2018-08-23, 17:09
Tänkte på denna med https://www.instagram.com/p/BhEufzvn...=1miwhqnfjnf9e

Var ju GM som körde ner som jag förstått det!
Citera
2018-08-23, 17:13
Medlem
adeymarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
https://www.instagram.com/p/BmY28TSF...y=gibousidibeh

Är det dessa 3 killar det handlar om eller vara den som ser svenska ut? Då blir det ingen rolig höst för brochheraa som lever livet!

Eh nej
Citera
2018-08-23, 17:14
Medlem
adeymarians avatar
Ser han ut att vara 20 eller 24 år? Kom igen
Citera
2018-08-23, 17:32
Citat:
Ursprungligen postat av adeymarian
Ser han ut att vara 20 eller 24 år? Kom igen

Sant skulle läst på mer i tråden ja!
Citera
2018-08-23, 17:34
Medlem
Om nu denne C*rl Rizk är en importör av större size och har buisness med Västerort antar jag att det finns koppling till Lejonen tex? Förortsgrabbar som sitter häktade med honom?!

Har inte så stor koll på denna grabb men känns inte som nån snubbe som skitar ner sig, svårt o tro att han var den drivande i tortyren men vad vet jag..
Citera
2018-08-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Om nu denne C*rl Rizk är en importör av större size och har buisness med Västerort antar jag att det finns koppling till Lejonen tex? Förortsgrabbar som sitter häktade med honom?!

Har inte så stor koll på denna grabb men känns inte som nån snubbe som skitar ner sig, svårt o tro att han var den drivande i tortyren men vad vet jag..
Sant! Måste vara ett begränsat antal som är kapabla att genomföra en sådan tortyr. Förresten finns ens lejonen kvar?
Citera
2018-08-23, 18:03
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Det beror i och för sig på om det är båten till Ceuta eller Tanger. Har det framkommit?

Är det ingen controll på båtarna mella Ceuta och spanska fastlandet?

Frågan är nu åter aktuell då afrikaner regelbundet försöker storma staketen runt Ceuta för att ta sig in i europa.
Citera
2018-08-23, 18:09
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Är det ingen controll på båtarna mella Ceuta och spanska fastlandet?

Frågan är nu åter aktuell då afrikaner regelbundet försöker storma staketen runt Ceuta för att ta sig in i europa.
Nej är du inne i Ceuta så är du inne i EU.
Citera
2018-08-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av In-Cognito
Lågt straff för mord i Sverige? Det är lägst 10 år, högst 18 och på livstid om omständigheterna är försvårande. Vilket ofta utdöms. Är det ett ”lågt straff” menar du att sitta frihetsberövad på obestämd tid?

Tillsammans med den Svenska Åklagaren ljugs ofta en historia ihop så att det mest bestialiska mord får en totalt annan rubricering.
Det som i varje land med Västerländska rättsprinciper är mord blir i Sverige inte ens en tummetott.
Skulle som undantag motsatsen hända så "går det inte att göra någonting" för 35-åringen med mage och helskägg "uppger faktiskt nämligen att han är baarn"...
En sjuk och kriminell slags ockupationsjuridik där import-kriminella rasistapor ges full juridisk immunitet. Precis som om de varit SS-män 1943!
Citera
2018-08-23, 22:15
Medlem
Citat:
Looooooooool vad fan har du gjort honom till

Jag har inte gjort honom till någonting, tolkar endast vad som kommit fram i tråden där folk säger att han är extremt tät på senaste åren och handlar med kola.
Samt har connections med Västerort, var väl till och med du som bekräftade det.
Senast redigerad av Bigmike90 2018-08-23 kl. 22:25.
Citera
2018-08-23, 22:37
Medlem
adeymarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Jag har inte gjort honom till någonting, tolkar endast vad som kommit fram i tråden där folk säger att han är extremt tät på senaste åren och handlar med kola.
Samt har connections med Västerort, var väl till och med du som bekräftade det.

Det enda jag bekräftar är att de två andra GM är från Västerort
Citera
2018-08-23, 22:51
Medlem
Citat:
Det enda jag bekräftar är att de två andra GM är från Västerort

Ja då är det väl ganska så enkelt att göra tolkningen att han gör buisness med folk från Västerort om han tortyrmördar ihop med folk därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in