2004-12-05, 22:22
Medlem
är det bara jag som tycker att serien bara blir bättre och bättre?
Citera
2004-12-05, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zolo
är det bara jag som tycker att serien bara blir bättre och bättre?
Jo det var lite tamt emellanåt men helt klart bättre på slutet av säsong 5. Nu kommer man ju ha abstinens innan de nya avsnitten kommer. Skulle visst spelas in under 1:a halvan av 2005.
Citera
2004-12-05, 23:04
Medlem
-Metal-s avatar
Bajs trodde jag visste det mesta i varningen där fast jag hade visst missat lite. Så Tony knäpper alltså Tony

Dagens avsnitt var nog bland det bästa jag sett på länge. Håller med om att det bara blir bättre och bättre.

Det enda jag hört om nästa säsong är att Gandolfini vill att Tony Soprano ska dö, och det är vad jag tror kommer hända.
Citera
2004-12-08, 09:35
Medlem
Inte så knepigt att Tony Blundetto dog igentligen. Steve Buschemi ville väll inte vara bunden till en tv-serie för länge skulle jag tro...
Citera
2004-12-12, 22:32
Medlem
Rossoneris avatar
Jaha nu har man sett det sista avsnittet för säsongen och det bäddar verkligen för en ny säsong. Synd att det säkert tar minst ett par år innan svt köper in den nya säsongen. Får väl tanka den sista säsongen då... Måste bara säga att The Sopranos verkligen är bland de bästa tv-serierna som någonsin gjorts. Längtar till säsong 6!
Citera
2004-12-13, 12:27
Medlem
RigorMortiss avatar
Riktigt bra säsong tycker jag det varit. Sista avsnittet var ett av de bättre någonsin tycker jag.
Citera
2004-12-13, 16:14
Medlem
Citat:
Även Paulie Walnuts kommer att hamna i skiten tack vare sina kontakter med Johnny Sack.
Usch, säg inte så. Paulie är ju så jäkla skön
Vad hände förresten med den där ryssen som Paulie och Christopher skulle fimpa i skogen ? Han stack ju, men det tycks inte ha kommit någon hämnd ? Kanske händer något i 6an.
Citera
2004-12-13, 17:18
Medlem
Rossoneris avatar
Paulie och Christopher är de skönaste karaktärerna. Paulies frisyr är nog bland det coolaste som skådats på tv.
Citera
2004-12-13, 17:22
Medlem
Christopher kommer nog vända sig mot Tony tror jag. Han slipper bli klippt och ryssarna låter honom leva. nått i den stilen iaf. (lr tvärtom, lol)
Citera
2004-12-13, 17:40
Medlem
Satt och spekulerade igår kväll.

Kom fram till att:
* Chris kommer få ett stort ansvar. Vet inte om det är möjligt men flera familjer kanske delar på Brooklyn.
* Tony kommer inte vara otrogen mer. Möjligtvis på arbetstid och obemärkt.
* Grabben kommer att som någon skrev börja med bus.

Framförallt kommer fokus vara på mer Mafioso-prylar. Mer som det var första säsongerna. Indrivning, utpressning.

Givetvis kommer psykologsessionerna bestå.

/Teaser
Citera
2004-12-13, 18:32
Medlem
Yields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Mina teorier är: Att med Johnny Sack i finkan får Tony ett större ansvar vilket innebär att Phil Leotardo kommer mulas ganska snart. Även Paulie Walnuts kommer att hamna i skiten tack vare sina kontakter med Johnny Sack. Jag tror även att Furio Giunta kommer att dyka upp i USA igen och att Tony kommer ta honom till nåder. Anthony Soprano JR kommer att bli stökigare och dottern Meadow kommer att få problem med sin blivande man vilket gör att Tony kommer att mula honom också. Tony själv kommer att inleda minst 6 förhållande med nya undersköna kvinnor och Carmella kommer att hoppa i bingen med Furio som återvänt.
Grymt trovärdig analys du snickrat ihop där PolarenPär.

Jag tycker att man fick en ganska tydlig indikation på att lille Anthony blir stökigare, han stod och småflinade åt killen som åkte på stryk för att han hade tjyvat bärs. Såg riktigt ut att njuta.

Att Leotardo får smaka pickadollen är väl som du säger bara en tidsfråga, hatar den där jäveln.

Något som skulle vara riktigt skönt vore om bildsköna Meadow, efter att Tony dödar hennes pojkvän, gick ner sig i heroinmissbruk och börjar köra lite lapdances på Bada-Bing. Så en dag när Tony kommer in till kontoret ser han hennes läckra bakdel och blir alldeles upprymd och sliter ner henne i knät enbart för att upptäcka - att det är lilla Meadow...
Citera
2004-12-16, 21:30
Bannlyst
vad som helst får hända, Bara inte Junior dör, Han är kung, Helt outstanding, Älskar Junior. Så grymt rolig

Vem åker på begravningar bara för att få fika och komma ut ur huset? Junior.
Vem kan luktar sig till när någon(Bobby ) äter hamburgare? Junior.
Vem är rappast i käften? Junior

måste bara tilläga att i våran släkt så är dom flesta Sopranos fanatiker.
Finns en släktträd med bilder på en själv och ens 'like' i Sopranos, Jag är tydligen rätt lik Bobbys son, Bobby Junior Inte utseénde mässigt då dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in