Citat:
Är du Rizkens försvarare som börjar kratta inför en tuff höst? Eller har du bara svårt att andas genom näsan?
Citat:
Pundare i, som bäst, tattarkroppar. Min spekulation kommer sig av det osannolika i att man ägnar tid åt att tortera ihjäl sina bekanta i sin egen lägenhet och sedan flyr i panik. Lägg till bokade flygbiljetter. Himla diskret hit team.
Utan rimlig förklaring av det här beteendet får man lov att tänka utanför lådan.
Om de här killarna blivit offer för större fiskar lär Shawn inte säga ett ord. Att polisen fick tag i dem kan bero på att de haft span på lägenheten.
Jag tänker så här:
Simon och Shawn hänger i Rizks lägenhet.
Några som är riktigt arga dyker upp och sätter igång att bearbeta dem. Vill ha reda på någonting eller statuera avskräckande exempel. Med anledning av någonting i stil med förlusten av kokainlasten i Göteborg.
Rizk & Co dyker överraskande upp. Tumult.
Rizk & Co flyr i panik. De riktigt arga får lov att dra på stört, hinner inte avsluta jobbet ordentligt.
Utan rimlig förklaring av det här beteendet får man lov att tänka utanför lådan.
Om de här killarna blivit offer för större fiskar lär Shawn inte säga ett ord. Att polisen fick tag i dem kan bero på att de haft span på lägenheten.
Jag tänker så här:
Simon och Shawn hänger i Rizks lägenhet.
Några som är riktigt arga dyker upp och sätter igång att bearbeta dem. Vill ha reda på någonting eller statuera avskräckande exempel. Med anledning av någonting i stil med förlusten av kokainlasten i Göteborg.
Rizk & Co dyker överraskande upp. Tumult.
Rizk & Co flyr i panik. De riktigt arga får lov att dra på stört, hinner inte avsluta jobbet ordentligt.
Alla i den här soppan verkar rätt körda nu.
Jag ser verkligen fram mot en rättegång i Spanien.
Citat:
Sorgligt är; att hur kul det än är med skräp som försöker, så kommer aversion och huvudvärk.
Är rätt säker på att en riktig svensklärare skulle få en stroke efter tre sidvisningar.
Det enda sköna i tråden är att LeBronThurman verkar ha stil.
Citat:
Fick först en uppfattning om en förvirrad "starstruck" omyndig nykomling som var i behov av lite mentorskap ifrån någon mogen vuxen.
Efter det svar han lämnade mig inser jag naturligtvis hans begåvningsbegränsning då han inte ens förstår texter på svenska.
Ett antal troll av hans sort har dykt upp på Flashback genom åren, och nu vet jag att han inte ska matas med vällingflaskan.
Efter det svar han lämnade mig inser jag naturligtvis hans begåvningsbegränsning då han inte ens förstår texter på svenska.
Ett antal troll av hans sort har dykt upp på Flashback genom åren, och nu vet jag att han inte ska matas med vällingflaskan.
Men mest upprörd är jag över Ferraris agerande under Q3 idag.
Senast redigerad av Pale Rider 2018-08-25 kl. 23:21.
Senast redigerad av Pale Rider 2018-08-25 kl. 23:21.