Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-07, 09:20
  #133
Moderator
VitKallas avatar
Två trådar sammanfogade. /Mod
Citera
2018-11-07, 09:28
  #134
Avstängd
PenisOchPungs avatar
Nej, det ar fullkomligt normalt, och otroligt vanligt.
Citera
2018-11-07, 14:24
  #135
Medlem
Nej, det finns många homo som inte gillar sådant , och likadant med hetero. Det är
ingen läggning utan en fetisch du har
Citera
2018-11-07, 16:00
  #136
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Nej, det ar fullkomligt normalt, och otroligt vanligt.

knappast, håll dina bögfantasier för dig själv och tala inte för alla din mupp..
Citera
2018-11-07, 16:36
  #137
Avstängd
PenisOchPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
knappast, håll dina bögfantasier för dig själv och tala inte för alla din mupp..

Nu ar du valdigt orattvis.
Citera
2018-11-07, 18:48
  #138
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
knappast, håll dina bögfantasier för dig själv och tala inte för alla din mupp..
Din avatar gör dig rättvisa.

Man är bög om man tänder på och har sex med män. Svårt att förstå?
Citera
2018-11-07, 21:45
  #139
Medlem
Vissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Förlåt jag överilade, men att titta på porr där män blir påsatt i arslet även om det nu är brudar som gör det låter onekligen mycket gay.

Du är extremt osäker på din sexualitet eller vad är det frågan om?
Citera
2018-11-07, 21:47
  #140
Medlem
Vissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Om man är en man och uppskattar beröring/penetration i området som är skapat för utfart så är man felskapt/BÖG.Aktersalongen skall vara för utfart och fri för beröring.
Samma för kvinnors aktersalong, denna är endast för UTFART, lär er förfan trafiklederna.

Det är din åsikt.
Nu ska jag komma med min: Du verkar helt hjärndöd
Citera
2018-11-07, 21:52
  #141
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vissel
Du är extremt osäker på din sexualitet eller vad är det frågan om?

Nej jag är extremt säker. Jag gillar kuk i fitta och inget annat. punkt
Citera
2018-11-07, 22:25
  #142
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Jag gillar kuk i fitta och inget annat. punkt
Gillar du inte att köra kuken i en attraktiv kvinnas rövhål då...? Vanlig, heterosexuell analsex är väl okej även för dig...?
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-11-07 kl. 22:37.
Citera
2018-11-07, 23:42
  #143
Medlem
Brunbeverns avatar
Folk är som vanligt inte särskilt begåvade på forumet. Att kalla det bögigt att gilla dominant sex med en tjej som innefattar strap-on, är ungefär lika logiskt som att kalla analsex med tjejer för bögigt eftersom man gör det i analen. Eller varför inte dra idiotin ännu längre och påstå att man gillar bajssex bara för att man kör analt.

Och ja, jag vet att majoriteten killar gillar anal av någon anledning så ni får gärna ta ställning till det först innan ni kallar det bögigt. För ni har i så fall inte så rent mjöl i påsen själv enligt eran egen dömande attityd.
Citera
2018-11-08, 10:11
  #144
Medlem
BalleAnkas avatar
Definitionen av bög är väl en man som har en känslomässig eller sexuell preferens för andra män.

En man som gillar att ha sex med kvinnor är inte bög, oavsett vilken kroppsöppning som är i fokus.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback