2011-11-17, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Vet inte om de redan tagits upp men funderat på de ett tag nu. Hur jävla många har cancer i sopranos egentligen genom alla säsonger?
Dom jag kan komma på såhär på rak arm:

Johnny sac
Tony himself i en leverfläck
Jackie Senior
Corrado soprano
Gubben T träffar i sjukhuset i sista Säsongen
Fabrizio Febby viola från s3
Furios Pappa

m.m ..

Alla har fan cancer i den serien! haha

Det har med deras livstil och göra de rökte drack och käka skräp mat dagen runt och knarkade en del så man är inte förvånad alls.
Citera
2011-11-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Det har med deras livstil och göra de rökte drack och käka skräp mat dagen runt och knarkade en del så man är inte förvånad alls.

Jasså? Missat de om dom hintat mot de i serien. Även Paulie Walnuts och en till får de i S6, utöver de jag nämnde.
Citera
2011-11-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dst
Vad är det som säger ATT han dör? Svar: Ingenting.

Citera
2011-11-17, 23:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skjutmigihuvudet
Nu ska jag vara lite agnostisk här, men det finns faktiskt inga Bevis för att han är död så vitt jag vet, regissören, manusförfattarna har inte sagt något definitivt, lämnar åskådaren att tolka. Så han kan ha överlevt lika väl som han kan ha dött. Påstå inte att han dött när Du inte kan bevisa det med 100% säkerhet.
Citera
2011-11-18, 00:11
Medlem
Citat:

Senast redigerad av dst 2011-11-18 kl. 00:24.
Citera
2011-11-18, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dst

Citera
2011-11-18, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nu ska jag vara lite agnostisk här, men det finns faktiskt inga Bevis för att han är död så vitt jag vet, regissören, manusförfattarna har inte sagt något definitivt, lämnar åskådaren att tolka. Så han kan ha överlevt lika väl som han kan ha dött. Påstå inte att han dött när Du inte kan bevisa det med 100% säkerhet.

Citera
2011-11-18, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Citera
2011-11-18, 03:24
Medlem
Citera
2011-11-18, 06:05
Medlem
Citat:

Inte för jag kan bevisa någon sida alls, men skaparna har sagt följande iom att dom funderar på(eller har de beslutats kanske? Nu när jag tänker efter har de kanske de.) Sopranos film/-er , "Vi har aldrig påstått att tony blir mördad, inte heller sill. Paulie lever dessutom så vi har mycket att bygga klart på i eventuellt kommande filmer."

Cliffhanger helt enkelt, just för att skapa diskussionen ni har just nu och nyfikenheten samt frågorna.
Citera
2011-11-18, 11:07
Medlem
När ändå sista avsnittet dikskuteras så ställer jag en fråga.

Inne på resturangen sitter en gubbe med röd kepps är det han som dom tog sportaffären ifrån? Såg nämligen lite ut som han det man såg iallafall.
Citera
2011-11-18, 14:35
Medlem
Citat:
Varför är han där?

Varför är han där? Tja, vad är det vi ser honom göra där? Dricka kaffe.

Om MOG hade varit en lejd mördare så hade han gått fram till Tony och skjutit honom direkt när han kom in på kaféet. Det finns ingen logik i att sätta sig ner en stund och dricka en kopp kaffe och sedan gå på toan innan han dödar honom.

Citat:
Sista gången blir det svart? Varför? Kan du förklara det? För att det är ett skoj sätt att avsluta en serie på? För att man efter sex säsonger och nio år INTE har bestämt sig för att serien ska sluta? Plzz.

Citerar David Chase: "The way I see it is that Tony Soprano had been people's alter ego. They had gleefully watched him rob, kill, pillage, lie, and cheat. They had cheered him on. And then, all of a sudden, they wanted to see him punished for all that. They wanted ''justice.'' They wanted to see his brains splattered on the wall. I thought that was disgusting, frankly. But these people have always wanted blood. Maybe they would have been happy if Tony had killed twelve other people. Or twenty-five people. Or, who knows, if he had blown up Penn Station. The pathetic thing — to me — was how much they wanted his blood, after cheering him on for eight years."

Chase ville helt enkelt beröva dessa människor det slut de önskade och förväntade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in