Citat:
Att du tror dig vinna någon som helst poäng när du säger att "du slutade läsa" är något som är extremt vanligt förekommande hos er kvinno-fascister.
Jag håller på med en text där jag avhandlar dels hur genus-hjärntvätten fungerar, samt hur den har blivit en så stor del av svenska samhället.
I denna har jag ett kapitel som heter Offertekniker.
Jag kommer posta den här när du är klar men här är den teknik du försökte använda:
Ryktesförstöring
Ryktesförstöring är ett av deras främsta vapen.
Metoden går ut på att försöka visa för andra att någon är dålig för att den ej passar in i gruppen och därmed ej går att lita på.
Om en person ej går att lita på så försöker de direkt visa på att vederbörande försöker få över folk till nazismen/alt right-rörelsen.
Då deras värld går ut på att alla måste ha samma åsikt så behöver de, oftast bara påpeka att motdebattantens argument inte stämmer överens med ens egens vänners/bekantas åsikter och att de därmed är en (trångsynt) inbillning.
------------
Att du anser dig vara bättre på att debattera (överskatta sin egen förmåga är också en teknik som ni använder er av) och därmed ej behöver bry dig om vad någon annan säger, utöver de saker du själv känner dig säker att svara på, är något som du tror gör dig bra på att debattera, men som i grund och botten, tyvärr, gör att du sänker synen på kvinnor (som du säger dig förespråka) ännu mer.
Jag håller på med en text där jag avhandlar dels hur genus-hjärntvätten fungerar, samt hur den har blivit en så stor del av svenska samhället.
I denna har jag ett kapitel som heter Offertekniker.
Jag kommer posta den här när du är klar men här är den teknik du försökte använda:
Ryktesförstöring
Ryktesförstöring är ett av deras främsta vapen.
Metoden går ut på att försöka visa för andra att någon är dålig för att den ej passar in i gruppen och därmed ej går att lita på.
Om en person ej går att lita på så försöker de direkt visa på att vederbörande försöker få över folk till nazismen/alt right-rörelsen.
Då deras värld går ut på att alla måste ha samma åsikt så behöver de, oftast bara påpeka att motdebattantens argument inte stämmer överens med ens egens vänners/bekantas åsikter och att de därmed är en (trångsynt) inbillning.
------------
Att du anser dig vara bättre på att debattera (överskatta sin egen förmåga är också en teknik som ni använder er av) och därmed ej behöver bry dig om vad någon annan säger, utöver de saker du själv känner dig säker att svara på, är något som du tror gör dig bra på att debattera, men som i grund och botten, tyvärr, gör att du sänker synen på kvinnor (som du säger dig förespråka) ännu mer.
Jag har precis som alla andra på detta forum min
1) Yttrandefrihet
2) Rätt läsa det jag själv vill läsa, svara på de inlägg/ argument/ påståenden jag själv vill svara på.
Där finns INGEN skyldighet för just mig eller feminister eller kvinnor på detta forum tvingas svara/ läsa skit de inte har lust till
Capisch?