversation innan Tony har ihjäl honom säger Ralph liknande : So what?It was a fucking horse! och fortsätter med att det var det bästa hästen var ändå slut och skulle inte inbringa mer pengar utan nu fick de istället ut försäkringspengar.
Han sa det alltså inte rakt ut men läser man mellan raderna anser jag att det framkommer att så var fallet.
Tycker det var riktigt tråkigt att Ralph försvann, när han körde mkt kokain var han mindre stilad men han arta sig ganska bra på slutet dessutom inbringade han en stor del av intäkterna till organisationen.
Tycker att det framkommer ganska bra att det var Ralph som låg bakom den anlagda branden på stallet. I samband med deras konversation innan Tony har ihjäl honom säger Ralph liknande : So what?It was a fucking horse! och fortsätter med att det var det bästa hästen var ändå slut och skulle inte inbringa mer pengar utan nu fick de istället ut försäkringspengar.
Han sa det alltså inte rakt ut men läser man mellan raderna anser jag att det framkommer att så var fallet.
Tycker det var riktigt tråkigt att Ralph försvann, när han körde mkt kokain var han mindre stilad men han arta sig ganska bra på slutet dessutom inbringade han en stor del av intäkterna till organisationen.
Hmm... Det mesta har redan blivit sagt om serien...
Fast inte så mycket om mitt favo avsnitt
Minns ni när Christopher och Paulie gick vilse i skogen? Fan vad jag garvade åt det!
Hmm... Det mesta har redan blivit sagt om serien...
Fast inte så mycket om mitt favo avsnitt
Minns ni när Christopher och Paulie gick vilse i skogen? Fan vad jag garvade åt det!
Varvar om serien och blev precis klar med det avsnittet, guld rakt igenom!
Jävlar vad jag ska sitta klistrad när SVT sänder den norska serien Lilyhammer! http://www.imdb.com/title/tt1958961/
Steven Van Zandt har huvudrollen. Han spelar samma karaktär som i The Sopranos, Silvio, men här under namnet Frank Tagliano. Visst, det är något av en komedi, men Silvio är alltid Silvio!