2018-09-01, 19:46
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Kan man fråga vart hatet kommer ifrån?
Han fotade ihjäl Marcus.
Citera
2018-09-02, 04:01
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nein, startade tråden för att det inte fanns någon.

Till skillnad från dig anser jag att det inte finns något som heter ”etniska svenskar”. Det gäller att lägga fokus på rätt ställe. Diskuterar hellre brottet än era teorier om att det finns olika slags ”människoraser”.

Själv tror jag på mc koppling här.

"Tre svenskar greps i en bil efter att ha avbokat flygresan hem och försökt fly till Marocko."

Varför försökte de inte fly till Sverige?
Citera
2018-09-02, 07:41
Medlem
Citat:
Tråkigt att höra. Varför blev det som det blev från början? Vad bråka dom om?

Inte så svårt att googla för dig men.... (FB) Dödsmisshandeln av Marcus Gabrielsen, 2005 (Sammanfogad)

De slog ihjäl en kille som anmärkte på att de pissade i en port.
Citera
2018-09-02, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
"Tre svenskar greps i en bil efter att ha avbokat flygresan hem och försökt fly till Marocko."

Varför försökte de inte fly till Sverige?

Om du läser tråden själv så förstår du säkert lite bättre varför dom inte kunde åka tillbaka till Sverige. Så svårt är det inte att läsa igenom en kort tråd istället för att tro att andra ska göra jobbet.
Citera
2018-09-02, 07:45
Medlem
Svennarna sa åt Shawn att inte kissa utanför en port på Kungsgatan och sen fick svennarna pisk så en av dem dog.
Citat:
Tråkigt att höra. Varför blev det som det blev från början? Vad bråka dom om?
Citera
2018-09-02, 19:47
Medlem
Han åkte väl på en spark o for ner i marken.
Och slog huvudet i en trottoarkant och avled.
Ultimat otur
Citera
2018-09-02, 23:24
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy20
Han åkte väl på en spark o for ner i marken.
Och slog huvudet i en trottoarkant oc avled.
Ultimat otur
När en aktiv kampsportsutövare som Shawn drar på välriktade sparkar i en ilsken konfrontation, så kan man både flyga och landa illa utan att ens vara vid medvetande för att kunna ta emot sig. En feg skit som borde fått ett hårdare straff, men nu har ju Karma hunnit ifatt honom!

Kommentaren i föreg. inlägg om att Marcus som dog inte var någon ängel känns patetiskt i sammanhanget. Det ger ingen GM någon strafflindring om det är ett rötägg som man dödar!
Senast redigerad av LeBronThurman 2018-09-02 kl. 23:53.
Citera
2018-09-02, 23:37
Medlem
Skit i att diskutera mordet på Kungsgatan nu och återgå till ämnet för denna tråd. Finns det någon som hört något ryktesvägen från de som sitter häktade i Spanien? Eller från BO på sjukan, eller om han är ute därifrån nu. Han ska tydligen inte vara alltför skadad men det är bara obekräftade rykten.
Citera
2018-09-03, 22:31
Medlem
ApolloGrekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
.Finns det någon som hört något ryktesvägen från de som sitter häktade i Spanien?
Rykten vet jag inget om. Men jag söker regelbundet av de spanska medierna och det är total nyhetstorka.
Citera
2018-09-04, 23:30
Medlem
LizzyLizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Skit i att diskutera mordet på Kungsgatan nu och återgå till ämnet för denna tråd. Finns det någon som hört något ryktesvägen från de som sitter häktade i Spanien? Eller från BO på sjukan, eller om han är ute därifrån nu. Han ska tydligen inte vara alltför skadad men det är bara obekräftade rykten.

Jag hörde senast igår, från en jag litar starkt på och som är insatt (förväxla inte det med inblandad) att det inte var menat att BO skulle dö. De har vetat att Simon gjorde bra med deg, och på ett ohederligt sätt velat ta del av den kakan. Någon har uppenbarligen spårat ur och gått kraftigt över gränsen.

Det har diskuterats tidigare var det skedde. Det var alltså i C.Rs lägenhet och inte i Simons hus.

Kidnappning och utpressning som gick åt helvete, sen fick de panik och drog.
Som jag tidigare nämnt - MGM är inte känd för att va den skarpaste kniven i lådan.
Citera
2018-09-04, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
När en aktiv kampsportsutövare som Shawn drar på välriktade sparkar i en ilsken konfrontation, så kan man både flyga och landa illa utan att ens vara vid medvetande för att kunna ta emot sig. En feg skit som borde fått ett hårdare straff, men nu har ju Karma hunnit ifatt honom!

Kommentaren i föreg. inlägg om att Marcus som dog inte var någon ängel känns patetiskt i sammanhanget. Det ger ingen GM någon strafflindring om det är ett rötägg som man dödar!

Är du säker på att Shawn var den i media som var "kamsportsutövaren"?
För minns att det var 3 åtalade varav en av de åtalade var "kamsportsutövare".
Och mig veterligen var det inte Shawn.
Citera
2018-09-05, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LizzyLizzard
De har vetat att Simon gjorde bra med deg, och på ett ohederligt sätt velat ta del av den kakan.

Och Simon gjorde bra med deg på ett hederligt sätt, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in