2012-02-05, 00:54
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
En sak jag stör mig på är Silvio är han förlamad i ansiktet eller?

Kan mycket väl tänka mig att han kan ha någon slags partiell förlamning i ansiktet. Inte för att det är något jag tänkt på direkt i avsnitten, men Van Zandt har ju peruk för att han var i en bilolycka där han slog huvudet mot vindrutan och efter det inte har något hår, så det skulle ju kunna vara relaterat
Citera
2012-02-06, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
Kan mycket väl tänka mig att han kan ha någon slags partiell förlamning i ansiktet. Inte för att det är något jag tänkt på direkt i avsnitten, men Van Zandt har ju peruk för att han var i en bilolycka där han slog huvudet mot vindrutan och efter det inte har något hår, så det skulle ju kunna vara relaterat
Jasså har han varit i en bilolycka visste inte att han hade peruk ! ser man på!

Tittade på google hur hans fru ser ut , det är samma tjej som är hans fru i serien helt coolt som helst ju fru i IRL och i Serien .!
Citera
2012-02-06, 23:51
Medlem
blazermannens avatar
Precis glott sista avsnittet!
Många som avgudar denna serie....
Jag gillade serien, pga skådespelarna och alla sköna karaktärer. Men måste säga att regissören är långt ifrån ett geni som många verkar tycka..

Peace
Citera
2012-02-09, 21:49
Medlem
byyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazermannen
Jag gillade serien, pga skådespelarna och alla sköna karaktärer. Men måste säga att regissören är långt ifrån ett geni som många verkar tycka..

Peace

Citera
2012-02-09, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byyy
Älska Paulie sjukt skön karaktär "whata fuck"
Citera
2012-02-13, 22:23
Medlem
SirSkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazermannen

Peace

Citera
2012-02-14, 02:22
Medlem
Ett litet tips är norska TV-serien Lillyhammer där Little Steven spelar en maffioso som är satt i vittnesskydd i Norge.

Inga jämförelser i övrigt men en trevligt serie.
Citera
2012-02-14, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fritte_n
Ett litet tips är norska TV-serien Lillyhammer där Little Steven spelar en maffioso som är satt i vittnesskydd i Norge.

Inga jämförelser i övrigt men en trevligt serie.
jo, den är trevlig att titta på. Steven är bra, som alltid!
Citera
2012-02-15, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Älska Paulie sjukt skön karaktär "whata fuck"

Jag grät av garv när Chris och Paulie
Citera
2012-02-15, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fkej
Jag grät av garv när Chris och Paulie
Det bästa avsnittet i hela serien!

Det här är en av dom bästa scenerna i hela Sopranos, Furios första jobb! Han var väldigt duktig, synd att han åkte tillbaka.
http://www.youtube.com/watch?v=Ywnn0jNmDIw&feature=related
Citera
2012-02-17, 12:11
Medlem
Såg klart de sista fem avsnittet igår natt, och kan bara kapitulera fullkomligt inför denna briljanta serie.

Citera
2012-03-17, 22:01
Medlem
BAra jag som bara älskar Paulie? han är så jävla rolig när Christopher har blivit skjuten i säsong 2 tror jag så säger Silvio" Hans hjärta stannade i natt" "ah men de jobbar röven av sig där inne" fast fucking låter så mycket tuffare på engelska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in