2018-08-05, 11:33
Medlem
Lite konstigt att denna trd inte finns redan, fifa 19 r bara 1.5 mnad bort

vad tror ni om FUT 19?

nya saker som presenterats r

nya iconer

divisioner r omgjorda (har stora frhoppningar p detta)

Daily knockout tornament r borttagen (tyvr det spellget jag haft roligast med, hoppas "vanliga turneringar gr att kra)

man kan ndra taktiker och laguppstllningar med en knapp tryckning (frhoppnings vis slipper man att folk pausar innan matchen startar)

vad jag sett, s finns det inga kemi stilar (hunter, hawk osv) p korten, men jag har inte lst ngot officiellt att det r borttaget.

personligen hoppas jag det r borttaget s att det blir lite mer skillnad p spelarna, nu har alla forwards hunter och nrmare 99 pace

vad tror och hoppas ni p nr det gller FUT 19?

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/features
Citera
2018-08-05, 13:08
Medlem
eshkoshkas avatar
Bra gameplay. Vi har kommit s lngt att resten i princip r skitsam.
Citera
2018-08-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka

kan hlla med, fifa 18 har varit fantastiskt med alla SBC osv, fan det lever ju fortfarande och det r augu:n s tidigtsti.

iofs var det VM i r, men jag tycker dom sabbade VM lget kraftigt med att kra in icon sbc:n s tidigt.

allt har varit bra utom gameplay (iaf stundtals)

tyvrr s ser det lika illa ut fr fifa 19 i det jag sett. sg nr chuboi eller va han heter testa spelet, neymar vann nickdueller mot tv stabila mittbackar osv.. sn som inte skall va tycker jag. neymar skall va grym p att dribbla, men skall inte knoppa in en hrna om han r markerad av tex kompany
Citera
2018-08-16, 22:39
Medlem
en packppning frn fifa 19

r det bara jag som tycker att korten ser fruktansvrt fula ut? inte fr att det r hela vrlden

kemistilar verkar ju tyvrr vara kvar i alla fall

https://www.youtube.com/watch?v=EQ-CKv5fqi0
Citera
2018-08-16, 23:06
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
en packppning frn fifa 19

r det bara jag som tycker att korten ser fruktansvrt fula ut? inte fr att det r hela vrlden

kemistilar verkar ju tyvrr vara kvar i alla fall

https://www.youtube.com/watch?v=EQ-CKv5fqi0

Hller med tycker det ser ut som ett mobilspel , riktigt fula kort o animationer.
Citera
2018-08-17, 04:26
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
I konsol-vrlden ja, men det r riktigt trkigt att det inte finns ngot fotbollsspel som utnyttjar ens en brkdel av modern hrdvara. Med tanke p att det ligger efter med 4-5 r vid det hr laget skulle man kunna f till ett otroligt hopp och i princip nrma sig fotorealism.
Citera
2018-08-17, 04:58
Medlem
Bravidas avatar
nskar att kemin visade sig tydligare n bara snabbhet, styrka etc.

Om tv spelare t.ex. har 100% kemi med varandra s borde de oftare vara ppna/fria att passa till (av varandra), gra fler lpningar nr den andre har bollen, samarbeta bttre med pressen och positionsspelet nr de r nra varandra etc.

Mindre arkad och mer verklighetstroget, tup Thern och Schwarz under sin storhetstid i landslaget.
Citera
2018-08-17, 05:55
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Hller med tycker det ser ut som ett mobilspel , riktigt fula kort o animationer.

str ju betaversion i klippet p youtube. knappast det kommer se ut s nr spelet slpps.
Citera
2018-08-17, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
str ju betaversion i klippet p youtube. knappast det kommer se ut s nr spelet slpps.

Yes du har rtt i att det r betan och vi kan hoppas att dom justerar det

tyvrr tror jag att det med bara ngra veckor kvar tyvrr mer eller mindre r klart
Citera
2018-08-17, 10:38
Medlem
sonofnatures avatar
Bronscup , silvercup guldcupen hade varit redigt nice , d har man lite annat pyssla med

Division lget verkar lovande

Sen nskar jag inget jvla sirap gameplay , fr d e det frjvligt
Sen hoppas jag inte folk har monsterlag efter 1-2 veckor.

Men tror FIFA 19 kommer bli bttre roligare n 18.
Citera
2018-08-17, 10:42
Medlem
Hunden007s avatar
s lnge Squad battle r kvar r jag njd.

jag som har dligt nt rtt ofta kunde lira mer matcher utan lag tack vare denna gamemode. sen behver vi mer cuper och bttre SBC. Nation SBCerna hade varit mycket roligare att fixa om de slppts frn brjan.
Citera
2018-08-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Bronscup , silvercup guldcupen hade varit redigt nice , d har man lite annat pyssla med

Division lget verkar lovande

Sen nskar jag inget jvla sirap gameplay , fr d e det frjvligt
Sen hoppas jag inte folk har monsterlag efter 1-2 veckor.

Men tror FIFA 19 kommer bli bttre roligare n 18.

hller med dig i allt =)

r lite orolig bara, EA har gtt ut med att DKT r borttagen, man kvalar in till WL via divisioner och sen WL. men EA har inte annonserat att det kommer ngon annan turnering(ar) istllet.

kommer det inga turneringar alls vore det trist =(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in