Citat:
Verkligen? vilken "fakta"?
Jag ser ytterst lite av den sorten på detta forum, och jag bemöter det mesta av vad jag blir serverad utom ren dynga.
Att TS ofta går all in för att bajsa på kvinnor, dvs är en misogynist av stora mått, bevisas av vad han ständigt skriver på detta forum, denna tråd inkluderat.
Jag ser ytterst lite av den sorten på detta forum, och jag bemöter det mesta av vad jag blir serverad utom ren dynga.
Att TS ofta går all in för att bajsa på kvinnor, dvs är en misogynist av stora mått, bevisas av vad han ständigt skriver på detta forum, denna tråd inkluderat.
I många, många trådar ser jag länkar postas till statistik där du inte kontrar med annat än text. Text där du avfärdar någon utifrån hur du upplever den. Detta fungerar mot många då de blir upptrissade och bemöter dig på samma korkade nivå som resten av ekokammaren som låtsas stå upp för något men egentligen bara förstärker patriarkala strukturer.
Du förstärker dessa genom att konstant påtala att kvinnor är I underläge. Detta eftersom du blint litat åå Yvonne Hirdman och annat skräp som ej går att bekräfta.
Detta leder till att tjejer tror att de är förtryckta I det land som har lagt grunden för att, som nu, kvinnor här blivit de mest privilegierade I världshistorien. Det finns bokstavligen ingenstans någon grupp kvinnor haft det så bra som kvinnor här. Men på grund av ditt och andra genus-stollar konstanta behov att ha rätt över att greppa verkligheten. Det gör du endast för din egen vinning och för att du måste göra detta, då offerrollen ger dig makt att göra och bete dig hur du vill. Du tror att du försvarar dig.
Och det är okej att du tror det. För jag tycker så synd om dig som du själv gör. Men att du konstant skall påstå dig förespråka kvinnor, när du absolut ej gör det, äcklar mig och andra på detta forum.
Du är EXAKT lika äcklig och bajsande på det andra könet som du anser TS vara. Och jag vet att du ej kommer skämmas över detta. Du är inne i en psykos.
I sinnom tid kommer du antagligen möta den verklighet som vi andra lever i, och jag hoppas du ej väljer att ta ditt liv.
För du är väldigt engagerad och driftig, det märks. Men sluta vara så extremt hatisk och inse att Sverige inte är ett patriarkat, och att du lägger energin HELT fel.
Du förstör för andra kvinnor mer än du hjälper dem.
Eftersom ni extremfeminister är ute efter millimeterrättvisa så anser ni att man ej skall behöva välja mellan två saker som är omöjliga att frångå. Faktumet att när man ej jobbar, så tjänar man mindre.
Senast redigerad av fsker 2018-08-05 kl. 12:22.
Senast redigerad av fsker 2018-08-05 kl. 12:22.