2008-07-31, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jarhead
Alla som gillar The Sopranos MÅSTE se det här klippet:
http://youtube.com/watch?v=xhS7V3NB9Mk&feature=related

Den har varit uppe tidigare men han är jävligt grym ja
Citera
2008-07-31, 01:46
Medlem
5starGs avatar
har ni tänkt på att janice har vissa sociopatiska drag som tony har, t ex att hon försöker manipulera folk etc
Citera
2008-07-31, 02:06
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
har ni tänkt på att janice har vissa sociopatiska drag som tony har, t ex att hon försöker manipulera folk etc
Nej det har jag inte. Har du tänkt på att AJ är ganska lat och att Junior är senil?

Citera
2008-07-31, 03:42
Medlem
Euthanatics avatar
Vilka är era favoriter, och vilka får er att bara vilja stänga av serien? Motivera!

Jag diggar Christopher, så härligt enkelspårig och småkorkad, fast på ett gulligt sätt .

Junior är nog förmodligen min absoluta favorit, så fruktansvärt grym, rolig och härlig!

Även Artie kan jag bitvis tycka är hur härlig som helst, speciellt när han får sitt breakdown och försöker leka tuff och ska driva in sina pengar han lånat ut till fransmannen. Han är ju stolt "ägare" till en av de skönaste scenerna i serien med, när han skjuter kaninjäveln som är och käkar i hans kryddträdgård .

JANICE. Henne vill jag bara skalla, allvarligt talat maken till psykotisk jävla slyna! Det som nästan stör mig mest är att Tony fortsätter att ge henne pengar och sådan skit. Blev nästan galen där när hon lurar Bobbys barn till ouija-brädet och skrämmer upp dem, för helvete, deras morsa har dött!

MEADOW kan jag nästan flippa på ibland med, när hon kör sina tonårssammanbrott, ser ut som någon snorunge när hon halvgråter och klagar. Usch, ryser av bara tanken..
Citera
2008-07-31, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Euthanatic
MEADOW kan jag nästan flippa på ibland med, när hon kör sina tonårssammanbrott, ser ut som någon snorunge när hon halvgråter och klagar. Usch, ryser av bara tanken..

Det var kul att se hur arg hon var på Tony efter att han hade förklarat för hennes kille att killen är neger
Citera
2008-07-31, 11:37
Medlem
Stör mig på de flesta fruntimmren i serien. Men speciellt Carmella under seperationen. Helt oförståligt hur jag kan bli jävla förbannad på en karaktär i en TV-serie.

Favoriterna är Tony, Johnny Sack och Silvio.
Citera
2008-07-31, 12:01
Medlem
Gumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarhead
Alla som gillar The Sopranos MÅSTE se det här klippet:
http://youtube.com/watch?v=xhS7V3NB9Mk&feature=related

Ha ha, grym!!!
Citera
2008-08-01, 03:56
Medlem
5starGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Nej det har jag inte. Har du tänkt på att AJ är ganska lat och att Junior är senil?

förlåt att jag inte sökte i tråden innan jag skrev en mening på typ 15 ord
Citera
2008-08-09, 23:40
Bannlyst
Bedöm dom i Sopranos

Vad tycker ni om skådespelarna i Sopranos, vem är bäst osv?

Furio är min favorit, Sil är också ganska skön.
Junior är så jäävla rolig haha. " När Janice bjuder hem folk, så flyr dom ".
Carmela spelar skit bra, vet inte vem som spelar bäst men tycker Carmela är jävligt bra skådespelerska.
Tror ni Bobby skulle passa som capo eller chef? Hans ansikte är lite babyface men han kanske skulle passa.

Va tycker ni?
Citat:
Ursprungligen postat av Euthanatic

JANICE. Henne vill jag bara skalla, allvarligt talat maken till psykotisk jävla slyna! Det som nästan stör mig mest är att Tony fortsätter att ge henne pengar och sådan skit. Blev nästan galen där när hon lurar Bobbys barn till ouija-brädet och skrämmer upp dem, för helvete, deras morsa har dött!

Haha håller med dig om båda två där.
Citera
2008-08-09, 23:48
Medlem
Jag brukar gilla HBO serier (av dom få jag har sett), Oz är min favorit så tror ni jag skulle tycka om The Sopranos? Funderar på att köpa säsong 1.
Citera
2008-08-09, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Jag brukar gilla HBO serier (av dom få jag har sett), Oz är min favorit så tror ni jag skulle tycka om The Sopranos? Funderar på att köpa säsong 1.

Tycker du borde tanka ner ettan och ifall du gillar det så kan du köpa säsong 2 eller något. Nånting du betalat för är du oftast redo för att det ska va 110% bra.
Citera
2008-08-10, 04:05
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
förlåt att jag inte sökte i tråden innan jag skrev en mening på typ 15 ord
Nej, jag menade inte att du skulle ha sökt jag menade att det var så frutansvärt jävla självklart att det var så typ hela serien bygger på den.. Som att säga att jorden är rudn ungerfär.!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in