Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-20, 13:11
  #145
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FragaMinSvager
Packade Icardi 87 o sålde för 18k. Känns dumt nu i efterhand men ville ha lite coins o köpa andra spelare som antagligen går upp. Kommer inte köpa de förrens när det släpps i fysisk butik endå. Vad kostar det o köpa online om man redan har Fifa 18 på X1? Har ej tillgång till min konsol nu och kan kolla.

10% rabatt. Kan även få 10 % mer med ea access. Så den ultimata utgåvan kostar då 799 kr.
Citera
2018-09-20, 13:16
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Då har man öppnat pack för 900kr. Fick inget särskilt, högst rated blev Hamsik på 87. Men hade ändå råd med detta laget:

Vardy - GJesus
Firmino

Gundogan. Herrera

Henderson

Mendy Stones Bailly Pereira

Schmeichel


Byter av Vardy för IF Lozano.

4-1-2-1-2
Firmino är SJUKT bra, helt galet.

Citat:
Ursprungligen postat av FatherMartin
Spelat 3 timmar hittills på min early access. Gameplay känns väl OK. Spelar endast squad battles hittills, ska se hur lätt jag bygger upp mina coins. Redan börjat investera i en massa silverspelare på öppet bud för 150 coins, det kan verkligen inte gå fel.

Hur kan ni redan vara igång? Har också EA access men när jag försöker starta spelet står det att jag "tyvärr måste vänta lite till". Är det någon skillnad på Early access och EA access?

e: Nvm, fick igång det nu.

e2: Fungerar ändå inte. När jag försöker starta spelet får jag upp ett felmeddelande sägandes "Det uppstod ett problem när din prenumerationsstatus för EA Access skulle valideras. Försök igen." Någon som har varit med om samma skit och vet hur man löser det?
__________________
Senast redigerad av FarrokhBulsara 2018-09-20 kl. 13:32.
Citera
2018-09-20, 13:23
  #147
Medlem
FragaMinSvagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läther
10% rabatt. Kan även få 10 % mer med ea access. Så den ultimata utgåvan kostar då 799 kr.


Dessa 40 paket man får. Är de utspridda ett i veckan eller hur ser de ut? Hittar ingen info om det.

Kanske lika bra o köpa ultimate edition då man endå lägger några 100 extra på paket.

Någon som kommer ihåg vad det kostade på release dagen förra året? Har för mig det var 399 i butik.
Citera
2018-09-20, 13:31
  #148
Medlem
KorvkastarNs avatar
Kunde inte låta bli så köpte 12k points och det märks hur liten chans det är att få nått bra.

Dock så hade jag tur nu och fick aubemyang som lär bli värd en del då han har blivit uppgraderad till 4 star skiller men förutom han är väll bästa jag fått vidal och mikitharyan.

Tänkte försöka att inte köpa nå mer points iår men det är så jävla skönt att öppna 2-3 packs mellan matcherna
Citera
2018-09-20, 13:50
  #149
Medlem
FragaMinSvagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Kunde inte låta bli så köpte 12k points och det märks hur liten chans det är att få nått bra.

Dock så hade jag tur nu och fick aubemyang som lär bli värd en del då han har blivit uppgraderad till 4 star skiller men förutom han är väll bästa jag fått vidal och mikitharyan.

Tänkte försöka att inte köpa nå mer points iår men det är så jävla skönt att öppna 2-3 packs mellan matcherna

Jag lyckas inte köpa points genom Web appen. Går det bara genom själva spelet?
Citera
2018-09-20, 13:51
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FragaMinSvager
Jag lyckas inte köpa points genom Web appen. Går det bara genom själva spelet?

Yes.
Citera
2018-09-20, 13:51
  #151
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FragaMinSvager
Jag lyckas inte köpa points genom Web appen. Går det bara genom själva spelet?

Skulle tro det, jag har iaf köpt via spelet. Tror till och med det var billigare med 12k på fifa 18 och sen föra över dom till 19 första gången man startar spelet
Citera
2018-09-20, 13:56
  #152
Medlem
Jag hittar inte ens appen i appstore??
Citera
2018-09-20, 14:02
  #153
Medlem
Spelar på ps4 så är lite avundsjuk på er xboxare men har lyckats få ihop lite över 50k på webappen med trading och SBC, inte fått någon spelare värd över 5 k.

Kan tipsa om att köpa Informs nu om man har coins, totw 1 spelare kommer öka dramatiskt i pris.
Citera
2018-09-20, 14:30
  #154
Medlem
FatherMartins avatar
Asså 83 rated spelare kan man få på bud hur lätt som helst för 700 coins. (Dem dåliga 83. Detta måste ju vara en guldgruva för kommande månader?
Citera
2018-09-20, 14:58
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lopoz
Spelar på ps4 så är lite avundsjuk på er xboxare men har lyckats få ihop lite över 50k på webappen med trading och SBC, inte fått någon spelare värd över 5 k.

Kan tipsa om att köpa Informs nu om man har coins, totw 1 spelare kommer öka dramatiskt i pris.

Har du några bra tips du vill dela med dig av, förutom TOTWs? skicka gärna PM om du inte vill att alla ska veta! Går åt helvete för mig...
Citera
2018-09-20, 15:06
  #156
Medlem
5k fifapoints, hade ljugit om jag påstod att jag förväntade mig stordåd. Återkommer om jag packar något anmärkningsvärt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback