2018-08-19, 09:23
Medlem
Nu var det länge sedan jag var i marocko ifs. Åkte precis den vägen dom här lurkarna hade tänkt ( båt från algeciras). Noll koll på utgående båtar stenhård på ingående.
Citera
2018-08-19, 09:24
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka
Så mycket stålar som dom tjänar på turismen så ska dom nog vara tysta. Dom tjänar pengar på sina främlingar....Vi betalar för våra...

När spanjorerna blir bekväma och tar tillväxten för givet så glömmer säkert vissa, mindre begåvade, varför de har det bra. Och tror att tillväxten enbart är deras förtjänst och att främlingarna kostar pengar.

Precis så som sådana som du gör i Sverige.
Citera
2018-08-19, 09:27
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nein, startade tråden för att det inte fanns någon.

Till skillnad från dig anser jag att det inte finns något som heter ”etniska svenskar”. Det gäller att lägga fokus på rätt ställe. Diskuterar hellre brottet än era teorier om att det finns olika slags ”människoraser”.

Själv tror jag på mc koppling här.

Herregud, du är ju efterbliven på riktigt. Givetvis finns det människoraser precis som det finns raser inom alla djurarter på denna planet. Läs på om Caucasoider, Negroider och Mongolider. Svärjevänner är irriterande individer med faktaförnekande hens som dig tar ju priset.

OnT:
Skulle inte förvåna mig om detta har något att göra med Malmö. Bor inte Mekkys bror nere i Spanien?
Citera
2018-08-19, 09:32
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Herregud, du är ju efterbliven på riktigt. Givetvis finns det människoraser precis som det finns raser inom alla djurarter på denna planet. Läs på om Caucasoider, Negroider och Mongolider. Svärjevänner är irriterande individer med faktaförnekande hens som dig tar ju priset.

OnT:
Skulle inte förvåna mig om detta har något att göra med Malmö. Bor inte Mekkys bror nere i Spanien?
Jo han bor i just Malaga
Citera
2018-08-19, 09:34
Medlem
Mekky lever
Citera
2018-08-19, 09:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Jag har läst artiklarna... hablo espanol y leer en este idioma....

Men vad jag menar med att Det säger allt är att ingen vettig person försöker fly via Marocko , att som misstänkt mördare fastna i Marocko hade varenda normalbegåvad individ försökt undvika till varje pris...

Flykten och tillvägagångssättet säger allt om deras etnicitet...

Nu är det slut på att leka maffia

Du är ju pantad på riktigt. Har man utfört ett mord i Södra Spanien så är det naturliga att ta sej till Marocko. Det kvittar varifrån man ursprungligen kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock

OnT:

På vilket Universitet forskade du om detta?
Citera
2018-08-19, 09:39
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av In-Cognito
Lågt straff för mord i Sverige? Det är lägst 10 år, högst 18 och på livstid om omständigheterna är försvårande. Vilket ofta utdöms. Är det ett ”lågt straff” menar du att sitta frihetsberövad på obestämd tid?

Ja, för mord är ju 10 år rena larvet. Det blir ju 7 i praktiken. Det finns inget civiliserat land som har så mild påföljd för mord.
Att mördare låses in tills vidare är fullt rimligt i dom flesta fall.
Citera
2018-08-19, 09:41
Medlem
LeifD2s avatar
Det tog ju inte många minuter innan snuten visste vilka man skulle leta efter. Antingen så var den överlevande talför och visste vilka gärningsmännen var, eller så var detta personer som polisen hade koll på redan innan. Snabbt och resolut agerande av spanska polisen.
Citera
2018-08-19, 09:42
Avstängd
Istället för att diskutera 7 sidor om etnicitet kanske vi ska diskutera själva händelsen ist? Inget vet just nu vilka som är inblandade och då är etniciteten irrelevant.
Citera
2018-08-19, 09:42
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Jo han bor i just Malaga

Han är ju skyldig halva Malmö pengar så det skulle ju knappast förvåna mig om inte man hittat honom. Har för mig att han gillar att göra reklam på sin sina sociala medier så det torde ju inte vara alltför svårt att hitta pundaren.
Citera
2018-08-19, 09:46
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Det tog ju inte många minuter innan snuten visste vilka man skulle leta efter. Antingen så var den överlevande talför och visste vilka gärningsmännen var, eller så var detta personer som polisen hade koll på redan innan. Snabbt och resolut agerande av spanska polisen.

Spanjakerna ringde Sverige pga en bil och vem som äger den, de fick namn av svenska polisen och sen kunde de haffa tuffingarna. Mycket snabbt agerat måste man säga, särskilt med spanska polisers engelskkunskaper och södra Sveriges grötigaste skitdialekt på engelska. Förvånande att de ens förstod varandra så snabbt utan tolk.
Citera
2018-08-19, 09:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Mekky lever
När sågs han till i Malmö senast?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto