Jag har de senaste månaderna kollat igenom Sopranos-serien, såg aldrig avsnitten när dom gick på tv.
Mästerlig serie. Varenda avsnitt är av hög kvalitet, och karaktärerna är så sjukt bra gjorda. Tyvärr är det svårt att känna empati för vissa eftersom de gör sjuka saker, men sista avsnittet var ändå känsloladdat. Blev också väldigt ledsen när Bacala blev skjuten.
Jag funderar på att köpa alla säsonger på DVD, för att se igen om några år. Det är väl värt pengarna.
En sak jag inte fattade.
I avsnittet med seanser och Christopher's koma får man en skymt av Paulie's goomar. Är inte det samma brud som AJ blir ihop med senare eller är dom bara väldigt lika?
Något annat jag inte heller fattade var sprängningen av Leotardo's Wire Room. De hade ju redan knäppt en snubbe som hämnd för Vito, varför provocera Leotardo ytterligare? Kändes inte som något Tony skulle göra.
Senast redigerad av Wittgenstein 2008-08-11 kl. 20:43.
Anledning: Spoiler.
Tycker du borde tanka ner ettan och ifall du gillar det så kan du köpa säsong 2 eller något. Nånting du betalat för är du oftast redo för att det ska va 110% bra.
Nja, jag hatar att se filmer/serier på datorn och säsong 1 är inte så dyr så jag köper den nog
Nej, jag menade inte att du skulle ha sökt jag menade att det var så frutansvärt jävla självklart att det var så typ hela serien bygger på den.. Som att säga att jorden är rudn ungerfär.!
det är tonys mage med
en mina absoluta favoriter är lätt paulie och alla goa citat han droppar
"Don't be so cunty! I'm just breaking balls"
"You can't trust snakes, they have been fucking themselfes since before Adam and Eve" (nåt i den stilen)
eller när han upprepar sina skämt till personen som sitter jämte han
"you heard what i just told him?..."