2011-11-28, 14:40
Medlem
Ni som tankar/tankade från tankafetast snälla seeda säsong 4 orka inte vänta 11 timmar
Citera
2011-12-02, 19:58
Bannlyst
Har blivit helt frälst av denna serien. Är inne på säsong 5 nu, är jag ensam om att tycka att det gick utför efter säsong 3?

Säsong 4 var riktigt dålig och början på 5an har inte varit något att ha heller.

Någon som vet var låten som spelades i slutscenen i S01E06 heter?
Citera
2011-12-02, 20:18
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Har blivit helt frälst av denna serien. Är inne på säsong 5 nu, är jag ensam om att tycka att det gick utför efter säsong 3?

Säsong 4 var riktigt dålig och början på 5an har inte varit något att ha heller.

Någon som vet var låten som spelades i slutscenen i S01E06 heter?

Kan det vara Rufus Thomas - Willy Nilly? Var längesen jag tittade på den men kikade igenom avsnittet nu.
Citera
2011-12-02, 20:30
Medlem
Citat:

Själv tycker jag att säsong 3, 4 och 5 är seriens klart bästa.
Citera
2011-12-02, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Kan det vara Rufus Thomas - Willy Nilly? Var längesen jag tittade på den men kikade igenom avsnittet nu.

Nope det var inte den. Något hiphop liknande är låten jag är ute efter!
Citera
2011-12-02, 23:14
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Nope det var inte den. Något hiphop liknande är låten jag är ute efter!

Xzibits paparazzi är det som spelas, en instrumentell version. Dock vill jag minnas att det är olika låtar i olika utgåvor just i det här avsnittet, tror dom bytte låten mot en annan i tv-versionen jämfört med dvd-versionen. Absolut en av de coolare scenerna i serien!
Citera
2011-12-03, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skaliz
Xzibits paparazzi är det som spelas, en instrumentell version. Dock vill jag minnas att det är olika låtar i olika utgåvor just i det här avsnittet, tror dom bytte låten mot en annan i tv-versionen jämfört med dvd-versionen. Absolut en av de coolare scenerna i serien!

Tack mannen!
Citera
2011-12-04, 01:05
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

Gillar verkligen när J.S säger salute i den scenen.
Citera
2011-12-14, 13:58
Medlem
Jag har en fråga handlingen i Sopranos säsong 3. Har inte kommit längre i serien. Vill veta vad som hände med en kille. Det är väldigt lätt att minnas för de som sett avsnittet.

mvh
Citera
2011-12-14, 14:13
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Jag har en fråga handlingen i Sopranos säsong 3. Har inte kommit längre i serien. Vill veta vad som hände med en kille. Det är väldigt lätt att minnas för de som sett avsnittet.

Christoffer och Paulie ska hämta pengar från en ryss och det slutar med att Paulie muckar gräl och slänger en handkontroll i golvet. Det blir bråk och de virar in ryssen i en matta och kör ut han i skogen. Det visar sig att ryssen inte är död och när han gräver sin egen grav så lyckas han fly. Han blir skjuten men de hittar honom inte.

Ryssens kompis var någon form av ledare och jag undrar hur MR Sopranos kom undan med detta då det lär blivit krig om detta kommit ut. Vet inte alls vad som hände sedan och är tacksam om någon kan förklara lite snabbt.

mvh

Ingenting mer hände med detta tyvärr, uppenbarligen överlevde inte ryssen, annars hade det förmodligen fått ganska stora konsekvenser precis som du skriver. När Chris och Paulie sköt efter honom under flykten träffade en kula toppen av hans huvud vilket uppenbarligen var tillräckligt tillsammans med kylan för att han inte skulle ta sig ut ur skogen levande.
Citera
2011-12-14, 14:27
Medlem
Citat:
Ingenting mer hände med detta tyvärr, uppenbarligen överlevde inte ryssen, annars hade det förmodligen fått ganska stora konsekvenser precis som du skriver. När Chris och Paulie sköt efter honom under flykten träffade en kula toppen av hans huvud vilket uppenbarligen var tillräckligt tillsammans med kylan för att han inte skulle ta sig ut ur skogen levande.

Okey. Vad tråkigt de inte följde upp det mer. Han blev ju hittad i skogen av någon och det borde kopplas till Mr Sopranos av "ryssarna" som iaf borde kommit dit och frågat ut honom.

Tack för ditt svar för jag trodde inte jag skulle få svar på en fråga om en så gammal säsong. : )
Citera
2011-12-14, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1

mvh
Haha det där är det roligaste avsnittet, hade nog räckt om du frågade "hur det gick med ryssen?" så hade nog alla fattat vad du menade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in