Citat:
Ursprungligen postat av
oLf
Jag ser generaliseringar från båda håll och jag förmodar att alla inblandade har sina anledningar alternativt rationaliseringar att förklara det.
Om du inte pallar mer kanske du gör dig själv och andra feminister en tjänst i att ta en paus istället för att bekräfta mina och andras föreställningar om feminister som trångsynta könskrigare. Eller tjocka till huden en gnutta.
Nej förstår du, där har du fel. Här ska inte pausas nånting, varför skulle man låta alla dumheter stå oemotsagda?
Man får sänka sin ambitionsnivå bara och inse att någon ordentlig givande diskussion går det inte att ha här. Men det gör inte särskilt mycket, det kan jag ha på annan plats.
Här kan man diskutera en sak - faktafel och idiotiska generaliseringar byggda på lögner av förbittrade svin till män.
Som dessutom är så korkade att de inte ser skillnad på en påstådd feminist och en FEMINIST.
Vill du ta en titt på trångsynta könskrigare finns det långt värre exempel på det än mig här, öppna ögonen för ditt eget kön så kanske du bli förvånad? Eller förfärad.
Så den där pausen kan du drömma om.