En sak jag stör mig på är Silvio är han förlamad i ansiktet eller?
Kan mycket väl tänka mig att han kan ha någon slags partiell förlamning i ansiktet. Inte för att det är något jag tänkt på direkt i avsnitten, men Van Zandt har ju peruk för att han var i en bilolycka där han slog huvudet mot vindrutan och efter det inte har något hår, så det skulle ju kunna vara relaterat
Kan mycket väl tänka mig att han kan ha någon slags partiell förlamning i ansiktet. Inte för att det är något jag tänkt på direkt i avsnitten, men Van Zandt har ju peruk för att han var i en bilolycka där han slog huvudet mot vindrutan och efter det inte har något hår, så det skulle ju kunna vara relaterat
Jasså har han varit i en bilolycka visste inte att han hade peruk ! ser man på!
Tittade på google hur hans fru ser ut , det är samma tjej som är hans fru i serien helt coolt som helst ju fru i IRL och i Serien .!
Precis glott sista avsnittet!
Många som avgudar denna serie....
Jag gillade serien, pga skådespelarna och alla sköna karaktärer. Men måste säga att regissören är långt ifrån ett geni som många verkar tycka..
Slutet på serien är bara fegt.. Eftersom Sopranos blev så populär så var det väl delade meningar om hur det skulle sluta, vissa ville se Tony dö (jag), andra ville väl bara se ett lyckligt slut.. Känns som att regissören "inte ville göra nån besviken", typ..
Att göra en film nu när nästan alla är döda känns lite halvblekt.. men, att sätta en ordentlig punkt är nödvändigt enligt mig, men det borde gjorts bättre i sista säsongen..
Jag gillade serien, pga skådespelarna och alla sköna karaktärer. Men måste säga att regissören är långt ifrån ett geni som många verkar tycka..
Slutet på serien är bara fegt.. Eftersom Sopranos blev så populär så var det väl delade meningar om hur det skulle sluta, vissa ville se Tony dö (jag), andra ville väl bara se ett lyckligt slut.. Känns som att regissören "inte ville göra nån besviken", typ..
Att göra en film nu när nästan alla är döda känns lite halvblekt.. men, att sätta en ordentlig punkt är nödvändigt enligt mig, men det borde gjorts bättre i sista säsongen..
Chris död kom lite för plötsligt.
Bobby var tung!
Peace
If anything, så kändes Chrissy's död på tiden, alltid haft problem och levde nog inte riktigt upp till Tony's förväntningar. Tråkigt självklart eftersom han har varit riktigt tung hela serien.
Paulie och Chris är riktigt underhållande, när dom dödar Mikey Palmice, går vilse i skogen med ryssen.
If anything, så kändes Chrissy's död på tiden, alltid haft problem och levde nog inte riktigt upp till Tony's förväntningar. Tråkigt självklart eftersom han har varit riktigt tung hela serien.
Paulie och Chris är riktigt underhållande, när dom dödar Mikey Palmice, går vilse i skogen med ryssen.
Chris död kom lite för plötsligt.
Bobby var tung!
Peace
Jag kan ärligt talat inte föreställa mig ett annat slut. Jag ser på det hela som att Tony blev avrättad. Jag behöver inte se att blodet sprutar över hela hans familj som sitter och skriker i panik över vad som just skett. Det känns billigt på något sätt. Slutet som finns passar alldeles utmärkt tycker jag. Det var ett fint slut på en helt fantastisk serie.
..går vilse i skogen och Paulies ansiktsuttryck är så ruggigt sköna, framförallt i bilen Han spelar förvånad och fly förbannad samtidigt så djävulskt bra!
..går vilse i skogen och Paulies ansiktsuttryck är så ruggigt sköna, framförallt i bilen Han spelar förvånad och fly förbannad samtidigt så djävulskt bra!
Såg klart de sista fem avsnittet igår natt, och kan bara kapitulera fullkomligt inför denna briljanta serie.
Utan tvekan är mitt favoritögonblick när Uncle Junior har hamnat på demens-hem eller något åt det hållet, i ett av seriens sista avsnitt; där han blir kompis med den deprimerade kinesiska killen, som är så våldsam av sig. Jag älskar verkligen deras samspel, hur de fixar pokermatcher, hur den kinesiska killen distraherar vårdarna då Junior ska ta sin medicin. Bäst av allt är dock det slutgiltiga skedet då Junior helt enkelt slutar bry sig, och faller in som en i mängden av nerdrogade psykfall. Sjukt rörande när kinesen inser detta (då de har allsång med patienterna), och man får se hur oändligt besviken han bli på Junior, som var hans förebild där inne.
BAra jag som bara älskar Paulie? han är så jävla rolig när Christopher har blivit skjuten i säsong 2 tror jag så säger Silvio" Hans hjärta stannade i natt" "ah men de jobbar röven av sig där inne" fast fucking låter så mycket tuffare på engelska.