Vilka är era favoriter, och vilka får er att bara vilja stänga av serien? Motivera!
Jag diggar Christopher, så härligt enkelspårig och småkorkad, fast på ett gulligt sätt

.
Junior är nog förmodligen min absoluta favorit, så fruktansvärt grym, rolig och härlig!
Även Artie kan jag bitvis tycka är hur härlig som helst, speciellt när han får sitt breakdown och försöker leka tuff och ska driva in sina pengar han lånat ut till fransmannen. Han är ju stolt "ägare" till en av de skönaste scenerna i serien med, när han skjuter kaninjäveln som är och käkar i hans kryddträdgård

.
JANICE. Henne vill jag bara skalla, allvarligt talat maken till psykotisk jävla slyna! Det som nästan stör mig mest är att Tony fortsätter att ge henne pengar och sådan skit. Blev nästan galen där när hon lurar Bobbys barn till ouija-brädet och skrämmer upp dem, för helvete, deras morsa har dött!
MEADOW kan jag nästan flippa på ibland med, när hon kör sina tonårssammanbrott, ser ut som någon snorunge när hon halvgråter och klagar. Usch, ryser av bara tanken..